שעונים לנשים: איזה מותג מומלץ?

Gotawatch > שעונים לנשים: איזה מותג מומלץ?

שעונים לנשים: איזה מותג מומלץ?

שעון עבור אישה הוא הרבה יותר מאשר רק דרך לדעת מהי השעה, הוא מהווה גם הצהרה אופנתית וגם תכשיט. אז, בזמן שהוא חייב להיות פונקציונלי, הוא גם חייב להיות אטרקטיבי וגם חייבת להיות לו סוג מסוים של "אמירה" ייחודית. למרות שמציאת שעון אשר עונה על כל הדרישות המורכבות אינה הישג מבוטל, המשימה הופכת פשוטה יותר בעזרת שעוני היוקרה המציעים איכות יוצאת דופן, אומנות ועיצוב. השעונים הללו הם הטופ של הטופ של השעונים הקיימים כיום בתחום, וכמובן, גם הדרך האולטימטיבית לקשט את פרק כף היד שלך.

TIFFANY & CO AND PATEK PHILIPPE – TWENTY~4®

יהלומים הם החברים הטובים ביותר של שעוני הנשים. ואם אנחנו כבר מדברים על שילוב נהדר, אז זה בדיוק מה שעשו פאטק פיליפ וטיפאני. בין הדגמים שהם תוצאה ישירה של שיתוף פעולה יוקרתי זה, תוכלו למצוא גרסה נוצצת של שעוני פאטק פיליפ המסורתיים – TWENTY~4® שמציעה מעגל סימון שעון מבריק מיהלומים קטנים במשקל כולל של 45 קראט.

ROLEX OYSTER PERPETUAL DATEJUST 31

רוז גולד הוא אחד הצבעים החמים ביותר והמגמה נמצאת כאן כדי להישאר ונראה כי היא עתידה ללוות אותנו עוד למשך זמן רב. אם השעון שלך עשוי זהב צהוב או פלדה ואת מחפשת שדרוג אופנתי, שעון רוז גולד היא הבחירה הנכונה. סדרת ה-Oyster Perpetual Datejust 31 של רולקס מציעה מגוון רחב של שילובים כולל זהב אברוז ייחודי בן 18 קראט – הזהב הוורוד שנוצר באופן בלעדי על ידי רולקס בשנת 2005.

IWC Portofino Automatic Day & Night 37

שעון IWC Portofino Automatic Day & Night 37 הוא אחד השעונים שללא ספק עונה על שתי הדרישות – הוא גם פונקציונלי וגם מסוגנן. באספקט הצרכים המעשיים, הוא כולל 42-hour power reserve כאשר הוא מתוח במלואו, תצוגת זמן משנית של 24 שעות ועמידות במים ברמה של שלושה בר. כשמדובר בפאן האסתטי, רצועת עור תנין שחורה, זהב שמונה קראט אדום וקייס המשובץ ב-66 יהלומים בהחלט מפגינים אמירה מלוטשת. לוח מחוגים לבן עשוי אם פנינה הכולל 12 יהלומים, אף הוא מוסיף לעיצוב אלגנטי הכולל.

Audemars Piguet Royal Oak Quartz

שעון Audemars Piguet Royal Oak Quartz כולל עיצוב מתוחכם ומסוגנן. קייס ה-33 מ"מ שלו עשוי טיטניום ומתגאה בלוח פלטינה מדהים ומלוטש וב-40 יהלומים מבריקים. הצמיד שלו עשוי אף הוא טיטניום – ליתר דיוק, חוליות 950 Platinum מלוטשות. עיצובו הנקי והחד מאפשר ללוח המחוגים בכחול מעושן בדוגמת “Grande Tapisserie” להבליט את סימני השעות העשויים זהב לבן ולמחוגי ה- Royal Oak לתפוס את מרכז הבמה ואת תשומת הלב.

Patek Nautilus 7010/1R-011

בעוד שלשעון ה- Patek Nautilus 7010/1R-011 ישנן תכונות עיצוב מזהירות, האסתטיקה והמראה שלו רחוקים מלהיות ראוותניים. שעון הזהב הוורוד הוא בעל קייס של 32 מ"מ עם 46 יהלומים. לוח המחוגים עשוי מאופלין וסימוני השעות עשויים זהב ומחזירים אור. בכל הנוגע לפונקציונליות, מנגנון הקוורץ הוא בעל עמידות למים בעומק של עד ל-60 מטרים, על מנת להבטיח את העמידות הנכונה עבור שעון זה.

Rolex Pearlmaster 34 Goldust Dream Roman Diamonds

ה- Pearlmaster 34 Goldust Dream Roman Diamonds של רולקס נחשב לאחת מגולות הכותרת של תכשיטי הזהב. דגם זה עשוי מסגסוגת זהב וורוד שהיא פרי פיתוחה של רולקס וכוללת לוח מחוגי חום שוקולדי נאה. פני השעון הייחודיות מתפארות בסימני השעות המעוצבים בזהב 18 קראט ובמסגרת משובצת יהלומים. שעון היוקרה הזה הוא גם כרונומטר שוויצרי מוסמך ומצויד במנגנון Rolex calibre 2235 המהווה מנגנון מכני למתיחה עצמית של השעון. לא לחינם נחשב השעון לאחד משעוני החלום של נשים רבות.

כפי שניתן לראות, קיימת כאן חזרתיות מסוימת, ולא בכדי. זאת, מכיוון שלמרות שעולם שעוני הנשים משופע בדגמים מדהימים ונאים, עדיין, לשעונים הקלאסיים של יצרניות השעונים המבוססות ובעלות המורשת יש יתרון ניכר, בעיקר כאשר מדברים על שעוני נשים איכותיים ויוקרתיים. לא רק שיצרניות שעונים אלה קשובות לקהל הנשים הרחב ולהעדפותיו, הן אף, במקרים רבים, כמו במקרה של האבר רוז של רולקס, אלה המכתיבות את המגמה האופנתית המשפיעה גם על יצרניות המותגים והדגמים הזולים יותר. לכן, לא משנה מאיזה כיוון נסתכל על כך, תמיד, הרשימה לתשובה לשאלה – איזה מותג מומלץ בתחום השעונים לנשים, תמיד תכלול לפחות דגם אחד של רולקס, לפחות דגם אחד של פאטק פיליפ ולפחות דגם אחד של אודמר פיגה.

יתכן שזה, במבט ראשון, אולי עשוי להיראות משעמם מעט, אולם אנחנו יכולים להבטיח לכם בלב שלם שאין זה כך כלל וכלל. יכולותיהן היצירתיות של יצרניות השעונים הללו גבוהות, והן הוכיחו, בחלוף השנים, שגם אם כל הדגמים של כל אחת מהן מיוצרים תחת מותג אחד ספציפי, עדיין, הדגמים שלהם שונים למדי האחד מהשני, וכל אישה, אין זה משנה מהי ההעדפה שלה בנוגע למותג המומלץ, יכולה למצוא מבין הדגמים הללו את שעון החלומות שלה.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.