מה חשוב לדעת על שעוני אודמר פיגה?

Gotawatch > מה חשוב לדעת על שעוני אודמר פיגה?

מה חשוב לדעת על שעוני אודמר פיגה?

אם אתם תוהים איזה שעון כדאי לכם לבחור, מבין ההיצע בתחום שעוני היוקרה של המותגים המובילים, הרי שישנם לא מעט מותגים שבהחלט שווה לבחון. אחד מהמותגים הללו הוא: "אודמר פיגה". מדובר על יצרנית שעונים אשר מציעה הן שעונים מודרניים והן שעוני וינטג', כאשר מעל מאה שנים השעונים של החברה נחשבים כשעוני יוקרה נחשקים ומיוחדים. לא מעט אנשים מפורסמים בוחרים לרכוש דווקא את השעונים של מותג זה. אם אתם מעוניינים לקרוא על אודמר פיגה סקירת מותג, על מנת לקבל מידע אודות המותג ולהבין מדוע מדובר במותג נחשק, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

שעוני אודמר פיגה – כיצד הכל התחיל?

נתחיל את אודמר פיגה סקירת מותג, בסיפור העומד מאחורי המותג. מאחורי כל מותג מצליח של שעוני יוקרה, עומד סיפור כלשהו וכך גם מאחורי המותג של אודמר פיגה. אז מהו הסיפור העומד מאחורי המותג? ובכן, הסיפור של שעוני אודמר פיגה היוקרתיים, מתחיל בניסוי אשר נערך בשנת 1873, על ידי ז'ול לואיס אודמר אשר היה בזמנו סטודנט לטכנולוגיה. אותו סטודנט, פגש את אדוארד פיגה אשר היה בזמנו סטודנט לכלכלה ולאחר שהכירו, החליטו יחדיו להקים מפעל לשעונים. המפעל נפתח בשנת 1875 בשוויץ כניסוי לכל דבר. שני הסטודנטים לא האמינו שהניסוי שלהם יהיה סיפור הצלחה שכזה. אולם, העבודה המאומצת שלהם וייצור השעונים בצורה איכותית ומדויקת, גרמו לכך שלא מעט אנשים הביעו עניין וכמובן רכשו, את שעוני אודמר פיגה המיוחדים, האיכותיים והמרהיבים ביופיים.

מאז סיפור ההצלחה של השעונים הראשונים אשר השיקו שני החברים, הם המשיכו להפתיע את העולם כולו בעיצובים חדישים ומיוחדים של שעונים מרהיבים. בשנת 1925 השיק צמד החברים שעון הכיס שלימים התברר שהיווה את שעון הכיס הדק ביותר בעולם. שלוש שנים לאחר מכן, הצמד הציג את שעון הסקלטון הראשון אשר אפשר לכל אדם שרכש את השעון, להביט במנגנון השעון מבעד לזכוכית של השעון. אולם, על אף שהניסוי של החברים הצליח כבר מהרגע הראשון והשעונים שהם השיקו זכו לאהדה רבה, הרי שהפריצה המשמעותית ביותר של שעוני אודמר פיגה הייתה בשנת 1972. בשנה זו החברה השיקה את שעוני "רויאל אוק"- שעון ספורט מיוחד ויוקרתי. פריצה זו, הפכה את המותג לאחד המותגים המובילים ביותר מאז ועד היום בשוק שעוני היוקרה.

אז למה כדאי לבחור כיום דווקא בשעוני אודמר פיגה?

אם אתם מעוניינים לרכוש כיום שעון יוקרתי, כיד ראשונה או כיד שניה, אין ספק ששעון אודמר פיגה מהווה את אחד השעונים הטובים ביותר כיום בשוק שעוני היוקרה. והנה כמה סיבות אשר בגינן כדאי לבחור את דווקא שעון של אודמר פיגה:

  1. שעוני אודמר פיגה הם שעונים אשר העיצוב שלהם הוא עיצוב ייחודי מאין כמותו. אולם, מעבר לעיצוב המיוחד שעוני אודמר פיגה, הרי שמה שבולט בשעונים הללו הוא החומרים שמהם הם עשויים והטכניקות המיוחדות של השעונים הללו. ניתן למצוא שעוני אודמר פיגה המיוצרים מקרמיקה שחורה במקום מפלדת אל חלד, אשר מאפשרים ליצור גימורם שונים ומיוחדים לשעונים, שבלתי ניתן למצוא אצל שעונים של מותגים אחרים כגון: גימור חלק או גימור מוברש. כל שעון מעוצב ברמת דיוק מדהימה, אשר שמה דגש גם על הפרטים הקטנים ביותר בשעון. אין ספק שמדובר בשעונים מיוחדים מאוד ומדויקים מאוד מכל הבחינות, שלא ניתן כמעט למצוא כמותם במותגי שעוני היוקרה האחרים בשוק.
  2. שעון אודמר פיגה, אשר נרכש בצורה נכונה, מאפשר לכל אדם הרוכש אותו, להנות משעון איכותי מאוד, לפרק זמן משמעותי. מדובר ללא ספק על שעון ניתן להוריש לדורות הבאים, כאשר ערכו רק עולה במהלך השנים.
  3. אחת מהסיבות שלא מעט אנשים יתעניינו בגינה בשעוני אודמר פיגה, הוא סדרת שעוני רויאל אוק של המותג. מדובר על סדרת שעונים שהוצגה לראשונה בשנת 1972, מדובר על שעוני ספורט, עמידים מאוד וחזקים מאוד, אשר עוצבו באופן לא קונבנציונלי תוך 24 שעות על ידי המעצב ג'רלד ג'נטה. כיום מרבית השעונים אשר נמכרים ברחבי העולם של המותג אודמר פיגה, הם שעונים של סדרת הרויאל אוק. אין כמעט אדם אשר לא מכיר את סדרת שעונים זו ולא שמע עליה. את שעון הרויאל רוק ניתן למצוא אצל הכדורגלן ליאו מסי, כאשר השעון שלו יוצר במהדורה מוגבלת.
  4. שעוני אודמר פיגה הם שעונים אמינים מאוד. מעבר לעובדה שמדובר בשעונים איכותיים, מדויקים, מרשימים ויפים להפליא, הרי שמדובר על מותג אמין מאוד בתחום השעונים. בין אם תרכשו שעון יד ראשונה של המותג ובין אם תרכשו שעון אמיתי יד שניה של המותג, מדובר על שעון אמין, אשר מעבר להיותו פריט מדהים כאשר תענדו אותו על פרק היד שלכם, הוא יענה על ייעודו ומטרותיו לאורך זמן רב, בצורה הטובה ביותר. כמובן שכאשר תרכשו אותו מהמקום הנכון, בכל מקרה של בעיה כלשהי בשעון, תמיד יהיה לכם למי לפנות.
Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.