שעונים גדולים לגבר

Gotawatch > שעונים גדולים לגבר

שעונים גדולים לגבר

פעם, גם לגברים היה הרבה יותר קל מאשר היום לקנות שעון. לא היו יותר מידי דגמים והאפשרויות היו מצומצמות, אבל היום גם היצע השעונים השתנה לגמרי ויש אין ספור דגמים, גדלים וצבעים של שעונים לגברים והבחירה עשויה להיות לא פשוטה. בנוסף, היום גברים הרבה יותר מודעים לעצמם. הם רוצים להיראות טוב יותר ויפה יותר, הם מודעים לזה ששעון הוא תכשיט לכל דבר והם רוצים את התכשיט הזה, הם לא מפשרים על איכות והצרכים שלהם לא מסתכמים ביציאה מהבית ביום יום אלא גם בהגעה לאירועים רומנטיים, משפחתיים או עסקיים שמצריכים להם להגיע בהתאם.

היום שעון לגבר הוא כבר לא רק אמצעי בשביל לדעת מה השעה ולא יותר מזה. היום שעון יכול להיות גם סמל סטטוס בעיקר אם הוא שעון יוקרה, ומלאכת בחירת שעון היא הרבה יותר מורכבת. היום גם יש יבואנים לישראל לכל חברה כמעט על פני כדור הארץ שמכבדת את עצמה, והתוצאה היא קושי בקבלת ההחלטה. אז איך בכל זאת בוחרים שעונים לגבר? מה מאפיין שעוני גברים על פני שעוני נשים? אילו טיפים אפשר לקבל בקניית שעון? הנה קצת מידע מעניין שכדאי לכם להפנים אם אתם רוצים לקנות שעון בקרוב.

קוטר השעון

כשמדובר על שעוני נשים, ההיגיון אומר שאלו צריכות שעונים קטנים בעלי קוטר קטן יחסית, כאלו שיהיו מעודנים ואסתטיים. מצד שני, אצל גברים ההיגיון אומר שהם צריכים שעונים גדולים וגסים, אבל מסתבר שיש קצת יותר עומק מזה.

  • שעונים סביב ה-40 מ"מ קוטר הם שעונים שנחשבים לשעונים בעלי קוטר קטן יחסית. הם מתאימים יותר לשימוש יום יומי ונחשבים לסולידיים ופרקטיים.
  • שעונים בקוטר של כ-42-43 מ"מ אלו השעונים שעונים לקטגוריה הבינונית. הם הכי נפוצים מבין כל שעוני הגברים.
  • שעונים בקוטר של 45 מ"מ וצפונה מכך נחשבים לשעונים גדולים ובולטים. אלו שעונים מרשימים וכאלו שאי אפשר לפספס, שעונים מאסיביים עם נוכחות

טיפים לבחירת שעון גברים לקנייה

אם אתם צרכים שעון ולא יודעים איזה שעון לקנות, עומדות בפניכם אם כן לא מעט אפשרויות. אתם יכולים לבחור שעונים במחירים משתנים, יכולים לבחור שעון רגיל או יוקרתי והנה כמה פרמטרים שאתם צריכים לקחת בחשבון רגע לפני שאתם מחליטים איזה שעון

  • הצבע – יש שעונים בצבעים שונים ואתם צריכים כמובן לבחור את הצבע שהכי קרוב לליבכם וזה שאתם הכי מתחברים אליו. זה יכול להיות גם שילוב של צבעים אך דבר אחד אתם צריכים לוודא – שמדובר על שעון עם צביעה איכותית, צביעה שלא תרד בתוך זמן קצר והשעון יהיה ללא הצבע שלו. הנה טיפ בעניין, שעונים שחורים או כסופים נחשבים לשעונים עמידים הרבה יותר מבחינת הצבע מאשר שעונים שמצופים מזהב. דווקא אלו שמצופים מזהב לא פעם לאחר כמה שבועות מאבדים מצבעם.
  • מנגנון השעון – יש את המנגנון המכאני והאוטומטי ויש את שעוני הקווארץ. כידוע מנגנון הקווארץ הוא מנגנון איכותי, מנגנון מדויק וכזה שלא צריך בדרך תחזוקה כמעט אם בכלל. בבואכם לקנות שעון אתם צריכים לקחת בחשבון גם את זה, ולדעת ששעונים אוטומטיים ומכאניים ידרשו מכם התעסקות ואולי גם הוצאות מידי פעם.
  • איכות – בסופו של דבר אתם הרי לא מתכוונים להחליף שעון בכל חודשיים וכנראה שגם לא בכל שנתיים. אז תעשו לעצמכם טובה, תחפשו שעון איכותי, שעון שיאפשר לכם להסתובב איתו ללא כל דאגות, שעון שיעשה את העבודה הפשוטה שהוא נדרש לעשות ושיישאר במצבו הוא זמן רב ואפילו שנים ארוכות. אל תתפתו למחירים נמוכים מידי. לא פעם מחיר נמוך זה אומר גם איכות ירודה ובתחשיב ארוך טווח, עדיף לכם להשקיע עכשיו את הכסף כדי לקבל את התמורה המלאה לכספכם.
  • למה בכלל אתם צריכים שעון – זו שאלה שיכולה להישאל אולי לפני כל השאלות האחרות שאתם צריכים לשאול את עצמכם. בסופו של דבר לאל אחד יש את סדר היום שלו וכל אחד עם לו"ז אחר ועם פעילויות אחרות. יש את מי שהחיים שלו מתובלים בלא מעט ספורט והוא רוצה גם את המראה הספורטיבי, ולכן הוא יצטרך למצוא סוג מסוים של שעונים. יש את אלו שצריכים שעון מיוחד לאירועים, שעון יפה ואלגנטי שישלים את המראה שלהם. ויש את אלו שמחפשים שעון יוקרתי, שזה כבר עניין אחר וליגה אחרת.

מה הופך שעון לשעון יוקרה?

אם אתם מחפשים שעון יוקרה או בכלל חושבים על זה, אתם צריכים לדעת קודם כל ששעוני יוקרה לגברים אלו שעונים של חברות שנחשבו למותג, חברות כמו רולקס ואחרות שנמצאות בשוק כבר שנים ארוכות, והמחירים של השעונים הללו הוא בהתאם. הם נעים בין אלפי דולרים למאות אלפי דולרים ויותר מזה, מה שאומר שלרוב הגברים הם לא יתאימו לכיס.

שעון יוקרה הוא ממש כמו תכשיט. הוא נראה ככה והוא מתנהג ככה, הוא אלגנטי ועם המראה הרצוי, והוא סמל סטטוס של ממש. שעוני יוקרה מיוצרים מחומרים איכותיים ומשובחים ומי שרוצה לקנות שעון יוקרה צריך או להיות ממש מבין בתחום או להביא איתו מישהו שממש מבין בתחום. למה? כי יש בתחום שעוני היוקרה לא מעט נוכלות ושקרים, לא מעט חיקויים זולים ולא מעט זיופים. הדבר הנכון ביותר בשבילכם הוא לבדוק את טווח המחירים באינטרנט לפני הכול, ולאחר מכן להתחיל את החיפוש של השעון המיוחל.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.