חנות לתיקון ושירות לשעוני רולקס – מה צריך לבדוק?

Gotawatch > חנות לתיקון ושירות לשעוני רולקס – מה צריך לבדוק?

חנות לתיקון ושירות לשעוני רולקס – מה צריך לבדוק?


שעוני רולקס הם לא עוד שעונים ורולקס היא לא עוד מותג. רולקס היא חברה מוכרת שאין מי שלא שמע את השם שלה, ולמעשה, כשרוצים לתת דוגמא לשעוני יוקרה זה תמיד יהיה רולקס. מי שהולך עם שעון כזה קודם כל יכול להרשות לעצמו אחד כזה ומעבר לכך זה גם מי שרוצה להצהיר על סטטוס חברתי מסוים.
אבל למה אנשים רוצים בכלל שעון יוקרה על היד? מה מושך אותם לזה? הנה כמה סיבות שאתם חייבים להכיר…

יקחו אתכם יותר ברצינות

אם אתם מעולם העסקים ואתם רוצים שמהרגע הראשון ייקחו אתכם ברצינות, אתם חייבים שעון רולקס על היד. יש לא מעט סוחרים שלוקח להם זמן עד שהם נכנסים ל"קליקה", עד שהם מקבלים התייחסות רצינית לפעילות שלהם בעיקר בגלל שחיצונית הם לא נראים רציניים. חשוב כמובן להשקיע בלבוש מתאים לפני כל פגישה עסקית, ומי שיכול לענוד גם שעון רולקס ירגיש את זה במהירות. השעון משדר יוקרה ועסקים ומשדר רצינות רבה, כך שהוא כבר יעשה חצי מהעבודה עבור רבים.

כי זה שעון שאי אפשר להתעלם ממנו

מכירים את זה שאתם נמצאים עם חבורת אנשים ברחוב, ליד מסעדה או כל מקום אחר ופתאום מגיח מישהו עם רכב יוקרתי וכולכם משתתקים ומסתובבים לכיוונו? ככה זה בדיוק עם שעון רולקס. שעון רולקס מסובב ראשים ויותר עניין, הוא גורם למי שעונד אותו להתבלט ולמי שרואה אותו להיעצר שנייה ולתת מבט של כבוד. שעון רולקס הוא אמירה חברתית, הוא הצהרה על סטטוס מסוים.

כי זה יכול להיות נכס שיעלה את ערכו

שעוני רולקס יכולים להיות מסוגים שונים. יש שעונים שהייצור שלהם נפסק עם הזמן, ומאותו הרגע הם הופכים לפריטי אספנות. הערך של שעון כזה נדיר ככל היותר כמובן יכול להיות גבוה, מה גם שזה יכול להיות נכס שעובר בירושה. זה אומר שאם אתם קונים שעון רולקס אתם לא רק תלכו איתו ותקבלו את תשומת הלב שאתם רוצים לקבל אלא ברבות הימים גם תוכלו להשאיר אותו לילדים שלכם כנכס של ממש שיכול להיות שווה עם הזמן גם עשרות אלפי דולרים ויותר מזה…

שעון רולקס שצריך תיקון – כך תמצאו את החנות שאידיאלית לתיקון

אם יש לכם שעון רולקס יכול להיות שלאחר זמן מה הוא יצטרך תיקון. יכול להיות שאחד הרכיבים שלו יצטרך שיפוץ ויכול להיות גם שהוא יצטרך החלפה מלאה. יכול להיות גם שקיבלתם בירושה שעון רולקס מהסבא או מכל אחד אחר והשעון לא ממש עובד, ואתם רוצים להשמיש אותו. בשביל שזה יקרה אתם צריכים חנות שמתמחה בתיקון שעוני רולקס והנה כמה כללי אצבע לבחירת החנות הזו:

  • מתמחים ברולקס – יש לא מעט חנויות שיודעות איך לתקן שעונים. יש שעונים מסוגים שונים מהם מותגים ומהם שעונים פשוטים יותר, ויש רבים שיגידו לכם שבטח, הם יוכלו לתקן לכם גם את הרולקס שלכם. אבל לא. אתם צריכים שזו תהיה חנות שמומחית בתיקון שעוני רולקס. אתם צריכים שהיא תהיה כזו שתהיה לה אפשרות להשיג גם חלקים של השעון במידת הצורך ואם זו חנות שגם מוכרת שעוני רולקס, סביר להניח שתוכלו לסמוך עליה.
  • רק חלקים מקוריים –על זה אתם לא יכולים להתפשר. אם אתם רוצים שהשעון שלכם יישאר מקורי ושיהיה שווה משהו, אתם חייבים לוודא שהחנות שעומדת לתקן לכם את השעון היא חנות שמתקנת רק עם חלקים מקוריים.
  • ניסיון – חשוב כמובן לוודא שהחנות בה אתם עומדים לתקן את שעון הרולקס שלכם היא חנות שיש לה מספיק ניסיון. זו צריכה להיות חנות שכבר עוסקת בתחום שנים רבות וכדאי כפי שציינו שזו תהיה חנות שגם מוכרת שעוני רולקס. אין ספק שהניסיון עושה את ההבדל ואם זו חנות שרק החלה את דרכה או שהיא בתחום שנים בודדות, כדאי לשקול האם להפקיד בידיה את השעון.
  • המלצות – אם יש לכם המלצות מחבר, בן משפחה או כל אחד אחר על חנות מסוימת מה טוב. שעוני רולקס לא כל אחד עונד על ידו ואם אתם מוצאים מישהו שכן ואתם סומכים על ההמלצה שלו, מה טוב.

אפשר לקנות גם שעון רולקס משומש…

חנות שמתקנת שעוני רולקס תהיה בדרך כלל גם חנות שמוכרת שעוני רולקס משומשים. אם אתם חושבים לקנות שעון רולקס אבל לא יכולים להרשות לעצמכם שעון רולקס חדש, גם שעון יד שנייה יכול להיות מצוין בשבילכם.
למה? כי קודם כל שעון רולקס משומש שומר על ערכו ולפעמים הוא גם מעלה את ערכו. הירידה הגדולה בערך כמו כל דבר אחר היא ברגע שהוא הופך להיות בסטטוס של יד שנייה בפעם הראשונה, ואם הוא נדיר הערך שלו יכול לעלות משמעותית. באופן כללי, ערכם של שעוני רולקס יד שנייה יורד באיטיות רבה יותר.

איתור דגמים נדירים

שעוני רולקס מיוצרים בדגמים. יש כמות מסוימת שהחברה מחליטה לייצר, וברגע שהיא מגיעה לכמות הזו, היא מפסיקה את הייצור. אם אתם מחפשים דגמים נדירים יחסית, אתם צריכים לחשוב בכיוון של שעוני רולקס יד שנייה. יש מבחר עצום של אפשרויות ואם אתם מחפשים דגמים נדירים, לא תמצאו אותם בשעונים החדשים.
אם אתם מתעניינים במותג רולקס כדאי לכם בכל מקרה למצוא חנות שאתם סומכים עליה. זו תהיה חנות שמתקנת שעוני רולקס ועושה שימוש באביזרים מקוריים, חנות בה תוכלו להתרשם גם מדגמים יד שנייה.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.