מתנה יקרה לגבר – האם כל שעון מתאים ליומולדת עגול?

Gotawatch > מתנה יקרה לגבר – האם כל שעון מתאים ליומולדת עגול?

מתנה יקרה לגבר – האם כל שעון מתאים ליומולדת עגול?


יום הולדת הוא תמיד סיבה למסיבה. זה זמן בו אנו שמחים עם האהובים שלנו, עם זה שהם צלחו עוד שנה, וכשמדובר על יום הולדת עגול זה עם משמעות גדולה יותר. אם בעלך או הבן זוג שלך, הבן או האבא שלך הגיעו לגיל עגול, סביר להניח שתרצי לציין את זה לא כעוד יום הולדת. סביר להניח שתירצי לציין את זה בדרך משמעותית ודרך משמעותית זה אומר בין השאר מתנה לא שגרתית.
זה לא עוד יום הולדת ואת צריכה לחשוב יותר בגדול. אז מה הוא אוהב ומה יכול לעשות לו את יום ההולדת? איך את הולכת להפתיע אותו? יש כמובן אין סוף אפשרויות למתנות אבל שעון יוקרתי הוא בהחלט משהו שלא כל אחד מקבל. גברים אוהבים שעונים והם תמיד ישמחו, בטח אם את יודעת שהוא אוהב שעונים או אפילו תכשיטים לשים על הגוף.
אבל האם כל שעון מתאים ליום הולדת עגול? הכול תלוי כמובן בסגנון שלו ובמה שהוא רוצה וחולם עליו, ואת זו שעומדת לעשות אותו מאושר.

מהו בכלל שעון יוקרה?

בשביל להבין מהו שעון יוקרה צריך קודם כל להבין בכלל את המושג יוקרה. במילון המושג "יוקרה" מקבל את הפירושים הבאים – או משהו שמוסיף הנאה אבל אין בו צורך, או מצב של שפע ונוחות מרבית. בשורה התחתונה, יוקרה זה אומר כבוד, זה אומר מעמד וזה אומר סטטוס חברתי. זה אומר שהאחרים רואים את זה שיש לו את המשהו היוקרתי הזה כעשיר או לפחות כאמיד.
מי קובע מה יוקרתי ומה לא? בדרך כלל מה שנדיר יחסית, מה שקשה להשיג ויש לו מראה מפואר וכמובן שהוא עולה לא מעט כסף ייחשב כיוקרתי. כך עם שעונים, אם בן הזוג שלך או זה שאת רוצה לקנות לו שעון מסתפק באחד שעולה כמה מאות שקלים, זה בסדר גמור אבל זה לא יכול להיות שעון יוקרתי. אם לעומת זאת תחליטי לקנות לו מותג כמו פטק פיליפ, אודמרפיגה, פנריי או רולקס כמובן, זה כבר יהיה שעון יוקרה.

רולקס

אם את חושבת לקנות לגבר שלך שעון יוקרתי, בטוח השם "רולקס" עלה אצלך בראש. רולקס הוא מותג שעוני היוקרה המוכר ביותר בעולם, וכן, הוא גם הפופולארי ביותר בעולם וזה שנמכר הכי הרבה. למעשה, בכל יום מיוצרים 2000 שעונים של חברת רולקס, וההכנסות השנתיות של החברה מגיעות לכ-5 מיליארד דולרים.
רולקס הוא מותג שקיים כבר מעל ל-100 שנים, מותג שנולד על ידי שני גיסים שהתמקדו בהתחלה ביבוא מנגנוני שעונים ולאט לאט התקדמו והתפתחו והגיעו לאן שהם הגיעו עד היום. רולקס היא חברה שפיתחה כמה חידושים בתחום כמו שני אזורי זמן באותו השעון, תאריכון וחידושים אחרים ובמהלך השנים פיתחה חברת רולקס גם תדמית של המומחית בעולם לשעוני מדידה בתנאי אקסטרים. יש לה שעונים שמתאימים לצלילה, יש לה שעונים שמתאימים לטיפוס הרים, יש לה שעונים שמתאימים לטיסה ולפעילויות קיצוניות אחרות.
אם את מחפשת שעון עבור גבר ליום ההולדת, רולקס הוא בהחלט כיוון שאת יכולה וצריכה לפנות אליו. רולקס הוא מותג שהוא יתגאה לענוד על ידו, מותג שכל אחד מכיר ושבהחלט ישמח אותו ליום ההולדת העגול שלו. כמובן שרולקס הוא רק דוגמא אחת לשעוני יוקרה שקיימים עבור גברים ויכולים להיות בהחלט אופציה נהדרת כמתנת יום הולדת, וכמו כל שעון יוקרה אחר, לא כל אחד יכול להרשות אותו לעצמו ובטח לא לקנות אותו כמתנה.
אז לא חייבים לקנות חדש והיום אפשר גם לקנות שעוני רולקס משומשים במצב מצוין כן, גם כמתנה. אז הנה כמה יתרונות של רכישת שעון יוקרה יד שנייה כמתנה:

  • כי הוא זול יותר – זו ככל הנראה הסיבה העיקרית למה אנשים קונים שעוני יוקרה יד שנייה ולאו דווקא חדשים. זה יכול להיות פתרון מצוין עבור מי שרוצה לקנות מתנה כזו אבל לא יכולה להוציא סכומי כסף גדולים, ושעוני רולקס חדשים אלו שעונים שיכולים לעלות אלפי שקלים וגם עשרות אלפי שקלים.
  • כי יכול להיות שהערך שלו יעלה – שעוני יוקרה חדשים לא חסרים מבחינת כמות. שעוני יוקרה יד שנייה הם בדרך כלל שעונים שכבר לא מייצרים אותם, וכמו כל דבר שהפסיקו את הייצור שלו, הם הופכים לנדירים. יש דגמים שיכולים להיות גם נדירים במיוחד וככל שהם יותר נדירים ככה הערך שלהם יעלה במהירות.
  • מבחר גדול יותר – שעוני יוקרה יד שנייה יש במבחר גדול יותר מאשר שעוני יוקרה חדשים, וכך גם עם רולקס. אם את רוצה לבחון אפשרויות רבות יותר, שעון יד שנייה הוא אופציה מצוינת.

אולי תלכי איתו?

אם יש לו יום הולדת עגול ואת רוצה לקנות לו שעון יוקרה, אולי כדאי שתשקלי את האופציה של ללכת איתו לקנות ולתת לו לבחור. אז נכון, אין כמו אלמנט ההפתעה וסביר להניח שרצית להדהים אותו, אבל אל תשכחי שיש בזה סיכון. את צריכה לפגוע בול במה שהוא רוצה ומה שהוא תמיד חלם, ואם זה לא יהיה ככה זו תהיה עוגמת נפש גדולה. שעוני יוקרה כמו רולקס ואחרים הם שעונים יקרים, ואולי עדיף לך לוותר על הסיכון הגדול שאת לוקחת. במקום זה, ספרי לו שזה מה שרצית לקנות לו ושאת רוצה שהוא זה שיבחר בהתאם לתקציב שלך. הוא יעריך את זה לא פחות ואולי אפילו יותר, ואין ספק שהבחירה בסופו של דבר בשעון תהיה בחירה מושלמת.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.