רולקס בישראל 2019

Gotawatch > רולקס בישראל 2019

רולקס בישראל 2019

אם נביט אחורה נמצא שהסיפור של שעוני רולקס מתחיל לפני כ-110 שנים, כאשר שני אנשים (וילסדורף ודיוויס) מחליטים לקחת את הפרויקט שהתחיל להצליח ולהעבירו לשוויץ. באותה הזדמנות הם משנים את שם המותג ל"רולקס" – שם שמיוחס ללוח השעון. ההצלחה מאדירה ואותם שני בחורים אינם מהססים לקרוא תיגר לתכונות החומרים וליכולות של המנגנונים. מהר מאוד הם מפתחים שעון יד שעמיד במים ואף בעומק של 100 מ'. הזמן חולף והחברה כובשת עוד פסגות ויעדים, כך שכיום היא אחראית על אינספור פטנטים ייחודיים.

"תושב ותיק" 40 שנה בארץ

ההצלחה הגדולה הגיעה גם לישראל וכיום כבר 40 שנה שישראלים עונדים את השעון בגאווה, כאשר ממזמן שעוני רולקס אינם רק פריטים פרקטיים ומעוצבים, אלא פריטים שמסמלים סטטוס יוקרתי, ולו בשל האיכות, הדיוק, הביצועים, השכלולים, החומרים, הוותק, המחיר וכמובן בשל המראה המהודק. באופן כללי שעוני רולקס בישראל 2019 (ומכל שנה אחרת) עשויים מיציקה אחת של מתכת יקרה, לרוב זהב 18 קראט, אך לא בהכרח. אותה מתכת יוקרתית עוברת חישול שכולל לפחות כ150 שלבים, מתוך מטרה לייצר הגנה הרמטית מפני חדירה של מים. עוד נציין שכל שעון שנמכר בחנויות הנו שעון שעבר בדיקה היקפית, כזו שאורכת כ3 חודשים.

הדגמים המבוקשים בארץ

לארץ מגיעים שלל דגמים, ואם מתעורר רצון בדגם מסוים, טוב לדעת שאפשרי להזמין. כמו כן, קיימים בארץ מספר דגמים שנחשבים יותר מבוקשים. ביניהם נזכיר את הדגמים הבאים: Yacht, ,Daytona ,Submariner ,GMT-Master ו Presidentוכמובן שני הדגמים הבאים: סאב מרינר SS6 ודייטונה. עוד נציין שלצד שלל הדגמים המקוריים, לצערנו גם לא חסרים דגמים מזויפים, ואף זיופים מאוד איכותיים. אי לכך מי שמבקש לדעת שהוא עונד את הדגם המקורי, צריך לרכוש רק מחנות מכובדת שניתן לסמוך על המילה שלה וכמובן על המעבדה שלה. בין היתר מעבדה מקצועית יכולה להעניק תעודה שמעידה על האותנטיות של השעון, כך שבעת מכירה יתקבל מחיר מלא. כיצד המעבדה קשורה? מעבדה איכותית שמיישרת קו עם התקנים של חברת רולקס, יודעת לבחון האם מדובר בפריט מקורי, כאשר הצורך בעיקר מהותי ברגע שמתעסקים עם רכישת ומכירת שעוני רולקס יד שנייה.

הכשרה מקצועית

למרות ששעוני רולקס קיימים בארץ לאורך 40 שנה, עדיין השענים שעובדים עם שעוני החברה נשלחים מדי תקופה לעבור הכשרה מקצועית, וזאת בכדי להתעדכן בתקנים החדשים, בשלל הדגמים ולהבין כראוי את הפונקציות הייחודיות שמאפיינות כל דגם ודגם.

רלוונטיות מנצחת

מרגש לדעת שגם בשנת 2019 כאשר שיא הטכנולוגיה כובשת את העולם, וכל תחום מצליח להפתיע, להשתכלל, להתקדם ולהתעלות על עצמו, עדיין המפרט הטוב והמוכר של שעוני רולקס רלוונטי מתמיד, ולא רק שהם רלוונטיים, אלא הם גם מבוקשים, מוערכים ומשאירים שלל מתחרים ראויים מאחור, וזאת כי מדובר בחברת עלית ובמותג מנצח, ופה נעצור לבחון את ההישגים האחרונים של חברת רולקס, הישגים שהושגו לאורך השנים האחרונות, ולו בזכות התנועה התמידית קדימה.

שכלולים מהשנים האחרונות:

  • 2000 – החברה משיקה את הדגם האהוב דייטונה לצד מנגנון תנועה בייצור עצמי.
  • 2002 – רולקס משיקה שעון נשים מפלטינה וזהב.
  • 2003 – רולקס חוגגת 50 שנה ומשיקה דגם ירוק של SUBMARINER.
  • 2004 – החברה מסמיכה כ600,000 מנגנונים, באופן שעומד בתו התקן המחמיר COSC.
  • 2012 – דגם SKY DWELLERמושק לראשונה.
  • 2013 – רולקס מייצרת כמיליון שעונים בשנה – עובדה שהופכת אותה ליצרנית השעונים הגדולה בעולם.

השקעה סביבתית

אין זה סוד שכל שעון עולה כמה אלפי שקלים אם לא כמה עשרות אלפי שקלים, ואכן שעוני החברה מסמלים סטטוס יוקרתי, וזאת כי לא מדובר בעוד שעון, אלא בשעון שעשוי מחומרים יוקרתיים, מעוצב כהלכה ומציע מגוון פונקציות ייחודיות. כמו כן, טוב לדעת שכל מי שרוכש שעון רולקס באופן עקיף תורם לחברה, כיוון שסך רווחי החברה חוזרים לשני מוקדים ולשני מוקדים בלבד: לחברה (עבור המשך פיתוח והשקעה) ולאנושות, ואם לדייק, נציין ש70% מסך הרווחים מושקעים בפיתוח ואילו 30% הנותרים מושקעים בקהילה, בסביבה ובאופן כללי באנושות, כך שבין היתר טוב לדעת שאם משקיעים בשעון רולקס, באופן עקיף תומכים באנושות, וזהו יתרון יקר ערך שבלתי ניתן לאמוד. מכאן שאם מחפשים הצדק מוסרי לרכוש שעון יוקרתי, עתה תזכו לסמן וי מרשים על המשימה.

ללא מתחרים

מדהים לראות שגם כיום בשנת 2019 אין באמת מתחרה ראויה לחברת רולקס, גם כיום לאחר 4 עשורים שהחברה מוכרת את השעונים בארץ, הישראלים עדיין יודעים שאם הם מבקשים שעון איכותי, מרשים, יוקרתי, עמיד ומתקדם, הם עומדים לרכוש רולקס! מה צופן העתיד? מבט קדימה אינו צופה שינוי בסטטוס היוקרתי, עובדה שמעניקה לאנשים את הביטחון שאם הם רק יבקשו בעתיד למכור את השעון, הם ייחשפו להיענות מרשימה, וזאת כי בכול הנוגע לשעוני רולקס הערך היחסי נשמר, כאשר יש דגמים שעבורם הערך "רק" נשמר ויש דגמים שעם השנים הערך שלהם גדל.

10-meter rule

10-meter ruleהנו מונח שמתייחס לשעוני רולקס. הכוונה היא ששעוני החברה ניתנים לזיהוי עוד ממרחק של 10 מטרים, וזאת כי הם שומרים על קווי עיצוב קבועים וברורים, עובדה שמלווה את דגמי החברה לאורך השנים. מכאן שללא ספק יש משהו מרגש בידיעה שלאורך עשרות שנים העיצוב נשאר נאמן לעצמו, אומנם המנגנונים הפנימיים שודרגו, אך המראה החיצוני אינו עבר מהפך רציני, ויחד עם זאת כן הצליח להישאר עדכני – גם כיום בשנת 2019. כמו כן, אפילו מי שמצליח לשים את ידו על הדגמים היותר ישנים, מגלה שהם אומנם מעט שונים, אך עדיין מכילים את אותם מרכיבים עיצוביים שכה מזוהים עם חברת השעונים המובילה בעולם.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.