סקירת מותגי שעונים לגבר

Gotawatch > סקירת מותגי שעונים לגבר

סקירת מותגי שעונים לגבר


שעון הוא כבר מזמן לא רק שעון אלא הרבה מעבר לזה. היום בעידן השעונים החכמים, הוא יכול לשמש כטלפון של ממש ולאפשר לעשות שימוש באפליקציות שונות על הזרוע.
אבל שעון גם אם הוא לא שעון חכם, הוא יכול להיות גם משהו אחר לגמרי. הוא יכול להיות זה שמציג סטטוס חברתי מסוים, הוא יכול לשדר יוקרה ואלגנטיות לסביבה והוא יכול להיות פריט לבוש משמעותי מאוד. יש שעוני יוקרה לגברים של מותגים שונים כשלכל מותג יש את היתרונות שלו, אז הנה כמה מהמותגים הללו שכדאי להכיר, קצת מידע עליהם שיכיר לנו יותר לעומק את השמות שמן הסתם נתקלנו בהם בעיתון או באינטרנט.

רולקס

את השם רולקס בטוח שמעתם בין אם התעניינתם בשעונים שהם מותגים ובין אם לא. חברת רולקס היא חברה שוויצרית שקיימת כבר למעלה מ-100 שנים, חברה שהחלה את דרכה כששני גיסים הקימו את חברת וילסדורף ודיוויס והחלו לייבא מנגנונים של שעונים. רולקס היא חברה שבמהלך השנים טיפחה תדמית של שעוני מדידה שמתאימים לתנאים קיצוניים, שעונים מיוחדים שמתאימים לטיסות, לצלילות, לטיפוס הרים ולפעילויות אקסטרים נוספות.
את רולקס אין כמעט מי שלא מכיר כשמי שקידם את החברה היו לא מעט סלבריטיז שענדו את השעונים של החברה בסרטים ובאירועים בעלי חשיפה גבוהה. כך לדוגמא ג'יימס בונד ענד את שעוני רולקס בכמה מהסרטים שלו.
רולקס היא לא עוד מותג שעונים אלא נחשבת לאחד המותגים הגדולים בעולם, ולמעשה, בשנת 2016 דורגה חברת רולקס במקום ה-64 מבין 100 המותגים החשובים בעולם. הייצור של חברת רולקס מסתכם בכ-2000 שעונים ביום וההכנסות השנתיות של חברת רולקס מסתכמות בקרוב ל-5 מיליארד דולר.
אין ספק שרולקס היא לא עוד חברה אלא מותג, מותג שמי שמתהדר בו עושה את זה כדי לשדר יוקרה וכסף. לחברה יש מגוון רחב של שעוני גברים שניתן למצוא, אך חשוב כמובן לשים לב שלא מדובר על שעונים מזוייפים אלא על שעונים אמיתיים, שעונים שעונים על ההגדרה של מקוריים.

פטק פיליפ

אז את חברת רולקס אתם בטוח מכירים גם אם אתם לא מגיעים מעולם השענות והמותגים בתחום, אבל הנה עוד חברה שיצרה לה שם של חברה רצינית ומקצועית ולמעשה היא מותג לכל דבר. החברה היא חברת פטק פיליפ, חברה שהיא יצרנית שעונים כבר מאמצע המאה ה-19. מה ששונה בחברת פטק פיליפ מחברות אחרות היא שהיא לא מסתמכת על ספקים ויצרנים שיספקו לה את רכיבי השעונים השונים, אלא היא זו שמייצרת את אותם רכיבים בשל תקני הייצור המחמירים איתם היא עובדת.
חברת פטק פיליפ ייצרה את שעון היד הראשון שלה בשנת 1868 ומאז היא חידשה יותר ויותר לשוק והיתה הראשונה לייצר שעונים עם מחוגים לחלקי שנייה, עם לוח שנה, התראה קולית ועוד. את שעוני היוקרה של פטק פיליפ ענדו במהלך השנים רוזנים ומלכים, אפיפיורים ומדינאים בולטים כך שהחברה קנתה לה שם של כבוד בעולם השענות.
שעוני חברת פטק פיליפ נחשבים לשעונים נדירים מכיוון שהייצור של השעונים מוגבל. למעשה, ייצרה חברת פטק פיליפ במהלך השנים כשש מאות אלף שעונים, בעוד שחברת רולקס מייצרת יותר מהכמות הזו בשנה אחת בלבד. הייצור המוגבל יחד עם האיכות ורמת הדיוק, הופכים את שעוני פטק פיליפ לשעונים נדירים שהופכים מהר מאוד לפריטי אספנות.

אודמרפיגה

אודמרפיגה היא עוד חברה שוויצרית שהמומחיות שלה היא ייצור שעונים ועם השנים הפכה למותג של ממש. גם חברת אודמרפיגה קיימת כמאה וחמישים שנה והיא נמצאת בבעלות משפחתית מיום היווסדה ועד היום. גם חברת אודמרפיגה מייצרת בעצמה את רכיבי השעונים שלה, והכל תוך בקרה קפדנית ופיקוח ישיר מטעמה. במהלך השנים היא גם לקחה חלק בלא מעט פעילויות ציבוריות בתחומי החינוך, בריאות, עוני ומאבקים חברתיים שונים ונתנה חסויות לקבוצות שייט יאכטות מהמפורסמות בעולם.
לחברה קולקציות שעונים שונות והידועות בהן הן ה"רויאל אוק" שקרויה על שם ספינת מלחמה בצי המלכותי הבריטי וה"רויאלאוקאופשור" – הגרסה הספורטיבית של הרויאלאוק.

IWC

מותג נוסף מוכר בתחום השעונים הינו ה-IWC. גם זו חברה שוויצרית לייצור שעוני יד שקיימת כבר כ-150 שנה, חברה שהיא היחידה במזרח שוויץ בעוד שהיצרנים האחרים פועלים במערב שוויץ. חברת IWC מתעדת כל שעון שיוצא תחת ידה מה שאומר כל פרט ופרט שלו לפני שהוא עוזב את שערי המפעל. בין הפרטים הללו יש את מספר היצרן, החומרים מהם מיוצר השעון, שמו של הסוכן שקנה את השעון ופרטים נוספים, הכול כדי לוודא שרק שעונים אותנטיים ומקוריים של החברה נמצאים בשוק ובשביל להקטין את הזיופים עד כמה שניתן. אם יש לכם שעון של IWC והוא מעל ל-10 שנים בשוק, תוכלו לקבל עליו לא מעט מידע מן החברה רק שתצטרכו לשלם עליו.

שעוני יוקרה יד שנייה

אלו רק כמה מהמותגים המובילים בעולם השעונים והחברות שמוכרות את השעונים הללו, מוכרות כמובן רק חדשים ומקוריים. אבל אם אתם מחפשים שעון יוקרה לגבר אתם יכולים למצוא גם לא מעט שעוני יד שנייה במצב מצוין, רק שאתם צריכים לוודא שאתם לא קונים מזייפנים.
שעון יד שנייה יהיה זול יותר משעון חדש אך מרגע שהוא יהיה אצלכם הוא לא יאבד את ערכו. הוא יכול להישמר שנים רבות ואם הוא יהיה נדיר, הערך שלו גם יוכל לעלות.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.