לא מאבדים מערכם: כל הסיבות לקנות שעוני יוקרה יד 2

Gotawatch > לא מאבדים מערכם: כל הסיבות לקנות שעוני יוקרה יד 2

לא מאבדים מערכם: כל הסיבות לקנות שעוני יוקרה יד 2

חושבים לרכוש שעון יוקרה מיד שנייה? יש לכם הרבה סיבות לעשות את המהלך הזה – החל מחיסכון כלכלי, ואף אופציה להרוויח מכך בעתיד, ועד האפשרות ליהנות ממבחר דגמים מגוון ורחב. אם החלטתם ללכת על האופציה הזו, יש כמה דברים שחשוב לדעת, רגע לפני שאתם מתחדשים עם פריט שככל הנראה – ילווה אתכם כל החיים

קנייה או מכירה של שעוני יוקרה, ובמיוחד שעוני רולקס, הם לא עניין של מה בכך, ובוודאי לא משהו שהוא בשגרה שלנו.

ההחלטה לרכוש שעון יוקרתי, איכותי ויקר, כרוכה בגורמים ובנסיבות כמו תקציב, העדפות של טעם אישי, אירוע מיוחד או אדם יקר ללבכם שאתם רוצים להעניק לו מתנה שתלווה אותו לכל החיים.

יש לא מעט סיבות שיכולות להצדיק קנייה של שעוני יוקרה יד 2, ולהצדיק את הבחירה שלא לקנות שעון חדש "מהניילונים". 

תקציב מצומצם ורכישה של מוצר ללא פשרות

ראשית, אם החלטתם לחפש אחר שעון יוקרה מיד שנייה, סביר להניח שכסף הוא כן עניין מסוים עבורכם, שכן, מחיריהם של שעוני יוקרה חדשים נע בין אלפי שקליםויכול בקלות להגיע גם לעשרות אלפי שקלים ואף יותר. אם אתם כן מעוניינים להשקיע בפריט נצחי, רב נוכחות ורושם, אך אין לכם את האפשרות הכלכלית לכך, תשמחו לשמוע שאם תשכילו לרכוש מהמוכר הנכון – תוכלו להשיג שעון שכזה במצב מצוין, במחיר שהוא ריאלי עבור התקציב שלכם, ומהצד השני יכול להגיע לפחות ממחצית מהסכום המקורי של שעון חדש.

ערך השעון כמעט ולא יורד – ובמקרים מסוימים אפילו עשוי לעלות

אחת הסיבות המוצדקות לרכוש שעון יוקרה, לרבות רולקס, דווקא מיד שניה, היא שערכם של השעונים הללו יורד באחוזים זניחים בלבד, ובמקרים מסוימים אף עשוי לעלות. הסיבה לכך טמונה במספר היבטים – ראשית, השעונים המקוריים מורכבים מחומרים כה איכותיים ועמידים, ואלו עברו גם תהליך הרכבה קפדני כמו שרק השוויצרים יודעים, מה שמבטיח את עמידותם ותפקודם התקין לאורך עשרות שנים. כמו כן, דגמים מסוימים שיוצרו בקולקציות קודמות, כבר לא מייצרים, מה שעשוי להפוך אותם לפריט אספנות של ממש, ויש שיועילו לשלם עליהם יותר בנקודה הזאת. במילים אחרות, אם אי פעם תשקלו למכור את השעון שרכשתם, קיימת היתכנות גבוהה שתוכלו לצאת עם רווח נאה, או לכל הפחות ללא הפסד.

שעון יוקרה עמיד – מתנה שעוברת מדור לדור

מסיבות דומות, של חומרים מובחרים ועמידים, השעון שתרכשו עשוי להחזיק מעמד ולתפקד במשך עשרות שנים. כמו כן, מדובר בפריט קלאסי שאף פעם לא יוצא מהאופנה, ותמיד נותר רלוונטי וטרנדי. שתי הסיבות האלו הופכות את שעון היוקרה לפריט שתוכלו בבוא העת להעניק כמתנה לילדיכם, ויתכן שבעזרת הטיפול הנכון ושמירה טובה על השעון, הם יוכלו להעביר את המתנה גם לילדיהם – הנכדים שלכם.

שעונים מיד שנייה: מבחר רחב יותר של דגמים

כאמור, ישנם דגמים משנים קודמות שכבר לא מייצרים, וכל שנה יוצאות קולקציות נוספות ייחודיות לאותה העת. עם זאת, הקולקציות החדשות לרוב מכילות מספר מועט של דגמים, מה שמצמצם את אפשרויות הבחירה שלכם כאשר אתם ניגשים לרכוש שעון יוקרה חדש. לעומת זאת, אם תיפתחו אל האופציה של רכישה מיד 2, יעמוד לרשותכם מגוון רחב יותר של שעונים ודגמים, ותוכלו לבחור אחד העונה בדיוק לטעמכם האישי. כמו כן, אין ויכוח על כך ששעונים במראה וינטאג', מעניקים טאצ' של טעם טוב וסטייל, ובשעונים מיד שנייה תוכלו למצוא הרבה כאלה. 

החלטתם ללכת על שעון יוקרה מיד שנייה? דעו לזהות את הסימנים שמדובר בדבר האמיתי

אם כן, כבר הבנתם בשלב זה ששווה ומשתלם לרכוש שעון יוקרה מיד שנייה, אך בתעשייה שמגלגלת מיליארדי דולרים בשנה, כמובן שיש את מי שינסו ליהנות מהשלל באופן לא חוקי ולא הוגן, ולכן יש להיזהר מאוד משרלטנים ומחיקויים, במיוחד כשלא מדובר בשעון חדש. כמה סימנים שיש לתת אליהם את הדעת במקרה שאתם רוכשים שעון מיד שנייה הם קודם כל המחיר. נכון שהגעתם לסיטואציה הזו מתוך רצון לחסוך ולא לשלם את מחירו של שעון חדש, אך חשוב לדעת שמחיר זול מדי שהוצע לכם עבור השעון, עלול להצביע על כך שמדובר בזיוף.

כמו כן, ישנם כמה סימנים המאפיינים שעוני רולקס, והם בהכרח חייבים להופיע על כל שעון מקורי שיצא את המפעל השוויצרי הנודע. לדוגמא, מספר המודל והמספר הסידורי של השעון, צריכים להיות מוטבעים באופן נהיר על גוף השעון – אם לא מצאתם אותם, יתכן שמדובר בחיקוי. סימן נוסף שעשוי להעיד על זיוף הוא חריטות על גב השעון – אם נתקלתם בחריטה, כדאי לבדוק היטב האם מדובר בדבר האמיתי, שכן רולקס הוציאה דגמים ספורים ומעטים של שעונים עם חריטה מאחור.

לא בטוחים שזהו שעון מקורי? תנו לאיש מקצוע לערוך את הבדיקות

אתם עומדים לבצע רכישה של פריט באלפי שקלים לכל הפחות, ואתם לא רוצים לטעות. הדרך הבטוחה לוודא שהשעון שהוצע לכם לקנייה הוא הדבר האמיתי, היא לפנות למעבדת שעונים מוסמכת, שעובדיה יבחנו ויבדקו את השעון באמצעות הכלים המקצועיים והידע שיש ברשותם.

אם אתם מעוניינים לקחת את זה עוד צעד קדימה ולדעת בוודאות שאתם מכוסים, פנו לחברה שגם מציעה שעונים למכירה וגם מחזיקה במעבדה מוסמכת, וקנו ממנה את הפריט, שככל הנראה הולך ללוות אתכם כל החיים. במרבית המקרים, בחנות כזו יידעו לספק לכם את כל הבדיקות וטיפולי התחזוקה והשדרוג, לצד מחירים הוגנים שאדם פרטי, ככל הנראה, לא יוכל להציע לכם.

שימו לב שאתם פונים לחנות מנוסה, ותיקה ומקצועית, שקיבלתם עליה המלצות טובות למכביר. 

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.