פטק פיליפ – מותג השעונים היוקרתי

Gotawatch > פטק פיליפ – מותג השעונים היוקרתי

פטק פיליפ – מותג השעונים היוקרתי

פטק פיליפ – מותג השעונים היוקרתי

חברת פטק פיליפ, אחת מיצרניות שעוני היוקרה המובילות בעולם, נוסדה עוד בשנת 1839, והיא נמצאת בבעלות משפחתית. חברת זו מאז ומתמיד, שואפת לטוב והמתקדם ביותר, שעוניה משלבים בין מסורת לבין חדשנות. בתחילה החברה ייצרה אך ורק שעוני כיס, אולם עם הזמן התפתחה רבות. פטק פיליפ היא בין החברות אשר תרמו רבות לתעשיית השעונים.
שעון פטק פיליפ - גוטהלף ע. שעונים

מידע על החברה

פטק פיליפ הינה חברה שהוקמה בשוויץ, ארץ השעונים בעיר ג'נבה. מאז החברה מייצרת קולקציות שעונים מתקדמות, מעוצבות בסגנון יוצא דופן, חלקם נחשבים למורכבים ביותר.

שעונים מורכבים במיוחד

החברה מייצרת שעוני יוקרה מרשימים ביותר במראם, ומעוצבים למשעי. בהחלט ניתן לומר כי חברת פטק פיליפ היא בין יצרניות השעונים האטרקטיביים בעולם. בנוסף, לא מעט מעריצים ידועים רוכשים שעוני יוקרה מחברה זו, אפילו בני משפחת המלוכה באנגליה. פטק פיליפ ייצרו את שעון היד הראשון בעולם וכנ"ל גם לגבי שעונים אלקטרוניים, ואכן מורשתם המפוארת היא רבת שנים.

החדירה לשוק האמריקאי

כמובן, לאט לאט החברה התרחבה והתפשטה בכל רחבי העולם, ובשנת 1935 היא החלה לשווק את שעוניה גם בארה"ב.

שנת 1976 – שנת הנאוטילוס

שעוני נאוטילוס מבית פטק פיליפ, הידועים ומוכרים בכל רחבי העולם, החלו לייצרם בשנת 1976, זהו אוסף מרשים של שעונים המיועדים לעוסקים בספורט. השעון איכותי מאוד, בעל רמת גימור מושלמת. למעשה, את שעון הנאוטילוס החלו לייצר מכיוון שהחברה רצתה לחדש את פניה, ולהחדיר מוצר חדש לשוק, שאף חברת שעונים יוקרתיים אחרת איננה מייצרת. כלומר קיים כאן שילוב מנצח, בין המסורת של החברה לבין חדשנות מפתיעה.

אילו שעונים מיוצרים ע"י פטק פיליפ?

כיאה לחברת שעוני יוקרה שוויצרית, פטק פיליפ עוסקים בייצור שעונים מכניים, אוטומטיים או ידניים ושעוני קוורץ. בשנת 1954 החברה ייצרה דגם של אב טיפוס. מדובר בשעון דיגיטלי בשם: Ref. 3414

ייצור עצמי של רכיבי השעון

לא כל חברות שעוני היוקרה מייצרות את רכיבי השעון בעצמן, אולם זוהי מסורת רבת שנים בחברת פטק פיליפ, והיא עושה שימוש בחומרי הגלם המתקדמים ביותר.

פרסטיז'ה עולמית

שעוני פטק פיליפ הינם לא רק יידועי שם בכל העולם, לעיתים נערכות מכירות פומביות במדינות שונות. לפעמים את אותן המכירות יוזמת החברה. לבסוף בעיר ז'נבה שבשוויץ, קיים מוזיאון פטק פיליפ. החברה מייצרת מידי שנה עשרות אלפי שעונים. עם הזמן, מספרם של השעונים המיוצרים ע"י חברה זו, רק עולה, כמובן בשל הביקוש.

השעון היקר בעולם

בשנת 2008, בעיר הונק קונג, נמכר דגם מודרני של פטק פיליפ, במחיר הגבוה ביותר אותו שילמו אי פעם בעבור שעון יוקרה. המחיר – קרוב למיליון וחצי $. לא מעט אספנים, מוכנים לשלם מחירים גבוהים ביותר, והם גם יודעים למה.

שעון הדגל – נאוטילוס

במהלך השנים, החברה החלה לייצר שעונים מדגם נאוטילוס. אין ספק כי שעוני יוקרה אלה הם בין הפופולאריים ביותר בעולם. שעוני הנאוטילוס יועדו מלכתחילה לעוסקים בספורט, וקיימים כמה וכמה דגמים. הנאוטילוס עמיד במים, ואחד מדגמי השעון הוא בעל כרונוגרף, זה מציג את השעה בכל מקום ובכל מדינה, לפי אזורי זמן.

כפי שהוזכר, שעון הנאוטילוס קיים כבר כמה עשרות שנים, ובכל זאת, החברה דואגת כל העת לייצר דגמים חדשניים ומתקדמים טכנולוגית. מידי פעם היא מבצעת שינויים ואינה קופאת על שמריה. זהו חלק אינטגרלי מהמשכיות החברה והמשך קיומה.

מדוע הנאוטילוס הוא שעון כה מוצלח ומבוקש?

לשעון הנאוטילוס אותו מייצרת חברת פטק פיליפ, מגוון יתרונות: הוא ספורטיבי, ולכן הוא נחשב לאחד השעונים האהובים ביותר. בנוסף, יש להתייחס לעיצובו. הוא בעל שקע ממוסגר בצורת מתומן, כאשר הקצוות שלו הינם בעלי צורה מעוגלת. ניתן לרכוש את השעונים הללו, כאשר הם מיוצרים מחומרי גלם שונים, למשל: פלטינה, זהב ונירוסטה.

שעון וותיק ואמין

למעשה, חברת פטק פיליפ, החלה לייצר את שעוני הנאוטילוס לפני עשרות שנים, ועיצוב השעון הוא בעל זיקה ברורה לים. ישנם שעונים המעוצבים בדומה לספינה, וחוגת השעון הייחודית, מקנה לו מראה שהוא לא רק ספורטיבי, אלא גם אלגנטי.

רוצים כעת לרכוש נאוטילוס? תאלצו להמתין

מכיוון ששעוני פטק פיליפ מדגם זה הינם כה מבוקשים ובכל רחבי העולם, מי שירצה לרכוש שעון מדגם נאוטילוס, יצטרך להמתין זמן רב עד שיקבל אותו לידיו. המצב הוא די פשוט – הביקוש הוא רב, אולם ההיצע נמוך יותר. שעון נאוטילוס הוא השקעה כספית לטווח הארוך. והיה ותחליטו בהמשך למכור אותו, סביר להניח ששוויו יהיה גבוה יותר מהסכום אותו שילמתם בעת הקנייה.

מחירים

שעוני פטק פילים, הינם יקרים מאוד. ישנם למשל שעונים מזהב, העולים מעל עשרים אלף יורו, וישנם גם שעונים בגוון זהב וורדרד, אלה יעלו הרבה יותר, מעל ארבעים אלף יורו.

דגמים זולים יותר

חברת פטק פיליפ, מציעה לקהל לקוחותיה גם שעונים במחירים סבירים. למשל שעון קוורץ לאישה יכול להסתכם בסכום של ארבעת אלפים יורו, אולם, אין מדובר כאן בדגם חדש, אלה החדשים יעלו הרבה יותר ויטפסו מעלה מעלה מעבר ל 40,000 יורו, ואף הרבה יותר.

שעונים שהקדימו את זמנם

את שעוני הנאוטילוס החלו לייצר בשנות ה – 70 של המאה הקודמת, והם נחשבים לפורצי דרך. אין דומה להם. באותה התקופה החברה יצרה שעוני ספורט עם צמיד נירוסטה, מה שלא היה מקובל אז. אמנם בתחילת דרכו שעון זה נחשב לשובר מוסכמות, אך עם השנים הפך לבין המבוקשים ביותר בעולם. מראה השעונים לא השתנה הרבה, אלה הם דגמים קלאסיים, המשותף לכולם – הלוח אשר צורתו היא מתומנת, קצותיו מעוגלים, אלה הם מאפייניו העיקריים של הנאוטילוס.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ועוד, פנו אלינו – גוטהלף ע. שעונים.

כתבות מומלצות

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.