שעונים מומלצים כמתנה ליציאה לפנסיה

Gotawatch > שעונים מומלצים כמתנה ליציאה לפנסיה

שעונים מומלצים כמתנה ליציאה לפנסיה

הפרישה נחשבת לחלק המרגש ביותר של חיי העבודה, או, כך לפחות טוענים אנשים רבים. זוהי הנקודה בזמן, שבו אתם חולצים את המגפיים המטפוריות שלכם, וימי השבוע, שעד כה היו מוקדשים לעבודה, ללחצים ולעמידה ביעדים, מתמלאים בתחביבים מועדפים ובבילוי, במקום מרוץ הקריירה המטורף. אל תחשבו כי השינוי שבמעבר לא יורגש כלל. ברור כי מדובר בשינוי פאזה בחיים, וככזו, יש להתייחס אליה במלוא הכבוד הראוי לה.

בחירת המתנה המתאימה עבור מי שפורש עשויה להתגלות כמשימה מסובכת, לכן, יש לזכור כי יהיה זה רעיון טוב לבחור משהו שיהיה שימושי עבור הפורשים החדשים במילוי הזמן החדש שהתפנה להם. כן, אין מתנה מתאימה יותר מחופשה בהוואי או איזה פרארי חמודה כדי לעזור לכם לעמוד במטרה של מילוי זמנו של הפורש בהנאה, אבל בואו, אנחנו הגיוניים ונשארים במסגרת גבולות ההיגיון (ומסגרת האשראי שבחשבון הבנק, כמובן). לכן, הנטייה הטבעית שלנו היא להמליץ על רכישת שעון במתנה לפורש הטרי, ותכף גם נסביר מדוע.

שעון כמתנה מומלצת ליוצאים לפנסיה

שעון יד, או, אפילו שעון קיר, מהווים מתנה סנטימנטלית וארוכת טווח. זהו גם משהו כי שקולגה פורש שלכם יוכל לעשות בו שימוש רב במשך שנים רבות.

לכל אחד יש מאיתנו תחביבים ותחומי עניין ייחודיים משלו, אבל למרות זאת, אנשים רבים, גם אם בסתר ליבם, יתלהבו משעון, קלאסי או אופנתי למראה. לכן, שעון הוא מתנה שכמעט כל מקבל ידע להעריך!

קניית שעון בצבעים פשוטים ולא מתחכמים מידי מהווה הליכה על בטוח, במיוחד אם אינכם מכירים את טעמו של הפורש באופן מדויק. השילוב הקלאסי של השחור האלגנטי עם זהב (או מוזהב, תלוי ברמת הקרבה שלכם לפורש) מתגלה כבחירה מצוינת, אם אינכם רוצים להסתכן בקניית שעון אופנתי בצבעים נועזים יותר.

מדוע שעונים עדיין נחשבים כמתנה הפרישה הקלאסית?

בימינו שעונים, אולי, נחשבים לארכאיים ולאולד סקול, ובמקרים רבים, זהו דבר טוב.

במשך דורות רבים, חברות העניקו שעונים במתנה לעובדיהן – במיוחד לעת פרישה – על מנת לסמל את השנים הרבות שהשקיעו העובדים בעבודתם אצל המעסיק. אמנם, הנורמה של עבודה לאורך כל החיים אצל מעסיק אחד נראית כיום מיושנת ולא רלוונטית, אולם יש לזכור כי באופן זה התנהלו החיים העסקיים והתעשייתיים במשך מאות שנים. באופן טבעי, נוצרו קשרים אישיים אמיצים בין המעסיק לעובדיו, ולכן, כשפרשו העובדים לגמלאות, מתנת הפרישה – שעון זהב איכותי, ייצגה את העבודה הקשה של העובד תוך הכרה בחלוף הזמן.

מדוע לא אבד הכלח על השעונים הקלאסיים?

בשל כניסתם של השעונים כמעט לכל משרד ולכל חדר בבית – ממסכי המחשב דרך הטלפונים הקוויים ועד לטלפונים הסלולאריים החכמים, ניתן היה, אולי, לחשוב כי השעון המסורתי היה עתיד לצאת מהאופנה. באופן מפתיע, זה לא קרה. אנשים עדיין עומדים שעונים מסיבות רבות, ביניהן:

  • ערך סנטימנטלי – יתכן שהשעון הוא מתנה שניתנה על ידי בן משפחה או מעסיק, או שהאדם העונד אותו רכש אותו ברווחים מן מהעבודה הראשונה שלו. תהא הסיבה אשר תהא, שעון איכותי יכול לשמש יותר מאשר יותר לידיעת השעה בלבד.
  • נוחות – לא כולם בוחרים לשאת איתם טלפון סלולארי בכל מקום, וכאשר הם מוצאים את עצמם בחדר נטול שעון, שעון יד יכול להוות הצלה.
  • סגנון – עבור אנשים רבים, שעון הוא אביזר חיוני או סמל סטטוס, אשר בלעדיהם הם חשים כי פרק היד שלהם חשוף.

מהן ההזדמנויות להענקת שעון יד כמתנה?

בהתחשב בסיבות הרבות (והטובות) שבגללן אנשים עדיין עונדים שעונים, מעסיקים לא צריכים להסס להעניק שעוני יד ייחודיים לעובדים המוערכים שלהם. יכולת הענידה, הפונקציונליות והמראה האסתטי של השעונים הופכים אותם למתנה מיוחדת לאירועים רבים, כולל:

  • לרגל הפרישה לגמלאות – אתם יכולים לקרוא לנו "מיושנים" אם תרצו, אבל אנחנו חושבים שגם כיום, מעסיקים צריכים לדבוק במחווה הקלאסית המסורתית של הענקת שעון בסיום עבודתם של העובדים המוערכים והמסורים שלהם.
  • ציונים ואבני דרך – אנשים מסוימים יכולים להשפיע באופן משמעותי על הארגון בחמש, בעשר או ביותר שנים. מדוע לחכות לגיל הפרישה כאשר אתם יכולים להפגין הערכה לפועלו ולמסירותו של העובד שלעם כבר עכשיו?
  • לציון הישגים מיוחדים – עובד השנה, כוכב מחלקת המכירות, מנהיגים פנים-ארגוניים ושאר מפגיני הביצועים הגבוהים ברמתם, ראויים אף הם לזכות במתנה בדמותו של שעון נצחי.

כאשר מדובר בהכרה בנאמנות ובהישגים של צוות העובדים שלכם, שעונים הם המתנה המשקפת באופן הטוב ביותר את גודל תרומתם ואת תשומת הלב שלך אליהם. כך שכאשר אתם בוחנים פרטים לאירוע הארגוני הבא שלכם שעוסק במתן הכרה לעובד (למשל מינוי או קידום), מסיבת פרישה, או באירוע משרדי / כלל ארגוני אחר, אל תהססו לבחור בהענקת השעון המסורתית כמתנה לעובד הראוי. לפעמים, דווקא המחוות המסורתיות והמיושנות הן אלה שעשויות להפוך גם את העובדים הצעירים והמתקדמים ביותר ללויאליים לארגון שלכם!

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.