השקעה לטווח קצר או ארוך: כל מה שצריך לדעת לפני שקונים רולקס יד 2

Gotawatch > השקעה לטווח קצר או ארוך: כל מה שצריך לדעת לפני שקונים רולקס יד 2

השקעה לטווח קצר או ארוך: כל מה שצריך לדעת לפני שקונים רולקס יד 2

אנשים רבים ברחבי העולם, חושקים בשעון רולקס. בין שמדובר ברכישה לשם השקעה, בהענקת מתנה לאדם יקר או פשוט בשי נצחי עבור עצמכם – ישנן סיבות רבות המצדיקות את החיפוש אחר הדגם המושלם, לרכישה דווקא מיד שנייה. כמה טיפים חשובים בחיפוש אחר השעון המושלם

במקרה שגם אתם נמנים ברוב המכריע של האנשים שחפצים בשעון רולקס משלהם, סביר להניח שכבר ביליתם שעות על גבי שעות של חיפושים ברחבי האינטרנט (ואולי גם בין חנויות פיזיות), אחר הדגם הטוב ביותר של שעוני היוקרה הנחשקים. בדרך כלל, כאשר מקבלים החלטה שכזו, לרכוש שעון יקר, יוקרתי ובעל נוכחות מרשימה, מחפשים אחר הדגם שיתאים לנו באופן אישי ובצורה מושלמת. 

ייתכן כי גיליתם שיכולה להיות די רשימת המתנה ארוכה למדי, עבור דגמים מסוימים ומבוקשים במיוחד של שעוני רולקס. כאן בדיוק נכנסת לתמונה האופציה של רכישת רולקס יד 2, שיכולה להוות פתרון משתלם במיוחד לסוגיה הזו. אבל רגע לפני שקופצים על ההזדמנות הזו, יש כמה טיפים שכדאי להכיר ולהבין, בטרם סוגרים עסקה של רכישת שעון יוקרה משומש.

טיפים ששווים זהב: כיצד לקנות שעון רולקס מיד שנייה?

אלו שכבר שוטטו ברשת בחיפוש הדגם האחד שידבר אל ליבם, לאחר בחינה מעמיקה, כבר מבינים כי לרכישת שעון רולקס יד שנייה יש יתרונות רבים, שלעתים אף גוברים על רכישת שעון חדש. יש לציין כי רכישת כל דגם של שעוני רולקס, באשר הוא, תיחשב כהשקעה בטוחה, שתוכל לשרת אתכם נאמנה בימים קשים, וגם כהשקעה חכמה לעתיד הקרוב.

היתרונות שברכישת רולקס מיד שנייה

כידוע, לרכישת שעוני יוקרה, ובמיוחד אלו העל-זמניים תוצרת חברת רולקס, יש שלל יתרונות, כאשר היתרון הבולט ביותר ברכישת שעון רולקס מיד שנייה, הוא שהפריט שתבחרו יכול להיות זמין באופן מיידי. לעומת זאת, אצל יצרני רולקס הרשמיים, ייתכן שתצטרכו להמתין בסבלנות, לעתים אפילו  כמה שנים,  כדי לענוד את הדגם האהוב עליכם על פרק כף היד. ההמתנה תלויה גם בדגמים. ישנם דגמים שעשויים להתעכב יותר זמן עד שהם חוזרים לשוק, בעוד שמעטים מהם עשויים לקחת פחות זמן, באופן  יחסי.

אבל התרחיש שונה כאשר רכישת שעון משומש נכנסת לתמונה. כאן, יש לכם הזדמנות לקנות ולקחת הביתה באופן מיידי, את הדגם שהכי אהבתם, גם אם הוא אחד הדגמים המבוקשים בשוק כעת. באופן כמעט אירוני, רכישת שעון חדש עלולה להיות מאתגרת יותר משעון משומש. למה לפספס את ההזדמנות הנפלאה הזו?

כאשר אתם יכולים לקנות את שעון החלומות שלכם או להניח את ידכם על דגם נדיר ספציפי. ייתכן אפילו שתמצאו גם כמה דגמי שעונים שיצאו לגמרי מפסי הייצור, אך זמינים כשעונים מיד שנייה, מאחר וכאשר נפתחים לאופציה של רכישת שעון מיד 2, . המבחר רחב יותר באופן משמעותי.

טיפ חשוב: אם המחיר שהוצע לכם הוא זול מדי – יכול להיות שמדובר בזיוף

המחיר של דגמי רולקס יד שנייה, עלול להיות מתעתע. חברת רולקס, בהיותה מותג ברמה הגבוהה ביותר, לא יכולה להוריד את המחירים נמוך מדי,  גם אם מדובר בדגם יד שנייה. לכן, ערכו סקר שוק מקיף בנוגע למחירים של שעוני רולקס משומשים, ובדקו – אם הוצא לכם מחיר זול באופן חשוד, הסבירות שמדובר בשעון מזויף (או שניחן בבעיה אחרת), עולה מאוד.  

למה זה המקום הבטוח ביותר לרכוש בו שעוני יוקרה מיד שנייה?

כאמור, רכישת שעון רולקס מיד שנייה,  פירושה מצד אחד להנות ממגוון רחב של דגמים, ובמקביל לחשוש גם מפני יצרנים מזויפים. הדרך להתמודד עם הסוגיה הזו, היא קודם כל לדעת, להכיר ולהיות בקיאים בכמה קווים מנחים בסיסיים וגם לבסס רשימת קמעונאי רולקס מקוונים בעלי מוניטין,מה שיסייע לכם מאוד ברכישת כל יצירת מופת של רולקס, באשר תהיה, ללא כל חשש או דאגה.

בחנות השעונים הוותיקה והמוערכת של גוטהלף, תמצאו את הדגמים הנחשבים והמובילים ביותר של רולקס – שעברו תחת ידיהם האמונות של טכנאי השעונים המוסמכים והמקצועיים ביותר, במעבדה השייכת לחברה.

הדגמים היקרים ביותר והדגמים הנגישים יותר של רולקס

אם לומר את האמת, טווח המחירים של שעוני רולקס מיד שנייה הוא רחב ומגוון במיוחד, לכן, קשה יהיה לנקוב במחירים ספציפיים, על סמך מספר דגמים. עם זאת, דגמי רולקס הפופולריים ביותר זמינים בטווח המחירים שבין 20,000 שקלים ל 25,000 שקלים. מצד שני, דגמים חדשים יותר, שנעשה בהם שימוש במשך ימים ספורים בלבד, תמצאו בדרך כלל בטווח המחירים של 30,000 שקלים  ל -60,000 שקלים. 

שעוני הפלטינה מיד 2, עשויים להגיע לכ- 20,000 שקלים. ניתן לקנות דגמי זהב נדירים עם אבני חן נוצצות כגון רולקס דייטונה, גם במחיר של כמיליון שקלים. 

מהצד השני, בזמן שאנו בוחנים את מחירי שוק השעונים המשומשים, סדרת Oyster Precision מסתמנת כזולה ביותר. קוטר המארז שלהם הוא 34 מ"מ עם רצועת פלדה או עור, וקליבר. במצב מעט שחוק, ניתן למצוא בקלות את דגמי השעונים בסביבות 9000 שקלים. 

תמיד אומרים שגילו של רולקס מדבר על ערך המותג, יותר מכל דבר אחר. המשמעות היא שהערך של דגמי רולקס יציב פחות או יותר. אם אתם עדיין מרגישים שרולקס יד שנייה עולה לכם יותר מדי, אז עליכם לעכל את העובדה שכשמדובר בשעוני רולקס – רק לעתים נדירות זו תהיה מציאה ובזול. כן, גם כאשר מדובר בשעון משומש. מה שכן, זו תמיד תיחשב להשקעה לטווח רחוק (ולעתים גם לטווח הקצר), ולכן  כמעט תמיד יהיה לזה מחיר לא מבוטל.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.