שעון יוקרה ותיק איכותי: פריטים נצחיים ששווה להשקיע בהם

Gotawatch > שעון יוקרה ותיק איכותי: פריטים נצחיים ששווה להשקיע בהם

שעון יוקרה ותיק איכותי: פריטים נצחיים ששווה להשקיע בהם

לאחרונה, לא מעט אנשים צמצמו את היקפי הקניות שלהם, מתוך הבנה  שהם זקוקים לפחות פריטים. ישנם כמה פריטי לבוש ואקססוריז איכותיים ומדויקים ששווה להשקיע בהם. בהנחה שאלו ישרתו אתכם לאורך שנים, הם גם יצדיקו את ההוצאה

במהלך תקופות הסגרים ברחבי העולם, מסעות השופינג היזומים, במסגרתם אנשים נהגו להעמיס אינסוף פריטים על עגלת הקניות (הן הפיזית והן הוירטואלית) קצת נרגעו, כי בעצם – מה יש לקנות כל כך הרבה אם בכל מקרה לא יוצאים מהבית? 


התקופה הזו הביאה ללא מעט תובנות חשובות, וגם דחפה צרכנים רבים להבנה שאולי אנחנו לא זקוקים לכל כך הרבה פריטים, ויכולים להסתפק בכל זמן נתון במעט פריטים, אבל איכותיים, נאים ומדויקים.

אם מוסיפים למגמה הזו עניינים של קיימות ודאגה לאיכות הסביבה, מגמות אשר הולכות ומתפתחות ברחבי העולם המערבי, כאשר ליותר ויותר בני אדם מתחילים לשאול מהי הדרך שהפריטים שהם קונים עברו, ומתחיל להיות אכפת יותר מהעולם שנשאיר כאן אחרינו, אז הרעיון של להעדיף איכות על פני כמות – הולך ומתחזק. 

אם כך, התובנה המרכזית היא שכדאי להשקיע במעט פריטים, אבל לבחור את האיכותיים, היפים והקלאסיים ביותר. כמו כן, כדאי להשקיע בפריטי לבוש ובאקססוריז שהם שימושיים במיוחד ולא רק ממלאים פונקציה של אסתטיקה, מאחר ואם נבחר באיכות ירודה, אלו עלולים להתבלות במהירות, כתוצאה משימוש תכוף. למשל כשמדובר בתיקים ובפרטי לבוש.

קחו בחשבון, שגם אם המחיר של פריטים כמו שעון יוקרה או תכשיט זהב עלול להרתיע ממבט ראשון, אם משקללים את השנים הארוכות שהם ישרתו אתכם, הרי שהדבר הופך למשתלם. לא רק שמדובר בהוצאה חד פעמית, גם לא תצטרכו להתעסק עם הנושא הזה יותר, ותהנו מסטייל ללא מאמץ. קחו בחשבון שגם הזמן שלכם שווה כסף.

הפריטים שמומלץ להשקיע בהם – מאחר והם יהיו רלוונטיים ושימושיים תמיד

תיק לעבודה – גם שימושי וגם יוצר רושם

אם אתם עובדים מחוץ לבית, ובמיוחד אם אתם אנשי עסקים, לתיק בו אתם שומרים את המסמכים ואת הלפטופ, יש חשיבות כפולה. קודם כל, אתם זקוקים לו ברמה הבסיסית והשימושית, ושנית, כאשר אתם מגיעים איתו לפגישה, הוא יכול לסייע לכם ליצור את הרושם הנכון, במיוחד אם הוא נאה, אסתטי, איכותי ועשוי בתפירה מוקפדת. לכן, זהו פריט שמומלץ בחום להשקיע ולבחור את הטוב ביותר. זה לא חייב להיות של מותג יוקרה, אבל כן כדאי להעדיף חומרים עמידים כמו עור ולשים לב שהתפירה עשויה כמו שצריך. אם תבחרו בפריט בקו עיצובי קלאסי ובצבע ניטרלי, שיתאים עם כל מערכת לבוש, פריט כזה יכול לשמש אתכם נאמנה לאורך שנים.

חליפה אחת טובה ואיכותית

אם בעסקים עסקינן, על אף שבישראל לבוש קז'ואל הוא מקובל במגזרים רבים, בעלי מקצועות שונים, כמו עורכי דין ומנהלי חברות למיניהם, כן נדרשים ללבוש ייצוגי במרבית ימי העבודה שלהם, ובמיוחד בפגישות חשובות. זיכרו שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, ואם תיכנסו לפגישה קריטית בלבוש מוקפד, מעוצב ומגוהץ היטב, כבר הותרתם רושם טוב, ואולי אף עשיתם את חצי הדרך לעבר ההצלחה. לכן, כדאי להשקיע במערכת אחת שלמה ואיכותית של מכנסיים מחויטים, חולצה מכופתרת, בלייזר מחויט בתפירה עילית, וזוג נעלי עור טובות, שתקפידו לשמור עליהן ולתחזק את ניקיונן. גם פה, זו לא חייבת להיות חליפה של מעצב על או מותג ידוע, אם כי כן יש לבדוק בקפידה את האיכות, הן של הבדים והן של התפירה.

תכשיט זהב קלאסי אבל מקורי

תכשיט זהב, ובמיוחד כזה המשובצים בו יהלומים או אבנים מיוחדות, הוא קלף מנצח ונצחי, בשילוב עם כל מערכת לבוש או סגנון שתבחרו. כידוע, מתכות טובות כמו זהב כמעט ולא מתבלות, ויהלומים הם לנצח, כך שפריט אחד כזה, בעיצוב קלאסי, אבל עם איזה טוויסט מקורי (למשל באופן הלחמת האבנים או היהלומים עליו) – ישרתם אתכם לאורך כל הדרך. פריט כזה, כמו שרשרת ניטרלית, טבעת יפה וכו', גם יכול לעבור מדור ולהמשיך ולגרום לאושר והנאה לילדים ולנכדים שלכם, גם בעתיד הרחוק.

שעון יוקרה – סטייל ללא פשרות

שעוני יוקרה כמו רולקס הם לא פחות מקלאסיקה, והם יכולים לשדרג כל הופעה ללא היכר. מאחר ובדרך כלל מדובר בפריטים שיוצרו והורכבו בהקפדה יוצאת דופן, כמו שרק השוויצרים יודעים לעשות, שעוני יוקרה יכולים להחזיק במשך חיים שלמים. אם תבחרו דגם קלאסי וניטרלי, ולא שעון בצבעוניות עזה או בעיצוב יוצא דופן, זו עשויה להיות השקעה שתחזיר את עצמה לאחר כמה עשרות שנים בהן תענדו את השעון לכל פעילות או אירוע באשר יהיו.

פריטים שדווקא רצוי להשקיע בהם פחות ואפשר להעדיף את הגרסה הנגישה

חשוב לציין, שישנם פריטים שדווקא לא מומלץ להשקיע בהם יותר מדי כסף, מאחר והם נוטים להתבלות, ללכת לאיבוד, או פשוט לצאת מהאופנה. לדוגמא משקפי שמש – כן חשוב שיהיו אלו משקפיים בעלי עדשות איכותיות שאכן יגנו על עיניכם מהשמש, אבל מאחר ומדובר בפריט שנוטה ללכת לאיבוד וגם להפוך ללא רלוונטי מבחינת צווי האופנה, כדאי להעדיף משקפיים שיעלו כמה מאות שקלים, על פני משקפיים בכמה אלפי שקלים. כמו כן, פריטים שהם טרנדיים ומוצעים למכירה כחלק מאופנה עכשווית, מוטב להעדיף בגרסתם העממית והפחות יקרה, מאחר ואופנות, כדרכן, נוטות להתחלף, וסביר להניח שאלו יאבדו מן הרלוונטיות שלהם בתוך זמן קצר.

ועוד טיפ אחד שיסייע לכם לאמוד את איכותם של פריטי לבוש: רגע לפני הרכישה – קראו את התווית המוצמדת אל הפריט, והבינו בדיוק מאילו חומרים הוא מיוצר, ואם אפשר גם באיזו מדינה הוא יוצר.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.