ברייטלינג כרונומט סקירת דגם

Gotawatch > ברייטלינג כרונומט סקירת דגם

ברייטלינג כרונומט סקירת דגם

אם אתם רוצים להתבלט, להיות כאלו שמושכים תשומת לב ולהיראות מיליון דולר, אתם יכולים להוסיף תכשיט אחד שמתאים גם לגברים וגם לנשים והוא – שעון יוקרה. שעוני יוקרה נענדים על ידי אנשים שרוצים שיתנו להם את הכבוד שמגיע להם, אנשים שרוצים לשדר משהו רציני ואיכותי, אנשים שרוצים לשדר עסקים וכאלו שרוצים להגשים חלום ללכת עם אחד כזה.
שעוני יוקרה יש מסוגים שונים ושל חברות שונות וככל שעוברות השנים הם הולכים והופכים למבוקשים יותר ויותר. הסיבה פשוטה, יש יותר ויותר אנשים שיכולים להרשות לעצמם שעונים כאלו ואם אפשר לקבל מעמד במחיר הגיוני, למה לא בעצם?
אחד מסוגי שעוני היוקרה הפופולאריים ביותר אלו שעוני חברת בריטלינג, חברה ששמה לעצמה למטרה להפוך את השעונים שלה לסמל סטטוס. סדרת הכרונומט היא עוד סדרה מוצלחת של החברה שקיימת כבר לא מעט שנים, והנה קצת על הסדרה וקצת על החברה וכמובן, למה בכלל כדאי לענוד שעוני יוקרה ועל מה חשוב לתת את הדעת כשקונים אותם.

קצת על ברייטלינג כרונומט

אז נתחיל דווקא מסדרת הברייטלינגכרונומט עוד לפני שנדבר על החברה עצמה. סדרת הכרונומט של ברייטלינג היא סדרה שמציעה לקונה את השעונים שלה דיוק, עיצוב מרהיב, פונקציונאליות ואיכות בלתי מתפשרת. הכרונומט של ברייטלינג לא נולד אתמול והוא קיים כבר משנות הארבעים של המאה הקודמת. המילה "כרונומט" אמורה לרמז על החישובים המתמטיים שהיה ניתן לעשות באמצעות השעון כשהוא עוד היה בחיתוליו. שעוני הכרונומט של היום שונים כמובן בתכלית מהשעונים הראשונים בסדרה ואם בתחילת הדרך היה לחברה קשר ישיר לעולם התעופה, היום הוא חלש יותר.
לא מעט מומחים ומשוגעים לדבר טוענים שסדרת הכרונומטהיא המייצגת העיקרית של חברת ברייטלינג, והיא זו שמשקפת את החברה ואת מה שהיא אמורה להראות.

חברת ברייטלינג

אם נחזור מעט אחורה יותר נוכל לבחון את תחילת דרכה של חברת ברייטלינג, חברה שוויצרית כמו מרבית יצרני השעונים. החברה עיצבה בתחילה את שעוניה לצוותי האויר השונים אבל היום רוב השעונים הללו נענדים כשעוני יוקרה על ידי אנשים רבים שאין להם קשר ישיר לטיסות. חברת ברייטלינג מקפידה על איכות גבוהה וכל המרכיבים של שעוניה הם שוויצריים, כשרובם מבוססים על מנגנון מתיחה אוטומטי בהתאם לתנועות היד.
חברת ברייטלינג קיימת כבר למעלה מ-100 שנים והיא הוקמה בשנת 1884על ידי לאון ברייטלינג שהיה אז בן 24, וההתמחות של החברה היה ייצור שעונים למטרות מדעיות ולשימושים טכניים מה שחייב אותם להיות מדוייקים במיוחד. לאחר שמר ברייטלינג הלך לעולמו ניהול החברה עבר לידי בנו גסטון, שפיתח את החברה וקידם אותה בצורה משמעותית. במהלך השנים עברה החברה כמה ידיים ניהוליות אך כל אחת מהן שמה דגש על איכות, דיוק, עיצוב ופונקציונאליות מה ששמר את המותג, מותג מבוקש.
שעוני חברת בריטלינג אלו שעונים שמציגים נתונים טכניים רבים ולא רק את השעה עצמה מה שאמור להיות פחות שימושי עבור האנשים הפשוטים, אך עדיין, שעוני ברייטלינג נענדים כי הם נחשבים פרטי יוקרה.

שעון חדש VS שעון מיד שנייה

אם אתם מחפשים שעון ברייטלינג מסדרת כרונומט או ברייטלינג בכלל כמו גם שעון יוקרה של כל חברה אחרת, אתם עשויים להתחבט בשאלה איזה שעון כדאי לכם לקנות. האם כדאי לכם להשקיע ולקנות שעון חדש במחיר המלא או שלא.
אז אין כמובן כמו שעון חדש לגמרי על היד, שעון שאתם הבעלים הראשונים והיחידים שלו, אין כמו ההתרגשות כשזה קורה והשמחה שיש כשהוא מסובב ראשים אבל מסתבר שלא חייבים שעון חדש לגמרי בשביל ליהנות מכל היתרונות שיש בשעון יוקרה ויש גם יתרונות שאין בשעון חדש. אז הנה כמה סיבות למה כדאי לשקול שעון יוקרה מיד שנייה.

יתרונות

  • זול יותר – הסיבה הראשונה ואולי זו שגורמת למרבית האנשים לחפש שעון יוקרה מיד שנייה היא כמובן המחיר. כשהשעון זול יותר יש הרבה יותר אנשים שיכולים להרשות אותו לעצמם. כשהוא במחיר סביר הסיכויים שתצליחו לענוד אחד כזה גם אם אתם לא עשירים גבוה יותר. אין תחליף למחיר טוב וכזה שמתאים לכיס שלכם.
  • אין הבדל משעון חדש –שעון יד שנייה שעבר שיפוץ וליטוש כמו שצריך וכמובן אם הוא כזה שנשמר על ידי הבעלים הקודמים שלו יכול להיראות ממש כמו חדש ואם הוא כזה, באמת שאין סיבה לקנות אחד אחר. שעון יוקרה אמיתי ולא מזוייף הוא איכותי בבסיסו כך שהוא אמור להישמר בקלות יחסית ובלי הרבה מאמץ מצד בעליו.
  • כי מחירו יכול לעלות – כל דבר שעובר מעיד הראשונה הלאה, מאבד משמעותית מערכו. מי שעון יוקרה של ברייטלינג כמו גם של כל חברה אחרת, הופך להיות זול משמעותית כשהוא כבר לא נחשב חדש. ככה שמי שקונה אותו ישמור על הערך שלו או יאבד מעט ממנו אם הוא ימכור אותו הלאה, כי ברגע שהוא הופך למשומש זה כבר לא ממש משנה. חשוב גם לזכור שיש דגמים שמפסיקים לייצר אותם ואז הם הופכים לנדירים, וברגע שהביקוש שלהם עולה המחיר שלהם יהיה בהתאם. זה אומר שיכול להיות שתקנות שעון משומש והייצור שלו ייפסק, והוא יהיה שווה יותר לאחר זמן מה, גם ממה שקניתם אותו.

אם אתם חושבים לקנות שעון משומש רק אל תשכחו שיש גם זיופים. קחו איתכם מישהו שמבין בתחום ובעיקר, תמצאו חנות שאתם יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות. כמובן שאל תתפתו למחיר נמוך מידי.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.