שעוני רולקס ובלייזר מחויט: הפריטים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה

Gotawatch > שעוני רולקס ובלייזר מחויט: הפריטים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה

שעוני רולקס ובלייזר מחויט: הפריטים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה

טרנדים הם עניין חולף שבא והולך, ופחות מומלץ להשקיע בפריטים שיחלפו מהאופנה כלעומת שבאו. הנה כמה קלאסיקות שהן כאן להישאר, ולכן כדאי להשקיע בהפריטים מהסוג הזה, שישרתו אתכם נאמנה לאורך שנים

בכל עונה ובכל כמה חודשים, צצים טרנדים חדשים בעולם האופנה. המגמות הללו מושפעות באופן ישיר מתהליכים המתרחשים בעולם – בתחום הכלכלה, התרבות, הפוליטיקה ועוד ועוד.. לדוגמא, בשנה האחרונה הוכרזו סגרים במרבית מדינות העולם, ואנשים נשארו סגורים בבתים במשך חודשים רבים, מה שהביא את הטרנד של אופנת הטרנינגים והלבוש הבייסיק והקז'ואל, שנראה שהם כאן להישאר. דוגמא אחרת, מתחום אחר, היא ההשפעה של סרטי קולנוע שהופכים ללהיטים בינלאומיים, על עולם האופנה. לדוגמא, לפני כעשור הסרט האילם "הארטיסט" שבר קופות ברחבי העולם, והחזיר בבת אחת את האופנה של שנות העשרים, נכון לתקופה בה הוא הוקרן. תמורות חלות בעולם בכל זמן נתון ובכל תחום, ובאות לידי ביטוי בעולם האופנה. 

אבל אנחנו לא כאן כדי לדבר על טרנדים, אלא להיפך – באנו לדבר על קלאסיקות על זמניות, שכבר קרוב למאה שנה הן עדיין באופנה.

אם תשאלו אותנו, אלו הם הפריטים שכל אחד צריך שיהיו לו בארון, ובהם הכי כדאי להשקיע. רכישה של פריטי לבוש ואקססוריז איכותיים, בקווים נקיים ואלגנטיים, שיתאימו עם כל מערכת לבוש, למשך שנים רבות – היא השקעה חכמה שלא רק תחסוך לכם כסף בטווח הארוך, אלא גם תמיד תוציא אתכם במיטבכם מבחינה ויזואלית ואופנתית. הטריק הזה של פריט אחד איכותי ומרהיב, שישחרר אתכם מהדאגה לשאר הלוק, ויסגור לכם את הפינה באלגנטיות הכי גבוהה שיש. 

מהצד השני, נזכיר שוב את עניין הטרנדים בהקשר של פריטים שלטעמנו דווקא פחות מומלץ להשקיע בהם. פריטים כמו מגפיים מאסיביות מדי, חולצות בצבעים צעקניים, או פריטים שכולם עכשיו הולכים איתם רק כי קים קרדשיאן העלתה פוסט עם משהו בסגנון – הם לא כאן כדי להישאר, ורוב הסיכויים שאם תרכשו אותם, לא ייעשה בהם שימוש להרבה זמן. פעם- פעמיים שתצאו איתם לרחוב ובזה זה ייגמר. לכן, אם ממש מתחשק לכם לאמץ מגמה זמנית כלשהי, מומלץ לרכוש את הפריט הטרנדי מרשת גדולה ובמחיר זול. כאן האיכות פחות נחשבת.

רשימת הפריטים העל-זמניים שכן שווה להשקיע בהם

אז אחרי שסגרנו את ה"מה לא", אפשר לעבור לפריטים שהם כן, כן ועוד פעם כן. מלתחה שבה יהיו כל אלו, או לפחות חלק מאלו, תסדר אתכם לאורך זמן.

משקפי שמש עם נוכחות – גם בריאות וגם סטייל

משקפי שמש הם מאסט בתיק של כל אחד ואחת, מאחר והם מגנים על בריאות העיניים שלנו מפני קרינת השמש, וגם מצלים על העור העדין שמסביב לעיניים ובכך מונעים היווצרות קמטים ומאטים את ההזדקנות. עכשיו אחרי שסגרנו את הקטע הזה, אפשר להתפנות לעניין הסגנון. משקפי שמש הם מסוג הפריטים שמעניקים טאצ' מיידי של סטייל, במיוחד אם בוחרים בדוגמא ובצבע קלאסיים, כמו שחור או חום, מרובעים או עגולים, שיתאימו לכל מערכת לבוש. מאחר ומשקפי השמש ממוקמים על הפנים, הם תופסים תשומת לב אדירה של מי שמתבונן עלינו, וניתן "לרכב על הגל" הזה ולהשקיע בדגם מסוגנן במיוחד, שיעשה את העבודה גם אם הזנחנו קצת את הלבוש או אפילו את האיפור באותו היום. מה שכן, חשוב להתאים את צורת המשקפיים באופן הטוב ביותר לתווי הפנים.

בלייזר מחויט – פריט מאסט לנשים ולגברים כאחד

אם ננסה להריץ את הזיכרון קצת אחורה, ניווכח שבערך משנות השמונים, בלייזרים עם כריות בכתפיים לא יצאו מהאופנה. היופי בבלייזר עם תפירה איכותית ומראה אסתטי, שהוא מתאים כמעט לכל סגנון לבוש – משמלה ועד ג'ינס וטי שירט, וביכולתו לשדרג את המראה באבחה אחת קלה ואף להחמיא לכל אחד ואחת. לכן, כדאי להשקיע באחד התפור טוב, בצבע כהה כמו שחור או כחול, אחד כזה שיושב עלינו בול, וגם לדאוג להעביר אותו ניקוי יבש וגיהוץ אחת לעונה. בישראל אולי פחות, אבל באירופה גברים נוהגים ללבוש בלייזר גם ליציאה למועדון או למסעדה, והלוואי ויותר ישראלים יאמצו את המנהג האלגנטי והחתיכי.

העדיפו שעון יוקרה על פני כל תכשיט

אקססוריז ממזריים כמו שעוני רולקס הם משהו שכדאי לכל אחד לחשוב על שילוב שלהם במלתחה. פריט כזה הוא לא סתם קלאסיקה, אלא מיידית מציג אתכם כבעלי טעם משובח, סטייל גבוה וטוב נו, גם כסף. תוכלו למצוא מגוון שעוני יוקרה חדשים או מיד שנייה, ולבחור את האחד שישדרג את ההופעה שלכם לנצח. על אף שבעבר נהגו לקשר את השעונים המסיביים לגברים בלבד, כיום גם נשים רבות, ובמיוחד כאלו עם סטייל – כבר מאמצות אותם, בידיעה שגם אם "סתם יזרקו על עצמן משהו" – האקססורי המתכתי הזה כבר יסדר להן את ההופעה. במקום להשקיע בתכשיטי זהב שונים שאולי כבר יצאו מהאופנה או שפחות יתחשק לכם לענוד, שעון יוקרה הוא הדיבור. 

קלאסי ונטול מאמץ – ג'ינס בגזרה נייטרלית

כולנו מעדיפים להיראות בסטייל, אבל שלא יראו שהתאמצנו והזענו כדי שזה יקרה. כאן נכנס לתמונה ג'ינס קלאסי ואיכותי כמו ליוייס ודומיו. בחרו גזרה שהיא מצד אחד קלאסית, ולא כזו שנכנסה לאופנה בשנה האחרונה וכנראה שגם תצא ממנה באותו באופן, ולא פחות חשוב – גזרה שמחמיאה לכם באופן אישי. ג'ינס הוא הפריט הכי זורם שיש בארון, ויאמץ בכיף חולצת קטיפה מנצנצת או טי שירט כותנה בכל צבע שתבחרו. ג'ינס איכותי יכול להחזיק מעמד שנים ולשמור על צורתו ועל צפיפות הבד. אל תתפתו לקנות פריטים זולים באיכות ירודה, המחיר לא יאחר להגיע. 

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.