שעון זהב לגבר וארנק עור איכותי – 5 רעיונות למתנות שוות לגברים

Gotawatch > שעון זהב לגבר וארנק עור איכותי – 5 רעיונות למתנות שוות לגברים

שעון זהב לגבר וארנק עור איכותי – 5 רעיונות למתנות שוות לגברים

כשזה נוגע למתנות, גברים הם טיפוסים מורכבים יותר, שדי קשה לקלוע לטעמם ולשמח אותם עם שי מדויק להם. חנויות המתנות לגבר שהיו נפוצות בניינטיז כבר פסו מן העולם, ובצדק. כעת החיפוש אחר מתנה לבחור מיוחד – היא משימה לא פשוטה. החל ממוצר טכנולוגי ועד שעון יוקרה – 5 רעיונות למתנות שאין גבר שלא ישמח לקבל

אנחנו הנשים, מצד אחד טיפוסים מורכבים מאוד, מצד שני, כשזה נוגע למתנות – הרבה יותר קל איתנו. כשמחפשים אחר מתנה עבור אישה, עולם שלם של אפשרויות נפתח בפנינו, כאשר הן הרבה יותר משתפות וחושפות את מה שהן אוהבות, והמבחר רחב ומגוון. נשים רבות מתחברות לאסתטיקה ולטיפוח, כאשר הדבר יכול לבוא לידי ביטוי במוצרי קוסמטיקה יוקרתיים כמו בושם אהוב, פריטי אופנה ואקססוריז כמו תכשיטים, תיקים ועוד, ובאופן כללי, אנחנו יודעות מה אנחנו רוצות, ולא פעם גם טורחות להנחות את מי שמעוניין לרכוש עבורנו מתנה באופן שיוביל אותו בדיוק לפריט שישמח את לבנו.

אצל הגברים המצב קצת יותר מורכב. קשה מאוד למצוא מתנה שתקלע בול, שתשמח ותלהיב את בני הזוג, האבות, האחים, הקולגות וכו'. אולי אתם זוכרים את חנויות ה"מתנות לגבר" שהיו פופולריות בקניונים בניינטיז, והציעו שלל פריטים מוזרים ומשמימים כמו עט נובע (שהיום כבר אין בו שום הצדקה), פסלון של גלובוס מסתובב, שעוני חול ועוד פריטים שאף אחד לא באמת מעוניין לקבל. כמובן שהחנויות הללו כבר נעלמו מן העולם, ובצדק – התקדמנו. אז מה בכל זאת אפשר להביא לבחור, שיהיה גם מקורי, גם פונקציונלי וגם יעשה את אפקט ה"וואוו" הרצוי? הכנו עבורכם כמה רעיונות שאנחנו לא מכירים גבר שיסרב לקבל ולא יתרגש וישמח עם פתיחת העטיפה.

לפטופ, סמארטפון או מוצר טכנולוגי מתקדם אחר

גברים רבים מתחברים מאוד לפיתוחים טכנולוגיים, ובאופן שוטף מתעדכנים בהתפתחויות ובמוצרים ודגמים חדשים שיוצאים לשוק. ומהצד השני, רשתות ענק כמו אפל ומיקרוסופט שוקדות על גרסאות חדישות למוצרים שלהן כל זמן נתון. ככל שהדגם יותר חדש, הוא יותר משוכלל ומתקדם, וברוב המקרים גם יותר יקר. אלו הם דברים שלא כל אחד ירוץ לקנות עבור עצמו, מאחר ובדרך כלל מדובר בהוצאה משמעותית. ברוב המקרים, או שנחכה שהמחיר יירד (ואז, סביר להניח, כבר ייצא דגם מתקדם יותר), או שנוותר. אין כמו לקבל מתנה שלא היית קונה לעצמך, ולכן להעניק מוצר טכנולוגי כמו סמארטפון משוכלל, לפטופ או אפילו אוזניות כמו איירפודס (הכל תלוי תקציב), זה וואוו אחד גדול. נסו לגשש ולהבין על איזה מוצר טכנולוגי חולם הגבר לו אתם מעוניינים לרכוש מתנה, וכך תדייקו בבחירה ותשמחו אותו עד הגג.

ארנק עור – קלאסיקה שתמיד רלוונטית

אז אמנם התפתחנו מאוד טכנולוגית בשנים האחרונות, אך יש דברים שעדיין לא השתנו, וזהו הצורך בלסחוב איתנו ארנק לכל מקום. ואם כבר ארנק, שיהיה יפה, אופנתי, איכותי ועמיד. גברים בדרך כלל לא נושאים עליהם תיק קטן, אלא ארנק בלבד, המתפקד כתיק בפני עצמו, אותו הם תוחבים בכיסם בדרך כלל. רבים לא שמים לב בכלל שהארנק שהם נושאים עמם כבר בלוי ושחוק, ושהגיע הזמן להתחדש באחד. זוהי הזדמנות להעניק מתנה שהיא גם נאה ואופנתית, וגם סופר שימושית. כל אחד ישמח.

חוויית אקסטרים: צניחה חופשית, בנג'י או שיעור טיס

מי אמר שחייבים לתת מתנה חומרית? לפי המנטרה הפופולרית של החיים המאושרים, אומרים לנו כל הזמן "צברו חוויות ולא חפצים". אז יום הולדת או כל אירוע חשוב וראוי לציון, ממש מזמינים מתנה מקורית וחווייתית, שהזיכרון שלה ישאר איתנו לתמיד. ישנן הרבה אפשרויות שניתן לבחור מתוכן, בהתאם למה שהגבר המיועד אוהב ומתחבר – החל מצניחה חופשית, קפיצת בנג'י, טיפוס קירות, לעוף על רחפן ועוד ועוד, אפילו שיעור טיס שיאפשר לו להפוך לטייס ליום אחד. מתנה כזאת הוא לא ישכח בחיים. 

שיעורי גלישה או סדרת אימוני כושר פרטיים

כולנו מבינים ויודעים כמה חשוב לעסוק בפעילות ספורטיבית, אבל חיי היומיום העמוסים לא פעם גורמים לנו להזניח את החלק הזה, ולמעשה לפגוע בבריאות שלנו ולגביר את השחיקה – הן המנטלית והן הגופנית. אירוע מיוחד המצדיק מתנה לגבר, הוא הזדמנות נהדרת להעניק לו כרטיסיה לסדרת אימונים ספורטיביים, בהתאם לנטיות האישיות שלו. גברים רבים זנחו את תחומי הספורט בהם עסקו לפני שנהיו לאבות, למשל, וזו הזדמנות להחזיר עטרה ליושנה. ניתן לרכוש סדרת שיעורי גלישת גלים, אימוני לחימה, שיעור על סאפ בים ועוד ועוד. גם סדרת אימוני כושר עם מאמן פרטי, לצורך העניין, היא אופציה מצויינת שתיתן "בוסט" ותחזיר את הבחור שלכם למסלול האימונים.

שעון זהב יוקרתי – אי אפשר לטעות

טוב, עכשיו אנחנו מדברים על מתנה רצינית, שלא כל אחד ראוי לה. מדובר בקלאסיקה על-זמנית שכל גבר שעונד אותה, מיד נראה כמו מישהו שמבין עניין ובעל טעם משובח. מדובר בשעון זהב לגבר, שזו אולי נשמעת כמו מתנה "של פעם", אבל סמכו עלינו – היא תמיד באופנה. רכישת שעון יוקרה כמו שעון רולקס, היא לא רק הצהרה רצינית, אלא גם מתנה שתלווה את מי שקיבל אותה כל החיים. מעבר לכך שמדובר בפריט אופנתי שמשדרג כל הופעה, גם מערכת לבוש בייסיק של טי שירט וג'ינס, מדובר בתכשיט שערכו כמעט ולא יורד במשך השנים, ולעתים אף עולה, כאשר נפסק ייצור הדגם הספציפי שלו והוא הופך לפריט אספנות. שעוני יוקרה הם איכותיים ועמידים, ויכולים גם לעבור מדור לדור בירושה, כך שבהענקת מתנה שכזו, אתם למעשה פותחים במסורת שעוד תעשה היסטוריה במשפחה.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.