שעונים יוקרתיים לנשים

Gotawatch > שעונים יוקרתיים לנשים

שעונים יוקרתיים לנשים

אין אישה שלא אוהבת להיראות נהדר, וכל אישה עושה מאמץ ברמה זו או אחרת בשביל שזה יקרה. יש את אלו שמקפידות על תזונה וספורט שישמרו על הגזרה שלהן, יש את אלו שמקפידות להתלבש בטוב טעם, ויש את אלו שדואגות שיהיו עליהן אקססוריז מעניינים ואפילו יוקרתיים. יש כמובן לא מעט נשים שמקפידות על הכול ביחד ואלו שעונדות תכשיטים מיוחדים, יענדו גם שעוני יוקרה.

שעונים יוקרתיים לנשים יש בסגנונות שונים, בצבעים ובגוונים שונים, וכמובן גם במחירים שונים. אבל שעוני יוקרה הם הרבה מעבר למכשיר קטן על היד שמספר על השעה, הם הרבה יותר מאלמנט שמתכתב יחד עם שאר הביגוד והמראה הכללי. שעוני יוקרה לנשים ממש כמו לגברים, הם סמל סטטוס של ממש.

מה נשים רוצות?

השאלה הזו נשאלה לא פעם בהקשרים אחרים, אבל בכל מה שקשור בשעוני יוקרה, מהי המטרה שלשמה נשים עונדות אותם? למה הן משקיעות לא מעט כסף בשעון שנראה מצוין אבל בסופו של דבר, הוא בדיוק כמו שעון שעולה אלפי שקלים פחות ובדיוק אותו הדבר מספר גם הוא מה השעה? כמובן שיש פה הרבה מעבר לסתם תכשיט או שעון. שעונים יוקרתיים לנשים הם קודם כל אביזר אופנה, וזו הסיבה שנשים רבות מחזיקות יותר משעון יוקרה אחד. השעון הרי אמור להתאים לבגד ולאירוע, אמור להתאים לעונה וכמובן לחברה בה מתרועעים.

בנוסף, שעון יוקרתי גורם להן להיראות אומנותיות יותר. כן, שעון יוקרה הוא סוג של יצירת אומנות, ואין מי שלא תשמח לדבר עליו עם חברותיה, לספר עליו ולחקור אותו. שעוני יוקרה לנשים גם הופכים את אותן נשים לחזקות יותר וכאלו שנלקחות ברצינות רבה יותר. אפשר לראות לא מעט נשים מעולם העסקים שעונדות שעוני יוקרה, בדיוק בגלל הסיבה הזו. הרצון להיות כאלו שמתייחסים אליהן ברצינות, לא פחות מאשר לגברים.

ולבסוף, מי לא אוהבת להתבלט… מי לא רוצה שיסתכלו עליה, שיראו אותה נכנסת ושתשומת הלב והפוקוס יהיה עליה. בשביל שזה יקרה צריך להיראות נהדר ולהתלבש נהדר, וצריך כמובן גם להיות עם התכשיטים הנכונים ושעוני יוקרה הם בדיוק כאלו, שעונים אשר עונים על הצורך הזה, שעונים שאי אפשר שלא להתייחס למי שעונד אותם.

דוגמאות לשעוני יוקרה לנשים

יש סוגים שונים ומותגים שונים כפי שציינו, והנה כמה שעונים שנחשבים לפופולאריים יחסית לנשים. יש את שעוני אומגה ויש את שעוני טאג הויאר, יש שעוני קרטייה ויש שעוני המילטון. יש שעוני ברייטלינג ויש שעוני ראדו פלורנס, יש שעוני פנדי לנשים ויש שעונים של מוריס לקרואה. אי אפשר כמובן בלי השעונים של גוצ'י ושל פייר בלאמין, אבל מותג השעונים המוביל בעולם, זה שאין כמעט מי שלא שמע את השם שלו בצורה כזו או אחרת, הוא מותג רולקס.

קצת על רולקס

אי אפשר לדבר על שעוני יוקרה לנשים ושעוני יוקרה בכלל, בלי לדבר על חברת רולקס. חברת רולקס היא חברה שקיימת כבר למעלה מ-100 שנה, במהלכם היא ייצרה מיליוני שעוני יד יוקרתיים ולמעשה, קצב הייצור שלה הוא הגבוה בעולם ומגיע ללמעלה מ-2000 שעונים ביום.

חברת רולקס היא חברה שהחלה את דרכה בשוויץ, ובמהלך השנים היא הייתה אחראית לחידושים שונים וביניהם שעון הצלילה הראשון, השעון הראשון בו ניתן לראות שני אזורי זמן, שעון היד הראשון עם התאריכון על לוח השעון ועוד חידושים רבים אחרים. חברת רולקס פיתחה לעצמה עם השנים שם של חברה שמייצרת שעונים שיכולים להיות גם מכשירי מדידה בתנאים קיצוניים. אחד מדגמי החברה הוזמן על ידי חברת תעופה אמריקאית על מנת שיסייע לטייסים בטיסות בין יבשתיות, כמו גם שעונים שמתאימים לטיפוס, צלילה ופעילויות אקסטרימיות נוספות.

איך מזהים שעון רולקס לא מזויף?

המותג רולקס הוא מותג שעוני היוקרה החזק ביותר בעולם, מותג שנמכר במיליארדי שקלים בשנה. מטבע הדברים יש גם נוכלים שמחפשים איך לזייף ולמכור ברווח לא קטן שעונים עם שם המותג רולקס, וכדאי לדעת כמה דברים בנוגע למקוריות השעון שאתם עומדים לקנות:

  • אחד הדברים שמייחדים את שעוני הרולקס הוא התנועה של המחוגים. היא לא נעצרת לשנייה ומדובר על מנגנון מורכב ודי ייחודי למותג. מי שיזייף שעון רולקס ככל הנראה לא יעשה שימוש במנגנון כזה, מסיבה פשוטה – כי זה מנגנון יקר ולא משתלם לזייף שעון עם מנגנון כזה.
  • משקל – שעוני רולקס נחשבים לשעונים כבדים יחסית. יש לכך סיבה פשוטה, מכיוון שהם מיוצרים מחומרים איכותיים, חומרים בעלי משקל שלא כמו החומרים הזולים מהם מיוצרים השעונים המזוייפים. אם את מחפשת שעון רולקס והוא קל מידי, כדאי שתעשי בדיקה מעמיקה לפני שאת קונה.
  • מספר סידורי – בעבר לא היה מספר סידורי על שעוני רולקס, אך בדגמים האחרונים ניתן לראות את המספר הסידורי על הטבעת הפנימית באזור הספרה 6. המספר הסידורי מספר גם מהי שנת הייצור.
  • מספר דגם – מול המספר הסידורי שנמצא על הטבעת הפנימית, אפשר לראות גם את מספר הדגם.
  • סמל המותג – סמל המותג של רולקס הוא כתר והוא מוטבע על שעוני רולקס. מה שחשוב לדעת הוא שקל יחסית לזייף את ההטבעה הזו, כך שאם היא קיימת, זה עדיין לא אומר שהשעון לא מזויף.

יש עוד סימנים נוספים שמעידים על מקוריותו של שעון רולקס כמו גם על מקוריותם של שעוני יוקרה לנשים ממותגים אחרים. חשוב להיעזר במומחה בתחום, מי שמכיר את הסימנים השונים על מנת לא ליפול לכאלו שמנסים למכור שעון מזויף.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.