שעונים לגברים וטיפולי ספא לנשים – כך תפנקו את החצי השני ביום הנישואין

Gotawatch > שעונים לגברים וטיפולי ספא לנשים – כך תפנקו את החצי השני ביום הנישואין

שעונים לגברים וטיפולי ספא לנשים – כך תפנקו את החצי השני ביום הנישואין

בכל שנה מגיע התאריך המיוחד בו אתם, בני או בנות הזוג, נדרשים להפתיע ולרגש עם מתנה מיוחדת, מקורית ומשמחת. במקרה שאתם ביחד כבר שנים רבות ונגמרו לכם הרעיונות, הכנו רשימה של כמה מתנות מושלמות לגברים וכמה מתנות לנשים, שאי אפשר לטעות איתן

בחייהם של זוגות ותיקים, בכל שנה שעוברת, כאשר מגיע התאריך של יום הנישואין או יום ההולדת של החצי השני, נעשה יותר ויותר קשה לחשוב על מתנות מקוריות, שיהיו משמחות, מפתיעות, מרגשות, מפנקות ו"יקלעו בול" לטעמם של בני או בנות הזוג.

כמו כן, לא מעט אנשים שוכחים או מפספסים את התאריכים הדרמטיים האלה, ואז… אתם יודעים איך זה נגמר. תצטרכו לפצות עם מתנה עוד יותר שווה אפילו. 

אחד האלמנטים שהופך מתנה למוצלחת, הוא כאשר היא מגלמת דבר שהיינו רוצים מאוד לקבל ולא היינו יכולים להרשות לעצמנו לרכוש עבור עצמנו. בדרך כלל, הסיבה שלא נקנה את המתנות הללו עבור עצמנו היא או שהן יקרות מאוד, או שאנחנו לא מספיק נחושים לפנות זמן ולהתעסק ברכישתן או מימושן. 


הכנו עבורכם רשימה של כמה מתנות מנצחות, כאלו שאי אפשר לטעות איתן, שיש להן ערך מכמה בחינות, ושאהוביכם בוודאות ישמחו לקבל.

מתנות שיעשו כל גבר מאושר

לגברים, באופן כללי, לא פשוט למצוא מתנה שווה שתשמח אותם. לרוב הם גם לא מנדבים יותר מדי מידע על מה הם רוצים, איזה דבר הם היו חולמים לקבל וכו'. עם זאת, יש כמה דברים, הן גשמיים והן חווייתיים, שכמעט ואין גבר שלא ישמח לקבל.

שעוני יוקרה – מתנה לכל החיים

שעוני יוקרה הם כמובן לא עניין של מה בכך, וההחלטה לרכוש אחד כזה במתנה מגיעה אחרי מחשבה מעמיקה ומחקר רציני. שעונים לגברים מגיעים בשלל דגמים המתחדשים בכל שנה, ואת הדגם המדויק שתבחרו, מומלץ להתאים באופן אישי לאחד שעומד לזכות במתנה יקרת ערך שכזו, שייתכן ותלווה אותו לכל החיים. השעונים הללו, במרבית המקרים, עשויים מחומרים איכותיים ועמידים במיוחד, ואם תשכילו לבחור עיצוב נייטרלי וקלאסי, הם אכן יכולים לשרת את הגבר שקיבל אותם במשך שנים רבות, אם לא לתמיד. בדיוק מאותן סיבות, הערך הכספי של שעוני יוקרה כמו רולקס, כמעט ולא נפגע ויורד במשך השנים, מה שאומר שגם אם במועד מסוים בעל השעון יהיה מעוניין במכירתו, הוא עשוי להרוויח עליו סכום נאה. כמו כן, מאחר והשעונים הללו נשמרים היטב, הם מהווים לא פעם פריט שעובר בירושה מאב לבן וכן הלאה, והופכים למתנה מרגשת במיוחד.

מתנה שהיא חוויה בלתי נשכחת 

אפשרות נוספת למתנה מקורית, שיכולה להשאיר זיכרון נעים לכל החיים, היא להעניק במתנה פעילות חווייתית מיוחדת. זו יכולה להיות פעילות אקסטרימית כמו קפיצת בנג'י, צניחה חופשית או שיעור טיס בשמי הארץ, וזה גם יכול להיות משהו פרקטי יותר כמו סדרת שיעורי גלישה או אימוני ספורט אחרים, שבן הזוג כבר מזמן תכנן לבצע אך עקב לו"ז עמוס וכו' – הזניח. ניתן להפתיע גם עם חופשה זוגית מפנקת או אפילו ארוחת ערב במסעדה יוקרתית ושווה. כל אלו עונים לקטגוריה של "דברים שלא נעשה בשביל עצמנו", ולכן כשהם מגיעים ממישהו אחר הם מסבים אושר גדול.

מתנות שישמחו וירגשו כל אישה

טוב, אז לנשים הרבה יותר קל להעניק מתנה שתפגע בול, מהסיבה הפשוטה שהן פשוט יודעות לבטא היטב ובאופן מדויק – מה הן רוצות. בנוסף, יש המון דברים שמשמחים נשים, במיוחד כל הקשור באסתטיקה, באופנה ובטיפוח. הנה כמה רעיונות שיסייעו לכם לדייק בבחירת המתנה לאישה שאתם אוהבים.

טיפולי ספא וקוסמטיקה – לפנק, לפנק, לפנק

טיפולי ספא כמו עיסויים וטיפולי יופי למיניהם, הם דבר שכמעט ואין אישה שלא תשמח לקבל, מהסיבה הפשוטה שכולם אוהבים להתפנק, אבל זה בדיוק מסוג הדברים שלא נעשה עבור עצמנו. אם בת הזוג חובבת מסאג'ים, רכשו עבורה עיסוי מפנק, ולא פחות חשוב – במקום נעים ומהודר. אחד הדברים החשובים בבחירת עיסוי, הוא לקבל המלצות על המעסה ולוודא שאתם בידיים טובות, תרתי משמע. במקרה שזוגתכם אינה חובבת עיסויים, תוכלו להעניק לה שובר לטיפולי יופי שכל אישה צריכה, כמו טיפול פנים הכולל גם פילינג, מסכות הזנה ועוד, או למשל טיפולים כמו מניקור פדיקור שהם בגדר חובה בשגרת הטיפוח הנשית. למתקדמים, ניתן לקחת את ההצעה הזאת שלב אחד קדימה ולממן עבור האישה טיפול קוסמטי אסתטי שאתם יודעים שהיא מאוד רוצה לעבור, אבל שימו לב – רק לאחר שווידאתם איתה שזה משהו שהיא מעוניינת בו, אחרת המתנה הזו עלולה להפוך לעלבון גדול ולעוגמת נפש איומה.

תיק מעצבים – אקססורי שילווה אותה במשך שנים

ההצעה הבאה מיועדת לבני הזוג של חובבות אופנה מושבעות. נשים שאוהבות אופנה, מתעדכנות בטרנדים המתחלפים ובקיאות בכל שמות המעצבים הגדולים, לא פעם חולמות על רכישת תיק של מעצב נודע כזה או אחר, ופשוט דוחות את החלום לאור תג המחיר הגבוה, שלרוב מוצמד לתיקים האלו. אם החלטתם ללכת על הכיוון הזה, עליכם לפעול בטאקט ולנסות ולחקור באיזה תיק ספציפי האחת שלכם מעוניינת. תוכלו לגייס לצורך העניין חברה טובה שלה או בת משפחה קרובה, שידלו את המידע החשוב והמדויק עבורכם. רק אז ניתן לצאת לדרך ולקנות לה את האושר הגדול הזה.
אחד היתרונות הגדולים בהענקת מתנה כזו, הוא שהתיקים היוקרתיים הללו לרוב עשויים מחומרים איכותיים ומשובחים, ועל כן הם יכולים לשרת את מי שקיבלו אותם במשך שנים רבות, ולהזכיר להן את אהוביהן, שהעניקו להן את המתנה בה חשקו.  

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.