שעון יד לנשים – פטק פיליפ מול רולקס

Gotawatch > שעון יד לנשים – פטק פיליפ מול רולקס

שעון יד לנשים – פטק פיליפ מול רולקס

כאשר מדובר בשעוני יוקרה לנשים מיד עולים השמות הגדולים – רולקס ופטק פיליפ. אז איזה מותג עדיף? מה נחשב יותר? אנחנו כאן על מנת לערוך את ההשוואה בין הדגמים הללו. את ההחלטה במה לבחור נשאיר עבורכן.

שעון פטק פיליפ

היוקרה של המותג

אם נתייחס ליוקרתיות של המותג הרי שנגלה כי פטק פיליפ הינו מותג הממוקם במקום השלישי מבחינת היוקרה. ישנם שני דגמים שאמנם נחשבים פחות יוקרתיים מהפטק פיליפ אך בכל זאת הם נמכרים יותר ועל כן הם תופסים את שני המקומות הראשונים. מדובר במותגים – אומגה ורולקס.

הערך המשוער שלו הינו גבוה מאוד ולפני זמן לא רב הוא הוערך בכמעט שני מיליון פרנק שוויצרי! יש כאלה המכנים את השעון הזה כשעון הרולקס של האנשים העשירים באמת.

מי נמנה על קהל היעד המתעניין במותג?

פטק פיליפ עמלה במשך 180 השנים האחרונות על בניית מעצמה יוקרתית במיוחד. השעונים אותם היא מייצרת נרכשים על ידי משפחות אצולה, מנכ"לים נחשבים, מיליונרים ומיליארדים רבים שלא מוותרים על המותג היקר והיוקרתי ביותר. אין ספק כי שעון כזה על פרק כף היד מתייג מיד את האדם העונד את השעון כאדם המשתייך לבני המעמד הגבוה, סלבס או מיליארדר.

מה הסיבה לכך שהמותג הפך ליוקרתי ומיוחד כל כך? אפשר לומר כי במידה רבה קשור הדבר ליצירתיות כמו גם לחדשנות של פטק פיליפ. אך מלבד זאת אפשר לתלות את הדבר בעמל אותו השקיעה החברה למען ביסוס המעמד של המותג כמותג על בשוק של שעוני היוקרה.

המסר הפרסומי והמסחרי של פטק פיליפ –

ישנה סיסמה מפורסמת אשר היא מככבת במסעות הפרסום של החברה, על פיו – "You never actually own a Patek Philippe. You Merely look after it for the next generation"

כלומר – ''אתה לעולם לא הופך להיות הבעלים של פטק פיליפ, אתה הוא זה שדואג לדור הבא''. מדובר במסע פרסום אשר מלווה את החברה במשך 20 השנים האחרונות. למעשה החברה לא באמת מפרסמת את השעונים שלה. היא משקיעה בהצגת הערך של העברת השעונים מדור לדור בקרב משפחות. במקרה של שעוני פטק פיליפ, מדובר בהחלט בשעונים המסוגלים לשמור על ערכם משך דורות כאשר במקרים רבים הערך שלהם אף יעלה עם השנים, ממש כמו יין המשתבח עם הזמן.

ערך השעון

שעוני פטק פיליפ נהנים מאחד מערכי ה – resell הגבוהים ביותר ביחס ליריבות העסקיות שלה. (זאת מלבד הרולקס) למעשה אפשר להודות בכך כי סיסמת הקמפיין של פטק פיליפ אכן משקפת נכונה את מעמדה וכי היא בהחלט יכולה לטעון לשליטה מלאה במעמד העליון.

אם נבקש להתייחס למחירים, הרי שהשעון היקר ביותר שנמכר אי פעם במהלך ההיסטוריה הוא שעון פטק פיליפ. מדובר בשעון מרובה קומפליציות והוא נמכר במחיר שעבר את ה – 11 מיליון דולר!

במקום השני עומד שעון רולקס שנמכר אף הוא במחיר גבוה מאוד אך זאת בשל העובדה כי השחקן פול ניומן ענד אותו קודם לכן. למעשה ניתן להבין כי השעון הנחשב יותר הוא פטק פיליפ שזכה להימכר במחיר הגבוה ביותר בזכות עצמו.

שעון רולקס

היצרן של המותג הוא הנס ווילדורף. מדובר במותג שהחל את צעדיו הראשונים בעולם בשנת 1905. מדובר באחד המותגים היוקרתיים ביותר אשר מוכר כיום בשמו בעולם, זאת למרות שיחסית למותגים האחרים נחשב המותג לצעיר יחסית.

המיתוג של רולקס

רולקס זהו מותג שאין עליו עוררין. שמו הטוב והאיכות שלו הולכים לפניו, כאשר אנשים ידוענים כמו גם אנשים שמבינים בשעונים וחובבים יוקרה, בוחרים לענוד דווקא את שעוני רולקס הנחשבים. זוהי הסיבה לכך כי המותג הפך להיות מותג מוביל וידוע כל כך.

מיהו קהל היעד של המותג?

רולקס הצליחה במשך שנים רבות לסחוף אליה אספני השעונים מכל רחבי העולם כאשר בין היתר התעניינו בה שחקנים וזמרים רבים, סלבס הוליוודיים ואנשים בעלי מעמד גבוה. שעוני רולקס הינם בולטים במראה הייחודי שלהם ואנשים העונדים את השעונים הללו נהנים בהחלט מהופעה מרשימה ובולטת במיוחד.

מה המסר שמבקשת רולקס להעביר ללקוחותיה?

למעשה גאה חברת רולקס בעובדה שהיא הצליחה להגיע למקום גבוה כל כך בעולם השעונים באופן כללי ובשעוני היוקרה בפרט, כאשר היא גם מוכיחה את עצמה בעומקים אליה היא יכולה להגיע מתחת לפני המים ועדיין לשמור על תקינותה ואיכותה.

המסר שהיא מבקשת להעביר ללקוחותיה הוא כי מדובר בשעון חזק ואיכותי שעשוי לשרוד את כל ההרפתקאות שעתידים לעבור עליו מבלי שהוא יינזק.

ערך מכירתי

רולקס מככבת בפער גדול ביחס למתחרים שלה. אם מדובר בשעונים מבית פטק פיליפ מול שעוני רולקס, הרי ששניהם עשויים לעלות לכם הרבה מאוד כסף.

נשים שאוהבות יוקרה ומבינות בשעונים, עשויות למצוא את עצמן מתלבטות מאוד בין שתי האפשרויות ושני המותגים. שניהם מיוחדים, שניהם יוקרתיים ושניהם עשויים ליטול נתח הגון מההון שלהן. הבחירה בשעון הנכון היא בחירה שחייבת להיעשות מתוך התבוננות באפשרויות השונות כאשר לא פעם עשויה ההתלבטות להדיר שינה מעיניהן עד שתיפול ההחלטה הגורלית.

כדאי להכיר בהזדמנות זו גם את האפשרות של רכישת שעון יוקרה יד שנייה כאשר המחיר של שעון כזה יהיה נמוך במידה משמעותית. כך שאם המחיר היה זה שחצץ בין הספק וההתלבטות לבין קבלת ההחלטה, ייתכן שהאופציה הזו של תפתור את הדילמה.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.