מחירי שעוני רולקס

Gotawatch > מחירי שעוני רולקס

מחירי שעוני רולקס


המותג "רולקס" הוא מותג שקיים כבר שנים רבות. זהו אולי השם החם ביותר בעולם השעונים כבר שנים רבות, ומי שיכול להרשות לעצמו שעון כזה יתהדר בשעון יפיפה ויוקרתי. לענוד שעון רולקס זו אמירה. זו שייכות לחוג מסוים של אנשים. רולקס זה הרבה יותר משעון, הרבה יותר מתכשיט אלא משהו אחר, משהו שמעטים יחסית זוכים לו.
אם אתם חושבים לקנות שעון כזה, טווח המחירים שתראו יהיה רחב. הוא תלוי בגורמים שונים ובפרמטרים רבים, וכדי לבחור שעון רולקס כדאי להבין בו כמה דברים. אז הנה קצת על החברה ועל תחילת הדרך שלה, על מחירי שעוני רולקס ועל זיהוי של שעון מקורי כזה.

קצת על רולקס…

מכירים את המונח "מדויק כמו שעון שוויצרי?" הוא לא הגיע משום מקום… רולקס הוא יצרן שוויצרי של שעוני יד ויש שטוענים שהוא היצרן הגדול ביותר בעולם. למעשה, כמות הייצור של שעוני רולקס עוברת את ה-2000 ביום, מה שבטוח הופך אותו לאחד המובילים בשוק.
הכול החל בשנת 1905, לפני למעלה ממאה וחמש עשרה שנה, אז הוקמה חברת ווילסדורףודייויס על ידי אלפרד דיוויס והאנס וילסדורף. בתחילת הדרך הם ייבאו מנגנוני שעונים לבניית שעונים איכותיים ובהמשך נרשם השם רולקס כסימן מסחרי. בתחילת הדרך החברה פעלה בבריטניה אך בהמשך משיקולי מס, היא הועברה לשוויץ.
חברת רולקס היא לא עוד חברה שייצרה שעונים אלא חברה שכל הזמן מתחדשת ויש לה פיתוחים שונים. בין הפיתוחים הללו יש את השעון הראשון בו אפשר לקרוא בשני אזורי זמן, יש את שעון הצלילה הראשון, יש שעוני טיסה וטיפוס הרים ועוד חידושים רבים. יש לחברה שלושה קוים של ייצור, הקו של השעונים המהודרים, הקו של השעונים המקצועיים ויש את אלו ה"רגילים". במהלך השנים ענדו את שעוני הרולקס ידוענים רבים מה שהפך את המותג לחזק הרבה יותר. יש סרטים שונים שגם בהם נראו שעוני רולקס מה שעוד יותר מיצב את מקומם בעולם התכשיטים והשעונים. בין הסרטים הללו יש את רשיון להרוג, 007 באזור המסוכן, רצח בעיניים ואחרים.

מחירים

שעוני רולקס הם כאמור שעונים לא זולים וטווח המחירים הוא מאלפי דולרים ועד לעשרות אלפי דולרים לשעונים הסטנדרטיים כשיש את השעונים שמיוצרים בייצור מוגבל ומחיריהם מגיע גם למאות אלפי דולרים. הנה סקירה קטנה של מחירי כמה מדגמי רולקס בשקלים.

  • רולקס דייטג'אסט 41 מ"מ – 25,000-32,000 ₪
  • רולקס פרזידנט די דייט 41 מ"מ 18 קראט – 105,000-110,000 ₪
  • רולקס סאבמרינר פלדה – 27,000 – 32,000 ₪
  • רולקס נשים דייטג'אסט 36 מ"מ פלדה משולב זהב – 33,000 ₪
  • רולקס דייטג'אסט 2 פלדה משולב זהב בייזל לבן – 28,000 ₪
  • רולקס דייטונה פלדה משולב זהב 18 קראט – 48,000-58,000 ₪

זהו כמובן מקבץ קטן מאוד של מחירי שעוני רולקס. מה שחשוב הוא לדעת שאכן קונים רולקס ולא משהו אחר מה שאומר שצריך לדעת מה מצביע על כך שמדובר על השעון המקורי. אז הנה כמה סימנים שמעידים על כך שמדובר על שעון מקורי

שעון מקורי מול חיקוי

יש אנשים שמחפשים חיקויים. הם רוצים את הדבר האמיתי אבל לא יכולים לשלם עליו, והם רוצים להיראות כאילו יש להם את המותג עצמו. הבעיה היא שיש אנשים שרוצים את הדבר האמיתי, יכולים להרשות אותו לעצמם אבל לא יודעים שמוכרים להם זיוף.
הדבר הראשון אליו צריך לשים לב הוא המחיר. שעוני רולקס כידוע מאוד יקרים והמחירים הם בהתאם לפס הייצור, לנדירות וכדומה ואם המחיר הוא נמוך מידי, זה צריך מיד להעלות חשד. אבל הנה עוד כמה סימנים לכך שהשעון אכן מקורי ואינו זיוף.

  • תנועת המחוגים – המנגנון של שעוני רולקס הוא כזה שהמחוגים בו נעים בצורה אחידה ועגולה ולא נעצרים בכל שנייה. אם השעון הוא שעון חיקוי, יהיה זה מחוג שעוצר כל שנייה שזה מנגנון פשוט יותר והרבה יותר זול.
  • משקל – שעונים מזויפים אלו בדרך כלל שעונים שהחומרים מהם הם מיוצרים אלו חומרים זולים, חומרים פשוטים ולא איכותיים. שעוני רולקס לעומת זאת אלו שעונים עם משקל מסוים כי החומרים הינם איכותיים וכבדים יחסית.
  • גב השעון – על גבם של שעוני רולקס אין חריטות. אלו שעונים חלקים לגמרי.
  • הזכוכית – כחלק מהרצון לאיכות גבוהה במיוחד, יצרן רולקס רוצה לשמור על השעון גם מפני מים. בשביל זה יש זכוכית עמידה למים, זכוכית שנחשבת לזכוכית יקרה מה שאין כן בשעונים פשוטים שהינם חיקויים.
  • הטבעה – בשעוני רולקס יש הטבעה של כתר. הכתר הוא הלוגו של המותג ואם אין אותו ברור שהשעון מזויף. שימו לב רק שלא מעט חקיינים כן מטביעים אותו כך שאם הוא קיים, זה עדיין לא אומר שהשעון אינו מזויף.
  • מספר סידורי – באזור הספרה שש ניתן לראות מספר סידורי על גבי הטבעת הפנימית. חשוב לציין שאפשר לראות את הספרה רק בדגמים האחרונים.
  • מספר הדגם – מספר הדגם של השעון נמצא מול המספר הסידורי

אלו הם כמה סימנים שחשוב להכיר כשמדברים על שעוני רולקס מזויפים או חדשים. יש כמובן עוד סימנים אחרים שגם אותם צריך להכיר, סימנים שהרוכש הפשוט לאו דווקא יכיר. זו הסיבה שחשוב לקנות מהחנות הנכונה, חנות ששמה יצא לפניה ושאפשר לסמוך על מה שהיא מוכרת.
איך מוצאים חנות כזו? אם יש לכם המלצות מחברים או בני משפחה על חנות כזו או אחרת אתם כבר בכיוון הנכון. מעבר לכך, חשוב לוודא שמדובר על חנות מוכרת, חנות ותיקה שיכולה להציע לכם שעוני רולקס בהתאם לתקציב שלכם. חשוב כמובן גם לוודא שמי שאתם קונים ממנו מבין מספיק בשעונים מעין אלו.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.