איך בוחרים שעון רולקס לאישה מבוגרת?

Gotawatch > איך בוחרים שעון רולקס לאישה מבוגרת?

איך בוחרים שעון רולקס לאישה מבוגרת?

אם אתם מחפשים מתנה מקורית ומיוחדת לאישה מבוגרת, וזה יכול להיות לכל מטרה שהיא, אין כמו שעון רולקס בשביל לעשות אותה מאושרת אם זה הסגנון שלה. שעוני רולקס לנשים לא נבדלים יותר מידי משעוני רולקס לגברים אלא בעיקר בעדינות שלהם ביחס לשעונים העבים של הגברים.
אבל בכל מה שנוגע לאיכות ומצוינות, הם לא נופלים משעוני הרולקס לגברים. אלו שעונים איכותיים, שעונים חזקים שעונים שהם אמירה – "אני מוצלחת, אני עומדת ביעדים שהצבתי לעצמי ואני אישה חזקה, קרייריסטית ומצליחה" אז איך בוחרים שעון רולקס לאישה מבוגרת? מתי זו מתנה מושלמת לאישה? איך נמנעים מזיופים? הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

למי כדאי לקנות?

אם נאמר את האמת, גם אם התקציב שלכם גבוה ואתם רוצים לקנות מתנה לאישה מבוגרת ולא משנה מה הקירבה שלכם אליה – שעון רולקס, לא לכל אחת שעון כזה יתאים. יש נשים שלא מחפשות את היוקרה ואת הבולטות, ושעון רולקס יתאים לכאלו שמגיעות להשקות, לאירועים תרבותיים חשובים, נשים שנמצאות בתפקיד מכובד בעבודה שלהן או שיש להן צורך להגיע עם שעון כזה לאירועים חברתיים.
זו יכולה להיות האימא שהגיעה לגיל מכובד, גיל עגול ואתם מחפשים לה איזו שהיא מתנה לא שגרתית. זו יכולה להיות בת הזוג, האישה שאתם רוצים לפנק בגלל אירוע כלשהוא, בגלל מפנה משמעותי בחיים כמו יציאה לפנסיה וכדומה. זו יכולה להיות גם חברה טובה או כל אחת אחרת. מה שבטוח הוא שאתם רוצים לתת לה שעון יוקרתי ושעון יוקרתי זה רולקס.

קצת על רולקס

נחזור קצת אחורה ונבין למה לקנות דווקא רולקס. חברת רולקס היא חברה שקיימת כבר לא מעט שנים, חברה שהוקמה בתחילת דרכה בבריטניה אך הועברה לשוויץ מסיבות שונות. המותג רולקס הוא שם נרדף לאיכות, שם נרדף להצלחה וליוקרה. רולקס הוא מותג שגם נמצא בתרבות העממית ויש לא מעט סרטים בהם הוא הוצג על ידי הכוכבים, מה שקידם אותו עוד יותר.
חברת רולקס פיתחה לא מעט דגמים במהלך השנים. למעשה, היא מייצרת כ-2000 שעונים ביום והמחזור השנתי שלה נמדד במיליארדים. בין חידושי החברה יש את שעון הצלילה הראשון, יש את השעונים שמיועדים לטייסים בהם הם יכולים לעבור בין זמנים במקומות שונים בעולם (פעם זה היה נצרך) שעוני טיפוס הרים, שעוני גלישה ואחרים. השעונים של רולקס מתאימים אם כן גם לתנאים קיצוניים שונים.
שעוני רולקס מיוצרים הן לנשים והן לגברים, כשמחירם מתחיל מאלפי דולרים ועד עשרות עלפי דולרים ויש גם שעונים של מאות אלפי דולרים. בכל מה שנוגע לשעוני נשים, הנה כמה מהדגמים שכיכבו בשנים האחרונות.

  • שעון רולקס דייטג'אסט פירלמאסטר דייאמונד 18 קראט – זהו שעון שיש לו צמיד וגימור זהב צהוב יחד עם שתי שורות של יהלומים. יש לו גם יהלומים על פני לוח המחוגים כמו גם אבנים סגולות ולבנדר שמקיפות את הקייב כולו.
  • שעון רולקס פרזידנט פור ליידיס – זהו שעון בעיצוב שמרני, דק ועדין, והוא עשוי כולו מ18 קראט של זהב. זה שעון לא ראוותי מידי והוא מתאים לאישה לא מיוחצנת מאוד, כזו שלא מחפשת את הראשים המסתובבים.
  • שעון רולקס דייטג'אסט אויסטר פירפטואל – שעון עם לוח מחוגים בצבע לבנדר, ועם גימור כסוף ויפה. אפשר לבחור את סוג היהלומים שיעטרו אותו.
  • שעון רולקס יאכט מאסטר 35 סטיל ופלטינום – זהו שעון שמתאים במיוחד לנשים שלא מחפשות את הבולטות. זהו שעון חזק מאוד מפלדה ומפלטינה עם גימור בצבע כסף מבריק. יש בו שלושה מחוגים ותאריך והוא בעל מראה מינימליסטי מושלם.

יש עוד לא מעט דגמים של שעוני רולקס לנשים, שעונים איכותיים, יפים ובעיקר כאלו שמייצגים את מי שעונדת אותם. שעוני רולקס לנשים לא חייבים להיות שעונים חדשים אלא אפשר גם שעוני יד שנייה אם אתם מחפשים.

למה לקנות שעון יד שנייה?

אם אתם מחפשים שעון רולקס לאישה מבוגרת, יכול להיות שדווקא שעון רולקס יד שנייה הוא מה שאתם צריכים ומחפשים. הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת הוא שכדאי לכם שהיא תבוא איתכם. הרי מדובר על שעונים יקרים מאוד ועם כל הרצון להפתעה, לא בטוח שהיא תשתלם.
אם שכנעתם אותה לבוא איתכם לקנות את השעון זה מצוין. אז למה דווקא מיד שנייה? קודם כל כי זה יהיה לכם זול יותר. לא בטוח שאתם יכולים לעמוד בהוצאה של שעון חדש לגנרי של רולקס כי המחירים בשמים ויד שנייה זו התפשרות שהיא לא ממש התפשרות. אל תשכחו גם ששעון כזה שומר על ערכו או שהערך שלו יורד במתינות, מכיוון שהוא לא כמו שעון מיד ראשונה, שעון שברגע שיש לו בעלות חדשה הוא כבר שווה הרבה פחות.
בנוסף, שעון יד שנייה לאישה מבוגרת אם היא הסבתא או האימא, הוא שעון שיעבור אחר כך לילדים ולנכדים. אין שום סיבה שלא. להיפך, כמה ששעון יהיה נדיר יותר ככה הוא יהיה יקר יותר. כן, ערכו של שעון מיד שנייה יכול גם לעלות.
חוץ מזה יש את עניין המבחר. שעוני יד שנייה אלו שעונים שיש מהם מבחר גדול הרבה יותר, שעונים חדשים אלו שעונים מוגבלים בכמות ושעוני יד שנייה, אומנם מוגבלים בסוגי הדגמים אבל יש המון דגמים בשוק שכבר נמכרו.
כל מה שאתם צריכים זה למצוא חנות שמוכרת שעוני רולקס לנשים, שעונים חדשים ושעונים מיד שנייה.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.