שעוני יד יוקרתיים ומכנסי טרנינג – לאמץ את טרנד הסטריט וור

Gotawatch > שעוני יד יוקרתיים ומכנסי טרנינג – לאמץ את טרנד הסטריט וור

שעוני יד יוקרתיים ומכנסי טרנינג – לאמץ את טרנד הסטריט וור

סגנון ה״סטריט״ וור מושפע מתרבות הסקייטרים והגלישה, ממוזיקת ​​היפ הופ, מתחום הספורט, מאופנת הוט קוטור ועוד. תמהיל מגוון בהחלט, ובהתאמה גם הקהל המאמץ את הסטייל הזה – מגוון גם הוא

על פניו, ההגדרה של ״סטריט וור״ היא פשטנית באופן מטעה. תעשיית האופנה מגדירה את הסגנון הזה כמבוסס על פריטים אופנתיים וקז'ואל, שחסידי התרבות הפופולרית הם אלו שמאמצים אותה. לרוב מתייחסים לאוכלוסיה מתחת לגיל 30, אנשים החיים באזורים עירוניים ושייכים לקבוצת תת-תרבות (לדוגמה, גולשי סקייטבורד או חובבי מוזיקת ​​היפ-הופ).

מהצד השני, הסגנון הזה מושפע ממגוון רחב של גורמים, ביניהם תרבות הסקייטרים  והגלישה, מוזיקת ​​היפ הופ, ספורט, אופנת הוט קוטור ועוד. תמהיל מגוון בהחלט, ובהתאמה גם הקהל המאמץ את הסטייל הזה – מגוון גם הוא. מדובר בפלח שוק המשתרע על פני כל רמת הכנסה, מצב סוציו-אקונומי ומיקום גיאוגרפי. 

הסטריט וור כסמל סטטוס

פריטי סטריט-וור יוקרתיים, מדגישים את התפקיד המורכב שממלאת אופנה בתרבות הצריכה שלנו. הלוגו על החזה או נעלי הספורט על הרגליים, מייצגים יותר מרק את המותג שמאחוריהם. הצמידו תווית מעצבים על פריט וקיבלתם סמל למעמד ולאקסקלוסיבות. התוויות היוקרתיות הללו הן סמלים של מעמד חברתי, המשקפים הן את רמת ההכנסה והן את הערכים האישיים. 

כך או כך, השילוב שהופך מערכות לבוש ל״סטריט וור״ בדרך כלל מורכב מפריטי קז׳ואל כמו טי שירט רחבה, מכנסי טרנינג וסניקרס, יחד עם אקססוריז כמו שעוני יד יוקרתיים, עגילי יהלום מנצנצים או שרשראות גורמט. מעין שילוב קונטרסטי של ״זרוק״ עם מהודר, אבל כאמור – כל הפריטים הנלבשים במסגרת הסגנון הזה, כולל הבייסיק והקז׳ואל הם מאוד ״פיין״ ואיכותיים. 

פלטת צבעים מוגבלת – שחור, לבן ואפור

ברוב המקרים, הסגנון של פריטי ה״סטריט וור״ אמור לשדר משהו לא מתאמץ, ואי לכך גם ללא הניסיון לבלוט בשטח. לכן, פלטת הצבעים של פריטי הלבוש בדרך כלל נעה סביב שחור-לבן-אפור. עם זאת, מדי פעם ניתן לשלב ״זריקה״ של צבע למערכת הלבוש, כמו אדום או כתום בוהק. 

פריטי הלבוש המאפיינים את סגנון הסטריט וור

מכנסי טרנינג בגזרה גבוהה ומחמיאה

מכנסי טרנינג הם פריט לבוש שקיבל לגיטימציה ללבישה מחוץ לבית כבר מראשית תקופת הקורונה, בעידן בו הפנים התערבב עם החוץ, אחרי תקופה ארוכה מדי שנשארנו עם פיג׳מות. עם זאת, מכנסי הטרנינג עברו איזשהו שדרוג מבחינת הגזרה, ובמיוחד אלו שמראש מיועדים ללבישה בחוץ. הגזרות הוצרו מעט והוגבהו משמעותית, כך שיהיו מחמיאות יותר ובלוג מעט יותר אלגנטי, על אף שמדובר בבגד המזוהה כבגד בית, נוח ומרווח. 

ג׳ינס גבוה רחב

זה התחיל מג׳ינס ה״בויפרינד״, זה שנראה כאילו הוחרם מארונו של בן הזוג, ונמשך בגזרה העדכנית – ג׳ינס ״ווייד לג״, בגזרה גבוהה, צמוד במותן אך משם הולך ומתרחב לאורך כל הרגל. כך למעשה, המכנסיים נראים קז׳ואל ואפילו קצת ״זרוקים״, אבל הגזרה הגבוהה מחמיאה ומאריכה את הגוף. 

טייץ וסניקרס עם גרביים משוכות למעלה

אחד הטרנדים הבולטים של אופנת החורף הנוכחית – טייץ שחור, יחד עם סניקרס וגרבי ספורט לבנות, משוכות על לגובה הקרסול. מדובר בלוק שנלקח בהשאלה מאופנת הספורט בשנות השמונים, וכרגע מסתמן כדבר החם באופנת הסטריט וור.

מכנסיים מחויטים עם סניקרס

כאמור, אופנת הסטריט וור משלבת בין יוקרתי לבסיסי, ליצירת לוק מתוחכם אך נונשלנטי. אחת הדרכים לייצר את השילוב הזה היא לצוות למכנסיים מחויטים בצבע כהה או אפור, בגזרת ״ווייד לג״, כלומר גבוהים ורחבים, סניקרס ממותגות, כגון אלו של חברת VEJA או ניו באלאנס, שמאוד נכונות כרגע.

בלייזר אוברסייז

בלייזר גברי עם כריות כתפיים, בעיקר בצבע שחור, בשילוב עם טופ קטן או אפילו גוזיה, יוצרים יחד מראה מאוד עדכני, מאוזן ולא מתאמץ. שלבו עם מכנסיים גבוהים ורחבים וסניקרס, ותקבלו סטריט וור במיטבו.

כובע מצחיה

כובעי מצחיה הם האקססורי המנצח ״להוריד״ לוק שנראה אלגנטי ולהפוך את הסגנון כולו ל״סטריט וור״. בחרו בכובע מצחיה בצבע ובצורה נייטרליים, ודווקא כאן הימנעו מכיתובים ומתוויות מיותרות, העדיפו בד חלק לחלוטין וחף מעיטורים.

אקססוריז יוקרתיים שנותנים קונטרסט למראה ה״זרוק״

שילוב נכון של אקססוריז ו״בלינג בלינג״ יוקרתיים ואיכותיים, יחד עם פריטי הלבוש הנונשלנטיים והנוחים, מייצר יחד מראה מהודק ומאוד מסוגנן. הנה דוגמאות לאביזרים הנכונים לשילוב עם אאוטפיט בסטייל ״סטריט וור״

שעוני יד יוקרתיים

מותגי שעונים כמו רולקס, פאטק פיליפ ועוד, כלומר שעוני יוקרה רציניים ואיכותיים, הם פריטים על-זמניים שישדרגו ללא היכר כל מערכת לבוש, ובמיוחד כזו המורכבת מפריטי בייסיק בסגנון סטריט וור. 

עגילי יהלום וחישוקים עבים

הם קטנים, אבל ממזריים ובולטים במיוחד. הכוונה כמובן לעגילי יהלום צמודים קלאסיים. בשילוב עם סווטשירט ״הודי״ רחב ושיער אסוף, הם יכולים ליצור את הלוק האולטימטיבי, המשלב בין יוקרה לנוחות. סגנון נוסף של עגילים שהתחיל את דרכו דווקא בסגנון הבוהו, וכיום לגמרי הולך עם הסטריט וור, הוא עגילי חישוק רחבים מזהב, בקוטר בינוני.

חגורות ממותגות

עוד דרך להוסיף טאצ׳ של יוקרה למראה הקז׳ואל הנינוח (ולא רק), היא כמובן באמצעות חגורת עור ממותגת, וכן, אנחנו מדברים כמובן על החגורה הפופולרית של גוצ׳י, כאשר ראשי התיבות של המותג מתנוססות בגאון על האבזם. אאוטפיט המורכב מטופ קטן, בלייזר אוברסייז שחור, ג׳ינס רחב, וחגורה כזו סביב המותניים, יוצר לוק סטריט וור מנצח.

שרשראות חוליות במראה גורמט

עוד פריט שנלקח בהשאלה מתרבות ההיפ הופ הוא כמובן שרשראות הגורמט. שרשראות זהב או כסף, עשויות חוליות המחוברות זו לזו, במראה גס, הן התוספת המושלמת לסווטשירט גדול בתוספת כובע צמר או כובע מצחייה, תקבלו את הלוק הכי לא מתאמץ והכי נכון בסביבה. 

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.