מתנות קטנות-גדולות: שעון רולקס לגבר

Gotawatch > מתנות קטנות-גדולות: שעון רולקס לגבר

מתנות קטנות-גדולות: שעון רולקס לגבר

בזמנים של שפע, של צרכנות ששינתה פניה ועברה מהפכה טכנולוגית מטורפת – עברנו מקניות בחנויות אוף ליין בקניונים ובמתחמי קניות אחרים, לרכישה של כל דבר העולה על רוחנו באינטרנט, במהירות ובקלות – סוגיית המתנות הפכה להיות מאתגרת במיוחד. האמירה הקלישאתית "מה ניתן להביא לאדם שיש לו הכל?" הפכה לסוג של מציאות, מאחר וכמעט כולנו יכולים להשיג כל פריט או מוצר העולה על דעתנו בשניות ובכמה קליקים במחשב או בסמארטפון. בעידן כזה, קשה מאוד לרגש באמצעות מתנה למישהו יקר. עד שהגיעה לעולם הקורונה, רבים עברו לקניית חוויות כמו חופשות או ארוחה במסעדה יוקרתית, שתפקדו כמתנה אלטרנטיבית, אבל כעת, לא ברור מתי תהיה הפעם הבאה שנוכל לנפוש בחו"ל או אפילו לבלות ערב רומנטי במסעדה. בנוסף, חוויות מהנות כבודן במקומן מונח, אבל לא פעם היינו רוצים להעניק מתנה עם ערך סנטימנטלי, וכזו שתישאר לנצח.
 

מתנה לגבר? שעון יוקרה הוא אופציה שתישאר איתו לנצח


במקרה שאתם מחפשים מתנה שאין אדם שלא יתרגש לקבלה, שעון רולקס לגבר עשוי להיות התשובה המצטיינת. שעוני היוקרה של החברה השוויצרי,ת ששומרת כבר מאה שנים על מוניטין גבוה ביותר בתחום, הם פריט שכל גבר, ובמיוחד כזה שמבין עניין ויש לו סטייל – ישמח לקבל. ישנם המון יתרונות בולטים ברכישת שעון רולקס כמתנה.
 

המתכות היקרות והעמידות ביותר – מבטיחות פריט שישמר לכל החיים


כידוע, שעוני היוקרה של חברת רולקס השוויצרית, החלו את דרכם כשעונים שישמשו בפעילויות מאתגרות, הכרוכות בתנאים קיצוניים של מזג אוויר, עומק מים או לחץ אוויר וחמצן דליל. במקור, השעונים הייחודיים הללו פותחו עבור טייסים, צוללנים, מטפסי הרים, נהגי מירוץ ועוד. אי לכך, החומרים מהם הורכבו נבחרו בקפידה, הורכבו בדקדקנות יתרה, על ידי מספר לא מבוטל של עובדים, ששקדו על הפיתוח, ההרכבה ועל עשרות בדיקות שהבטיחו שמדובר במוצר העמיד ביותר שיש. לכן, אם אתם רוכשים שעון רולקס כמתנה, אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר במוצר סופר איכותי, שיחזיק מעמד חיים שלמים, וילווה את מי שקיבל את המתנה בכל יום.
 

פריט עם נוכחות, שימשוך תשומת לב ויזכיר אתכם למי שיענוד אותו

לאחר שנים ארוכות בהן השעונים האיכותיים של רולקס ליוו בנאמנות ספורטאים, טייסים ועוד, הם עברו תפנית תדמיתית וגברים רבים, לרבות אנשי עסקים בעלי ממון, החלו לענוד אותם כפריט אופנתי. פריט אחד קטן ומנצנץ על פרק כף היד, עשוי לחולל מהפך שלם בלוק של מי שעונד אותו, ולגרום לו באופן מיידי להיראות כמישהו עם הבנה בסטייל ובעל חוש טעם מפותח. כמו כן, אי אפשר להתעלם משעון כזה על היד, ולכן אתם יכולים להיות בטוחים, כאשר אתם מעניקים לגבר את השעון הזה כמתנה, שהפריט הזה על ידו ימשוך תשומת לב מרובה מהסביבה, שלרוב תתבטא במחמאות הנוגעות לשעון. אלו ילוו אותו בכל יום שיענוד את השעון ויזכירו לו אתכם – אלו שהעניקו לו את המתנה הנפלאה. בנוסף, אם כבר עסקינן באופנה, שעוני הרולקס הם משהו נצחי – שתמיד נשאר באופנה, ולא טרנד חולף. כך שגם כאשר אופנות מתחלפות מעת לעת, השעון הזה תמיד נשאר רלוונטי ותמיד יוסיף סטייל בכמויות, גם למלתחה המסתכמת בג'ינס וטי שירט, ואולי במיוחד ללוק כזה נונשלנטי. 

מתנה שערכה יישמר ואולי אף יעלה לאורך השנים

אם אתם חושבים לרכוש שעון רולקס עבור מישהו, הרי שמדובר באדם היקר ללבכם. אין ספק שמדובר בהשקעה כלכלית שאינה עניין של מה בכך, כאשר המחירים של שעון רולקס חדש נעים בין כמה אלפי דולרים ועד עשרות אלפי דולרים. החדשות הטובות הן שהשקעה שכזו, על אף שמדובר בפריט אחד, היא השקעה לטווח ארוך. ערכם של שעוני הרולקס כמעט ולא יורד, וחלקם, במיוחד הדגמים שכבר חדלו מלייצר – עלולים אף להעלות את ערכם, כאשר ייחשבו לפריט אספנות, שאספנים רבים ברחבי העולם ישמחו לרכוש מכם. כמו כן, כאמור, השעונים של רולקס מיוצרים מהחומרים האיכותיים והעמידים ביותר, כך שאלו יישמרו ויתפקדו לאורך שנים ארוכות, וייתכן שגם לכל החיים. אלו הופכים את השעונים הללו לפריטים על-זמניים, שמהווים מתנה קלאסית שיכולה לעבור מדור לדור בירושה, ולהפוך למסורת משפחתית מרגשת גם אצלכם, כאשר השעון יועבר מאב לבן ומהבן לנכד וכו'. מאחר והערך של השעונים הללו נשמר, במידה ומישהו מהיורשים במרוצת השנים יהיה מעוניין למכור את השעון, הוא יוכל לעשות זאת וליהנות מרווח נאה.


החלטתם להעניק שעון רולקס כמתנה? רכשו מחברה אמינה בלבד


אם החלטתם להעניק את המתנה הנצחית, היוקרתית, העמידה והיקרה למישהו שאתם אוהבים, כדאי שתפנו לחברת שעונים אמינה וותיקה. שוק שעוני היוקרה, למרבה הצער, מלא בחיקויים ובזיופים. ישנם כמה כללי אצבע כמו סימנים היכולים להעיד על זיוף, כאשר אנשי המקצוע המומחים בתחום יידעו להנחות אתכם כיצד להימנע מהמלכודות הללו ואף לערוך עבורכם את הבדיקות שיוכיחו האם מדובר בשעון רולקס מקורי או בזיוף. ערכו מחקר מקיף על החברה ממנה אתם רוכשים את הפריט היקר הזה, וודאו שאתם בידיים טובות ובחברה שנהנית ממוניטין טוב ולאורך שנים, בדרך להעניק את המתנה שיזכרו ויוקירו לכם לכל החיים.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.