שעוני וינטאג' מומלצים

Gotawatch > שעוני וינטאג' מומלצים

שעוני וינטאג' מומלצים

אם תבחנו את מרבית מותגי השעונים הפופולריים ביותר, תוכלו להבחין כי האוספים שלהם מכילים בדרך כלל לאורך שנים מספר קבוע של קלאסיקות ידועות. מותגים כמו רולקס לא באמת משחררים דגמים חדשים, אלא ממשיכים לשפר את אוסף הליבה שלהם לאורך זמן. דגמים כמו Submariner ו-Datejust נמצאים בסביבה כבר במשך כמה דורות. מותגים אחרים אף הם הצליחו לשמור על המסורת שלהם חיה ונושמת, על ידי יצירת גרסאות המשך – גרסאות מודרניות של עיצובים שהוכיחו את עצמם במשך שנים רבות. כדי לזהות את דגמי "האגדות החיות" הכנו רשימה של הדגמים אשר לדעתנו, נחשבים לנכסי צאן הברזל של השענות.

  1. ROLEX SUBMARINER

בשנת 1954 פרסמה רולקס את SUBMARINER, וניתן לומר, כי מאותו הרגע, שום דבר בתעשיית השעונים לא שב להיות כמו שהיה לפני כן. ה- SUBMARINER מעולם לא שוחרר כמוצר מותרות, אלא כשעון צוללנים מקצועי שכל אחד יכול ליהנות ממנו. עד מהרה זכה למעמד איקוני בשל יתרונותיו כשעון ספורט טוב, אבל רק מאוחר יותר, בשנות ה-80, התבסס כשעון יוקרה, ואז החלה רולקס את דרכה הארוכה להפוך אותו למותג השעון היוקרתי ביותר בעולם המותרות. ה-SUBMARINER היא המודל הפופולרי ביותר שלה מסיבה טובה. הוא עמיד וניתן לקריאה, הסגנון המהוקצע שלו נשאר נצחי, והחשוב ביותר – הוא מתאים לכל גבר (וגם לנשים רבות) ללא קשר למראה, לסגנון או לגיל. מותר לציין, כי העיצוב של SUBMARINER חי וקיים היום בגרסאות החדשות, שמציעות קייס 40 מ"מ שזמין בפלדת אל-חלד, שני גוונים, זהב 18K לבן או צהוב.

  1. OMEGA SPEEDMASTER

ללא קשר למחיר, ליוקרה, להיסטוריה או לטכנולוגיה, OMEGA SPEEDMASTER נחשב ככרונוגרף הספורט המובהק והאולטימטיבי. אתם מחפשים כרונוגרף יפה אבל לא ראוותני מידי, עם היסטוריה נהדרת, עיצוב ייחודי, ואורך חיים רב דיו כדי להציע גרסאות שונות? אין ספק, זהו Speedmaster. למה? השעון היה טוב דיו עבור נאס"א ובאד אלדרין במסעו לירח ב-1969. Moonwatch הוא, בעצם ה-Submariner של הכרונוגרפים, ישנן הרבה גרסאות, הרבה שעונים בשימוש בשוק, הם שומרים על הערך שלהם היטב והתפתחו לאט יחסית.

  1. AUDEMARS PIGUET ROYAL OAK

מול איומי פשיטת הרגל בעקבות מהפכת הקוורץ,ה-Royal Oak היה השעון שהציל Audemars Piguet והפך אותה למותג הידוע שהיא כיום. בידיעה שהם זקוקים למהפכה ולא לאבולוציה, הביא אודמר פיגה לא אחר מאשר את ג'רלד ג'נטה כדי לעצב שעון שיביא את המותג לשוק גדול יותר. ג'נטה יצר את AP Royal Oak ref 5402ST , שהושק בשנת 1972 במחיר אגרסיבי כל כך, שלא רק עלה בהרבה על מחיריהם של המתחרים הישירים של אודמר פיגה, אלא אפילו היה יקר משעוני הזהב שבשוק. לפניו לא נוצר שעון ספורט יוקרתי מפלדה, מה שהכניס את אודמר פיגה מיידית למשחק. בעוד שה- Royal Oak היה, אולי, רעיון מהפכני בראשיתו, הוא יצר ארכיטיפ של שעון חדש, שעון ספורט יוקרתי, שהתבסס מהר מספיק במודעות כדי לשמור על אודמר פיגה בעסקי השעונים.

  1. JAEGER-LECOULTRE REVERSO

ב-1931 התרחשה הופעת הבכורה של REVERSO, שהיווה את אחת השותפויות המקוריות בין יגר לקולטר, שלאחר מכן התמזגו כדי ליצור מותג. מלכתחילה, נועד ה- REVERSO להיות שעון יוקרה שנעשה לעילית הבריטית כשעון שנענד בעת משחקי הפולו בהודו הקולוניאלית. בעוד שהקונספט של קייס מתהפך נראה פשוט לפי הסטנדרטים של היום, הוא הציב אתגרים לא פשוטים בתחילת דרכו. על מנת להגן על השעון, הקייס המלבני במקורו התהפך לכלל מתכת מוצקה. עיצוב הארט דקו של שעון הזוויתי הפך, עד מהרה לחביב החברה הגבוהה באירופה. באמצע המאה ה-20 נעצר ייצורו של ה-REVERSO, וחודש רק בשנות ה-80. הסטיילינג הנאה שלו הוא, כמובן, קלאסי, אבל גם נצחי וגברי מטבעו. Jaeger-LeCoultre הציעה גם מגוון מסחרר של סגנונות וגדלים של REVERSO כדי לפנות ללקוחות היותר יוקרתיים.

  1. ROLEX DATEJUST

אין ספק כי ה- DATEJUSTבקלות זוכה בתואר השעון הבסיסי של רולקס, בעיקר, מאחר והוא נמצא כבר בסביבה מאז 1945, כאשר רולקס הוסיף תאריך לשעון ה-Bubbleback שלה. ה-DATEJUST הוא עדות למה שרולקס מאמינה שחיוני ביותר בשעון. רולקס היא מותג שמרני וככזה, ה-DATEJUST הוא המודל הפרקטי ביותר שלהם, שמציע את כל מה שאתה צריך לתפקוד היומיומי ולא יותר מכך. בעוד גרסה 41mm הושק בשנת 2009, דגם DATEJUST היה זמין בעבר רק בגדלים קטנים יותר, כולל 36 מ"מ (גברים), 31 mm (יוניסקס) ו-26 מ"מ לנשים. דגם זה כבר נענד על ידי מפורסמים רבים, כולל הנשיא דווייט אייזנהאואר ואפילו טוני סופרנו. כאחד מדגמי רולקס המובהקים, מציע ה- DATEJUST וורסטיליות מעולה, כשהוא משתלב בג'ינס וטי שירט בדיוק באותה צורה מושלמת בה הוא משתלב בחליפת ערב רשמית ועניבה.

  1. TAG HEUER MONACO

ה-Heuer Monaco הושק בשנת 1969 כאחד הכרונוגרפים האוטומטיים הראשונים, וזכה בשמו לכבוד Monaco GP Formula One, המרוץ הפופולרי. עם הקייס המרובע שלו ומנגנון ה-Caliber 11 האוטומטי, הדגם נצפה אפילו על פרק היד של סטיב מקווין בסרט Le Mans משנת 1971. קלאסי מוחלט בעולם של כרונוגרף, הופסק ייצורו של הדגם לאחר מספר שנים, אבל חודש מאוחר יותר על ידי Tag Heuer בשנת 2003. מהדורה מוגבלת של דגם הוינטג' מונקו עדיין מסעירה את אספני השעונים, עשרות שנים לאחר מכן.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.