זוג שעונים מומלצים לזוגות

Gotawatch > זוג שעונים מומלצים לזוגות

זוג שעונים מומלצים לזוגות

בעיני זוגות רבים, מוצא חן הרעיון של צמד שעונים – "שלו ושלה". הרעיון הוא שיש קולקציות של שעונים של אותו המותג אשר מציעים גרסה נשית וגברית לדגם שעון מסוים. לכן, בדרך כלל, תהיה גרסה גדולה יותר וגברית שתיחשב ל"שלו", וגרסה קטנה יותר ואולי אפילו מעט יותר מושקעת מבחינת העיצוב – "שלה". למרות שסטים של שעונים תואמים נפוצים למדי, מציאת סטים בהם שני השעונים (גם השעון שלו וגם השעון שלה) נראים טוב בדיוק באותה המידה, הופכת את המשימה למאתגרת הרבה יותר ממה שהיא עשויה להיראות במבט הראשון.

זוגות בני אותו המין, אשר עשויים להיות מעוניינים באופן דומה בהתאמת השעונים ביניהם. המצב עבור זוגות אלה, הוא, למעשה פחות מאתגר, שכן במקרים רבים הבחירה לא תהיה בין דגמי שעונים שונים, אלא בדגם שמציע את הכי הרבה וראציות מבחינת צבע לוח מחוגים, חומר הגלם, צבע הרצועה, סוג שונה של רצועה וכן הלאה. לכן, השבעת רצונם של זוגות בני אותו המין המחפשים שעונים תואמים עשויה להיות קלה יותר, אבל אותם, הפעם נשאיר מחוץ למאמר.

זה אולי יפתיע אתכם במקצת, אבל שעונים שמרניים וקלאסיים במראם, הם אלה שנוטים להיראות טוב יותר גם בדגמים המגיעים בגדלים הקטנים יותר. שעונים מעוצבים או אמנותיים יותר נוטים להיראות בצורתם הטובה ביותר כשהגודל שלהם נכלל במערך צר יותר של שיקולי תכנון. יחד עם זאת, תוכלו להבחין כי מספר דגמי שעונים המגיעים מאותו מותג שונים לגמרי בצורתם ה"גברית" משעוני המותג בצורתם ה"נשית", כך שהאתגר האמיתי מגיע בעת בחירת צמד שעונים מהם ייהנו שני בני הזוג באותה המידה.

ROLEX DATEJUST

עבור מרבית האנשים, הצלחה בבחירת שעונים שלו ושלה מתבטאת בכך כי כל אחד מהשעונים יהיה השעון היחיד שאתם באמת צריכים, ו- Rolex Datejustו- Lady-Datejust בהחלט מתאימים להגדרה זו. קל אפילו לדמיין זוג שלא בכוונה בסופו של דבר, בוחר בשעוני רולקס Datejust תואמים, ללא תיאום מוקדם בינו לבין עצמו. השעון יוצא הדופן של רולקס מוענק לגברים בימי הולדת, חתונות, וכן, גם במסיבות פרישה, כך שרולקס Datejust, עבור גברים, הוא סמל סטטוס יציב ומתמשך. רולקס ליידי Datejust מעדן בהצלחה את התדמית ה"קשישה" ששעוני ה-Datejust עשויים להיות ממותגים בה. לא, לא מדובר בשעון צעיר ושובב, ולכן, הוא עשוי שלא לקסום לזוגות צעירים, וגם המחיר שתואם את המוניטין של רולקס עלול להוות מכשלה משמעותית לזוג בתחילת דרכו.

PATEK PHILIPPE NAUTILUS

שעוני הספורט העשויים פלדה של פאטק פיליפ, הנאוטילוס מתחרה על תואר השעון האולטימטיבי ל-power-couple. לא מזמן, חגגו בפאטק פיליפ את יום ההולדת ה-40 שלה, כשהנאוטילוס (יחד עם Audemars Piguet Royal Oak) זכה ביוקרה המובטחת של שעון ספורט עשוי פלדה שעולה כמו שעון המיוצר ממתכת יקרה ומציע אקססורי שניתן לענוד ביומיום. אתם יכולים לאהוב או לשנוא אותם , מדובר ברמה גבוהה של מיתוג, הכרה ואיכות. בשנים האחרונות, אמנם קיצצה פאטק בעיצובים הקלאסיים הנוטים לצד המסורתי שלה, אבל הנאוטילוס שעוצב על ידי Gerald Genta נותרה שעון פופולרי לנצח. לטעמנו, ref. 5711/1A-010 ב-40 מ"מ מצד הגברי, ייתן את ההשלמה המתאימה ל- ref. 7118 / 1A-001ב-35 מ"מ.

AUDEMARS PIGUETROYAL OAK

הקרב בין הנאוטילוס של פאטק פיליפ נגד הרויאל אוק של אודמאר פיגה כבר מוכר לכל חובבי השעונים מזה שנים. כי, כמו כל ויכוח נצחי גדול, אין כאן באמת מנצח אחד ברור ושני דגמי השעונים נחשבים לאגדות בעולם של שעוני היוקרה הספורטיביים העשויים פלדה. הרויאל אוק, למעשה, התפתח כשעון מיינסטרימי יותר, אותו תוכלו לפגוש כשהוא ענוד על פרקי ידיהם של סלבס, כוכבי הפופ, ועל פרקי ידיהם של בני עשירים צעירים באינסטגרם. בכל זאת, הרויאל אוק, בעיצובו של ג'רלד ג'נטה הוא סמל שמגיע ב-37 מ"מ (RF 15450ST.OO.1256ST.01) או ב-41 מ"מ (ref. 15400ST.OO.1220ST.04) שחולקים ביניהם את המנגנון האוטומטי, caliber 3120 ויכולת ל-60 שעות של power reserve. הוא אולי רחוק מלהיות הבחירה הטבעית לסט זוגי, אבל הוא בהחלט מתאים להגדרה שלנו.

IWC PILOT’S WATCH

נפוץ מאד כיום שנשים עונדות שעוני ספורט גבריים מעט, בניגוד לשעוני הספורט הנשיים במוצהר. כמובן שהשילוב המושלם הוא עיצוב גברי מסורתי אבל בגודל קטן דיו, שיתאים למפרק הנשי העדין. כך גם במקרה של IWC's Pilot Watch Watch 36, אשר מגיע במספר סגנונות לוחות מחוגים וסגנונות קייס פלדה בקוטר 36 מ"מ, שייראה טוב על גבירות שמעדיפות את ה- instrumental look שלו על פרק ידן. עבור החלק הגברי במשוואה, ה- IWC Pilot's Watch Mark XVIII הוא המקבילה הגברית, שממשיך מסורת ארוכה של עיצוב שעוני פיילוט על ידי המותג. שעון ה- Mark XVIII עשוי פלדה ומגיע עם קייס של 40 מ"מ על רצועת עור או צמיד. שני השעונים מכילים מנגנון שוויצרי אוטומטי.

אתם לא חייבים להתלבש בבגדים תואמים, או לענוד שעונים תואמים,

אבל אם אתם מחליטים לעשות זאת, תוכלו להיעזר בזוגות השעונים שהזכרנו כאן, ולבחור מביניהם את המתאים לכם ביותר!

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.