שעון רולקס יד 2 כן אבל מוצרי חשמל לא – הפריטים שמומלץ לרכוש מיד שנייה

Gotawatch > שעון רולקס יד 2 כן אבל מוצרי חשמל לא – הפריטים שמומלץ לרכוש מיד שנייה

שעון רולקס יד 2 כן אבל מוצרי חשמל לא – הפריטים שמומלץ לרכוש מיד שנייה

טרנד המכירה של פריטי לבוש, תכשיטים, אקססוריז ושעוני יוקרה מיד שנייה הוא מבורך ונכון, אך חשוב לדעת אילו פריטים מתאימים למסחר מהסוג הזה ומאילו עדיף להימנע. מדריך מקוצר לחובבי הוינטג'

לא ברור מה הביא את טרנד המכירה והקנייה מיד שנייה לרמות הפופולריות שהוא זוכה להן בשנים האחרונות. ייתכן שזו התרבות ההיפסטרית שלימדה אותנו להעריך מחדש פריטי וינטג' נדירים עם סטייל יוצא דופן, או השאיפה לעשות משהו טוב יותר עבור הסביבה והעולם שנשאיר מאחורינו, המתבטאת במיחזור ומודעות לאקולוגיה, שלמרבה המזל הולכת וגוברת. כך או כך, חנויות יד שנייה, שווקי פשפשים ופלטפורמות לממכר ריהוט ואקססוריז לבית מיד שנייה, הולכים ותופסים תאוצה. אפשר לראות ביטויים לכך למשל בפלטפורמה שפיתחה פייסבוק, ה"מרקטפלייס", שמאפשרת לכל מי שחפץ למכור בה פריטי ריהוט, גופי תאורה ועוד פריטים לבית, והגישה אליה נוחה, ואף מאפשרת לכם לחפש מוכרים בסביבה הקרובה אליכם לבית. עוד סימפטום הוא מסיבות מכירת הבגדים הביתיות שנערכות בכל חילופי עונה. אושיות אופנה, או סתם חובבות בגדים מושבעות, מציעות את כל הפריטים שכבר אין להן שימוש בהם, לרבות תיקי מעצבים, משקפי שמש, תכשיטים וכמובן בגדים, במחירים נמוכים משמעותית מאלו המקוריים. זהו, למעשה, דינו של כל פריט שנקנה בעת שהיה "באופנה". פריטים שהם לגמרי חלק מטרנד, אורך חייהם קצר מאוד, ולכן ההמלצה היא לא להשקיע בפריטי לבוש ואקססוריז מהסוג הזה יותר מדי. 

קלאסיקות, לעומת זאת, הן על-זמניות, ופריטים העונים להגדרה הזו יכולים לשמש אתכם למשך שנים ארוכות ואולי אפילו לכל החיים, כאשר הם לעולם לא יוצאים מהאופנה. לכן, מומלץ לבחור פריטים בסיסיים ואיכותיים, ולהשקיע בהם. דעו שגם אם מדובר בהוצאה משמעותית יחסית, היא ככל הנראה תחזיר את עצמה במהרה, ותשחרר אתכם מקנייה של פריט חדש לאורך זמן. מעיל צמר טוב, ג'ינס עם גזרה קלאסית ותפירה איכותית, נעלי עור שהן גם יפות ומחמיאות לרגל וגם נוחות וחזקות, ז'קט עור אמיתי, תכשיטי זהב ושעוני יוקרה, חולצה לבנה מכופתרת, טי שירט מכותנה איכותית ובגזרה נייטרלית, תיק עור בצבע נייטרלי ובמידה בינונית ועוד – הם פריטים שכדאי להשקיע בהם ולרכוש את הטובים ביותר. באחריות.

אילו פריטים מומלץ לרכוש מיד שנייה ואילו עדיף חדשים מהניילונים?

אנחנו בהחלט מעוניינים לעודד את מגמת הקניה והמכירה מיד שנייה, מאחר והיא גם חוסכת כסף, גם טובה לסביבה ואפילו עשויה לסייע לכם לדייק את הבחירות שלכם. בין שמדובר בפריטי לבוש או אקססוריז, ובין שמדובר בפריטים לבית, הנה רשימה של כמה פריטים שמומלץ לרכוש מיד שנייה:

שעוני יוקרה כמו רולקס – כמעט ולא מאבדים מערכם ולעתים אף להיפך

אחד הפריטים שהוא פשוט קלאסי לקנייה מיד שנייה הוא שעון רולקס. יש לא מעט יתרונות בשעון רולקס יד 2, ונתחיל מהמובן מאליו – שעוני יוקרה מהסוג הזה, כשהם חדשים, מחיריהם יכולים להאמיר לעשרות אלפי שקלים (וישנם דגמים שאף יותר מזה). מובן שקנייה מיד שנייה יכולה להפחית את המחיר באופן דרסטי, והוא יכול להסתכם בכמה אלפי שקלים. במילים אחרות, רכישה מיד 2 הופכת את הפריט הזה לנגיש עבורכם. ישנן עוד סיבות שיצדיקו את המהלך – שעוני היוקרה המקוריים הם איכותיים ועמידים בצורה יוצאת דופן (לא סתם הם יקרים כל כך), ויכולים להחזיק מעמד לכל החיים. כלומר, גם אם מישהו כבר ענד את השעון הזה במשך כמה שנים, סביר להניח שהוא עדיין במצב מצוין. עוד סיבה מתבטאת בכך שהשעונים האלה הם קלאסיקה שתמיד נשארת באופנה, כך שהם תמיד רלוונטיים ותמיד יחמיאו וישדרגו את ההופעה של מי שיענוד אותם, גברים ונשים כאחד. סיבה חשובה נוספת למה קנייה של שעוני רולקס מיד שנייה ככל הנראה תשתלם לכם, היא שערכם של השעונים הללו כמעט ולא יורד, ודגמים מסוימים שכבר חדלו מלייצר, הופכים לפריטי אספנות, ויש שיציעו עבורם סכומים גבוהים יותר מאלו ששילמתם עבורם. עוד היבט שהופך את הרכישה של שעון יוקרה מיד שניה למומלצת הוא שקולקציות הדגמים החדשים של שעוני היוקרה הן בדרך כלל מצומצמות למדי, ואילו אם תיפתחו לאופציה של שעונים משומשים, תהנו ממבחר של דגמים, צבעים וסגנונות, מהם תוכלו לבחור את האחד שהכי מתאים לכם. בשורה התחתונה, קניה של שעון יוקרה מיד שנייה, ובמיוחד מסוג רולקס, היא אופציה טובה ובטוחה למדי.

פריטים שפחות מומלצים לקנייה מיד שנייה – גופי תאורה ומכשירי חשמל

אם גם אתם חובבי וינטג', ואוהבים לעצב את הבית שלכם בסגנון עתיק או רטרו, תוכלו לקנות בשווקי הפשפשים ובחנויות היד שנייה פריטים כמו ספות, שטיחים, שידות, ספריות ותמונות בסגנון שאתם אוהבים. אך ישנם פריטים שפחות מומלץ לרכוש מיד שנייה, ואלו הם מכשירי חשמל למיניהם וגופי תאורה. על אף הפיתוי לרכוש נברשת מיוחדת או מנורה עומדת עם אהיל ענק בסגנון שנות השבעים, מוצרים אלו הם בעלי גוף חשמלי שככל הנראה אינו מעודכן לפי חיווט החשמל העכשווי וסביר להניח שהם גם בלויים ואינם מתפקדים כראוי. הפתרון האופטימלי במקרה כזה, הוא לרכוש פריטים חדשים שהם במראה עתיק, וינג' או רטרו. יצרניות הרהיטים, המקררים, מכשירי החשמל והתאורה, כבר הבינו שקיימת משיכה לסגנונות "של פעם" ומשיקות מעת לעת מוצרים בעיצוב זהה לאלו שהיו מיוצרים בעבר הרחוק. הגוף החשמלי שבתוכם הוא חדש ועדכני, ומבטיח שהשימוש בהם לא יסכן אתכם, רק בשם המשיכה לענתיקות.

לסיכום, מגמת היד השנייה היא מבורכת ומאפשרת לכם להנות מפריטים ייחודיים ונדירים, ולסגנן את מערכות הלבוש שלכם ואת עיצוב הבית, אך יש לעשות זאת בחוכמה. 

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.