כיצד תמצא חנות אמינה שרוכשת שעוני רולקס יד שנייה ?

Gotawatch > כיצד תמצא חנות אמינה שרוכשת שעוני רולקס יד שנייה ?

כיצד תמצא חנות אמינה שרוכשת שעוני רולקס יד שנייה ?

יש שעונים שהם הרבה מעבר למציגי שעה. יש שעונים שהם סמל סטטוס של ממש, שעונים יוקרתיים שלא כל אחד הולך איתם אלא רק מי שיכול להרשות לעצמו. כאלו הם שעוני הרולקס שמחירם יכול להיות בדגמים הפשוטים אלפי דולרים ועד עשרות אלפי דולרים, ובדגמים היקרים יותר של השעונים שכבר נחשבים לנדירים כי ייצורם הופסק, המחירים יכולים להיות גם של מאות אלפי דולרים.לא כל אחד כאמור יכול להרשות לעמו שעון רולקס חדש. יש חנויות שמתמחות בשעונים כאלו, ואם אתם רוצים אתם יכולים להיכנס ולברר מחירים. אז מה הפתרון? הפתרון הוא לעיתים שעון רולקס יד שנייה. לא מדובר על שעון חיקוי שאינו רולקס אלא על שעון מקורי, שעון שמישהו מכר אותו לחנות שסוחרת בשעוני רולקס כי הוא לא רצה אותו מכל מיני סיבות. הנה כמה סיבות למה כדאי דווקא לקנות שעון רולקס מיד שנייה, על פני שעון חדש מהאריזה.

ערך יורד באיטיות

כשאתם קונים שעון יוקרה, אתם בטוח לוקחים בחשבון שיש לו ערך ויכול להיות שיום אחד תירצו למכור אותו. למה למכור אותו? כי יימאס לכם ממנו, כי תצטרכו את הכסף או מכל סיבה אחרת שהיא. אתם צריכים כמובן גם לחשוב על הערך שיהיה לוכשתירצו למכור אותו, והערך של שעון יד שנייה יחסית למחיר בו תיקנו אותו יורד די באיטיות.מה זה אומר באיטיות? זה אומר שאם אתם קונים שעון חדש, בשנייה שהוא עבר לבעלותכם הערך שלו כבר יורד. הוא לא צריך שתהיה לא שריטה או "קילומטראז'" בענידה שלו, הוא ישר יהיה שווה פחות. כשאתם קונים שעון יד שנייה הוא כבר בסטטוס הזה עוד לפני שקניתם אותו ולכן הוא יהיה עם ירידת ערך איטית יותר.

מבחר גדול

אם אתם חושבים לקנות רולקס במודל חדש, המגוון שיהיה לכם יהיה מוגבל. ככה זה עם המודלים החדשים מה שגם מעלה את מחירם עוד ועוד. שעוני היד השנייה לעומת זאת אלו שעונים במבחר ענק, שעונים במגוון רחב הרבה יותר מאשר השעונים החדשים. תוכלו לבחור את מה שהכי נראה לכם, תוכלו להחליט על מחיר לפני שתחליטו איזה שעון לקנות.

עליית ערך

דיברנו על כך ששעוני רולקס יד שנייה אלו שעונים שהערך שלהם ורד באיטיות יחסית לשעונים החדשים, מכיוון שהשעונים החדשים ברגע שהם עוברים ליד הראשונה נחשבים כבר למשומשים ויש צניחה של הערך. אבל מסתבר ששעוני רולקס מיד שנייה לא רק לא מורידים את ערכם בצורה דרמטית אלא אפילו יכולים להעלות את ערכם ולא במעט.
איך זה קורה? נניח שרכשתם שעון מיד שנייה מדגם מסוים. הדגם הזה כבר לא מיוצר ומה שקיים בשוק רק הולך ופוחת. שעונים נשחקים, נגנבים או מפסיקים להתקיים מכל סיבה שהיא, ואלו שנשארים מאותו הדגם הולכים והופכים למבוקשים יותר ויותר. כמו בכל דבר, כשהביקוש גדל וההיצע הולך וקטן, הערך של המוצר גדל. במקרה שלנו, ככל שהמוצר יהיה נדיר יותר ויותר, ככל שהשעון יהיה בין הבודדים בדגם הזה, כך המחיר שלו יעלה.

שחזור

כשקונים שעון מיד שנייה יש תמיד את החשש האם הוא שחוק מידי, איזה נזק יש לו מזה שהוא היה בשימוש כמה שנים וכדומה. אבל שעוני רולקס אמיתיים, שעוני רולקס מקוריים אלו שעונים באיכות גבוהה במיוחד, מחומרים חזקים וכבדים כך שגם אם הם היו בשימוש לא מעט שנים, הם יכולים לשמור על מצבם המקורי. שעוני רולקס גם ניתן לשחזר בקלות יחסית ובמהירות אם זה מתבצע בידיים מקצועיות. אין ספק שאפשר לקבל תמורה טובה לכסף שמשלמים. אין ספק שאפשר לקבל שעון יד שנייה רולקס במצב מצוין גם אם לא משלמים עליו המון. השעון יכול להיראות כמו חדש וגם לתפקד ככזה.

מציאת חנות אמינה

אם אתם חושבים לקנות שעון רולקס יד שנייה, אתם יכולים כמובן לחפש ברשת באתרים שונים אבל זה סיכון גדול מאוד שלא כדאי לכם לקחת. אתם אף פעם לא יודעים מי נמצא בצד השני והאם הוא מנסה למכור לכם חיקוי זול במחיר גבוה. במקום זה אתם יכולים לפנות לחנויות שמתמחות במכירת שעוני רולקס ויש להם גם מבחר של שעונים מיד שנייה אותם הן רוכשות.
מה אתם צריכים לוודא? קודם כל כדאי שבחנות יימכרו גם שעונים חדשים, ככה תדעו שזו חנות שמוכרת רק שעונים מקוריים. מעבר לכך, חשוב לוודא מהו הניסיון של המוכרים בחנות, האם מדובר על חנות חדשה או שמדובר על חנות ותיקה עם מוכרים שיש להם ניסיון.חשוב גם לקבל המלצות על חנות כזו או אחרת. אין כמו המלצות ממי שסומכים עליו, אין כמו מילה טובה על החנות ועל השירות שהיא מספקת. אתם חייבים את זה בשביל לדעת שאתם עושים עסקה עם החנות הנכונה.מעבר לכך אתם חייבים לבדוק מהן הביטחונות אותם החנות נותנת לכם כדי שתדעו שאכן נמכר לכם שעון מקורי ולא שעון מזויף. כדאי שגם תלמדו קצת על ההבדלים והסימנים של שעון מזויף כדי שתדעו גם לשאול כמה שאלות ויראו שאתם רציניים.
בכל מקרה, אין שום סיבה לא לקנות שעון רולקס מיד שנייה אם יודעים ממי קונים.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.