קז'ואל או מחויט: איך להתאים שעוני רולקס למערכות לבוש שונות

Gotawatch > קז'ואל או מחויט: איך להתאים שעוני רולקס למערכות לבוש שונות

קז'ואל או מחויט: איך להתאים שעוני רולקס למערכות לבוש שונות

בעבר הרחוק, שעוני יוקרה נצפו בעיקר על פרקי ידם של גברים עשירים או אנשי עסקים, אך כיום הן גברים והן נשים, משלל מעמדות ומקצועות, מאמצים את האקססורי הזה, שקשה להתעלם ממנו. למערכות לבוש שונות במלתחה הנשית ובמלתחה הגברית, מתאימים אקססוריז שונים. כך תשלבו ביניהם

בעבר, שעוני יוקרה מסיביים כמו שעוני רולקס, היו נחלתם של גברים עשירים בלבד, אנשי עסקים וכו'. בהתאם לכך, לרוב היו עונדים את השעון עם חליפת עסקים מחויטת ומגוהצת למשעי, נעלי עור בוהקות מצחצוח וכיוצא בזה.

כיום, הסיפור כבר השתנה מקצה לקצה, ולא רק ששעוני יוקרה הם כבר נחלת הכלל, כלומר הם עדיין יקרים ומצריכים השקעה כספית משמעותית, אבל גם לא מעט בני מעמדות אחרים מרשים לעצמם להשקיע בפריט על זמני, שילווה אותם שנים רבות, אלא שגם נשים רבות ברחבי העולם מאמצות את הפריט הזה, שהוא פאשן סטייטמנט לכל דבר, וגם מתאים עם מערכות לבוש שונות וסגנונות שונים.

העניין הוא שגם כאן, יש לערוך התאמות מסוימות בין מערכת הלבוש, האקססוריז והשעון, במיוחד כשמדובר בפריט עם נוכחות, שתופס את תשומת הלב והעין באופן כמעט מיידי. 

הנה כמה רעיונות כיצד לשלב שעוני יוקרה כמו רולקס או פטק פיליפ עם מערכות לבוש שונות – של נשים ושל גברים.

לאילו סגנונות אופנה נשיים יתאימו שעוני יוקרה?

לבוש מחויט למשרד

שעוני יוקרה בדרך כלל משדרים וייב של "באנו לעשות עסקים", ולכן הם יושבים ככפפה על היד כשמדובר במערכות לבוש מחויטות, שנשים נוהגות ללבוש ליום עבודה במשרד. נשות העסקים שביניכן ישמחו לשמוע שהלבוש המחויט, על גבול הגברי, כבר הפך לטרנד חזק, שכיום אלמנטים ממנו נלבשים גם לשלל אירועים שונים מיום עבודה במשרד. לדוגמא, מכנסיים מחויטים נלבשים אפילו עם טי שירט, וסט שהוא חלק מחליפה, נלבש כחולצה (ללא חולצה מתחתיו) והבלייזרים כבר מזמן כאן כדי להישאר, בכל יציאה מהבית. אז שעוני יוקרה יתאימו לכל מערכת לבוש מחויטת שתלבשו למשרד, אבל גם למערכות לבוש המורכבות מפריט אחד מחויט, לדוגמא, חולצה לבנה מכופתרת עם ג'ינס, מכנסי ברמודה מחויטים עם גופיה צמודה, וכמובן בכל פעם שתלבשו בלייזר אובר סייז, בלי קשר למה שתשלבו איתו – החל משמלה ועד מכנסי בד.

לבוש ערב אורבני

לבוש ערב כבר מזמן לא מסתכם בשמלה הקוקטית והמהודרת שהיתה נהוגה בעבר, אלא שיש כיום גמישות רבה יותר בתחום לבוש הערב, במיוחד בתקופה בה כוכבות הוליוודיות פוקדות את השטיח האדום לבושות במכנסיים, מעת לעת. בגדי ערב נשיים כיום גם מורכבים משילוב של פריטי לבוש מחויטים כמו מכנסיים או בלייזר, יחד עם פריטי בייסיק, או לחילופין, פריטים נשיים כמו שמלה קטנה וצמודה, בשילוב עם פריטים גבריים קלאסיים כמו בלייזר שחור ומגוהץ היטב. לסגנון זה יתאים במיוחד שילוב של פריט אחד מסיבי כמו שעון כבד ומנצנץ, שיתפוס את תשומת הלב ויעשה את הלוק. 

סטריט סטייל אדג'י

מאז הקורונה, נכנס חזק הטרנד של בגדים שהם על גבול הבייסיק, אבל קצת יותר אדג'יים, ומושפעים מסגנון הסקייטרים. לדוגמא, טייץ קצר בגזרת בייקר, כלומר באורך עד מעל הברך, בשילוב עם טי שירט אוברסייז בצבע אחיד. לא פעם מוסיפים ללוקים האלו אקססוריז כמו כובע מצחיה, פאוץ', שרשרת בסגנון גורמט או אפילו עגילי חישוק עבים. בדיוק כאן יתאים שילוב של שעון במראה גס וגברי, כתחליף לאחד האקססוריז הבולטים שציינו. מה שכן, הימנעו מההעמסה של יותר מדי פריטים ואקססוריז בלוק כזה, שכל הקטע שלו הוא להוציא אתכן נונשלנטיות ולא מתאמצות.

הכי בייסיק – טי שירט וג'ינס

מי שאין לה יותר מדי סבלנות, זמן או עניין להשקיע בפריטי אופנה ובשילובים, הטיפ הזה הוא בדיוק בשבילה: לבוש הכי בייסיק, של טי שירט וג'ינס, יכול לקבל שדרוג היסטרי מאקססורי אחד בסטייל. זה יכול להיות תכשיט כלשהו, משקפי שמש עם נוכחות, או כמובן, שעון יוקרה שאי אפשר להתעלם ממנו, בזמן שמערכת הלבוש לא מעניינת במיוחד.

לאילו סגנונות אופנה גבריים יתאימו שעוני יוקרה?

באתי לעשות עסקים

טוב אז כמובן שעם קלאסיקה לא מתווכחים. גבר לבוש בחליפת עסקים, עם חולצה מכופתרת, עניבה, בלייזר ומכנסיים מחויטים, הוא משהו שלא ניתן לערער על האפיל שלו. אבל אם תוסיפו לזה איזה רולקס כבד ומנצנץ, קיבלתם לוק מהסרטים, ונראה מי יעז להתעסק איתכם…

הכי קז'ואל – סתם זרקתי על עצמי משהו

למען האמת, גם גברים לבושים בבייסיק אבל טוב – טי שירט כותנה איכותית וג'ינס בגזרה נכונה, זה משהו שקשה לנצח. גם במראה כזה, הכי קז'ואל שיש, תוספת של אקססורי מעניין ובולט יכולה לתת טוויסט חזק לכיוון הסטייל והרמה הגבוהה. אז אם כבר – שעון יוקרה הוא בוודאות הדבר הזה, שתמיד יהיה שם בשבילכם.

בין מחויט לקז'ואל

בישראל, די נדיר לראות גברים בחליפות עסקים של ממש, חם מדי רוב הזמן ואין לנו כוח לפוזה הזאתי. עם זאת, לפעמים בא לכם להתלבש, אבל אתם לא רוצים להיראות מתאמצים מדי. במקרה הזה, אפשר לשלב בין פריטי בייסיק לפריטים מהודרים ולקבל לוק שיושב בול על הוייב הישראלי. לדוגמא, חולצה מכופתרת, אבל לא עד הסוף, מחוץ למכנסיים, בשילוב עם מכנסי ברמודה, יחד עם סניקרס או אפילו מוקסינים (למראה משודרג יותר), יחד עם שעון יוקרה שנותן את הטון – ובום. יש לכם את זה. גם לוק של ג'ינס וטי-שירט, יכול לאמץ באהבה איזה בלייזר מגוהץ בתפירה עילית, ליציאה לא מחייבת. בכל מערכת לבוש כזו, אם תוסיפו טאץ' באמצעות אקססורי מעניין כלשהו, יתקבל לוק מהוקצע לחלוטין.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.