שעון רולקס מקורי מחיר, סוגים ומה חשוב לדעת לפני שקונים אחד

Gotawatch > שעון רולקס מקורי מחיר, סוגים ומה חשוב לדעת לפני שקונים אחד

שעון רולקס מקורי מחיר, סוגים ומה חשוב לדעת לפני שקונים אחד

רולקס הוא שם שמעט מאוד אנשים לא יודעים מה משמעותו. המותג בנה מוניטין חזק לאורך היסטוריה מוארת בת מאה שנים כסמל לאיכות, דיוק ויוקרה. שעוני רולקס הם לא רק שעונים אלא גם סמלי סטטוס והשקעות שניתן להעביר לדורות. אם אתם שוקלים לרכוש שעון רולקס מקורי, חיוני שתהיה לכם הבנה מעמיקה של הגורמים השונים המשפיעים על מחיר השעון, הסוגים הזמינים ומידע שיאפשר לכם לבצע רכישה נכונה. לשם כך הכנו לכם מדריך מקיף עם כל המידע הדרוש לכם לביצוע רכישה מושכלת וחכמה של שעון רולקס.

סוגי שעוני רולקס

רולקס מציעה מגוון רחב של דגמי שעונים, שכל אחד מהם נועד לתת מענה לפונקציות וסגנונות ספציפיים.אלה כמה מדגמי הרולקס הפופולריים ביותר:

רולקס סאבמרינר

כאחד משעוני הצלילה האייקונים ביותר שנוצרו אי פעם, הסאבמרינר מספק עמידות למים של עד 300 מטר ולוח מסתובב חד כיווני, המאפשר לצוללנים לתזמן את הצלילות שלהם בצורה מדויקת. דגם סאבמרינר זמין בגרסאות נירוסטה, זהב ודו-גוני, עם או בלי פונקציית תאריך.

Rolex GMT-Master II

שעון זה תוכנן עבור טייסים ומטיילים בעולם וכולל מחוג 24 שעות ולוח מסתובב, המאפשר לאדם העונד את השעון לעקוב אחר אזורי זמן מרובים בו זמנית. השעון זמין בחומרים שונים, כולל נירוסטה, זהב ושילובים דו-גוניים, עם מגוון צבעי לוח.

רולקס דייטונה

דייטונה הוא שעון כרונוגרף מפורסם המיועד לחובבי ספורט מוטורי ונהגי מרוצים. הוא כולל סולם טכימטרי על הלוח, המאפשר למי שעונד אותו למדוד מהירות על פני מרחק נתון. ניתן למצוא שעוני דייטונה עשויים נירוסטה, זהב, פלטינה ודו-גוני, עם אפשרויות חוגה ורצועות שונות.

Rolex Datejust

Datejust קלאסי הוא שעון רב-תכליתי ואלגנטי הכולל פונקציית תאריך עם עדשת מגדלת קיקלופ. השעון זמין בגדלים שונים, חומרים ותצורות חוגה. ניתן להתאים את השעון למגוון רחב של העדפות אישיות. המאפיין הייחודי ביותר שלו הוא הלוח המחורץ, אם כי אפשרויות מסגרת חלקה זמינות גם כן.

Rolex Oyster Perpetual

ה-Oyster Perpetual הוא הביטוי הטהור ביותר של מותג רולקס, המייצג את המאפיינים החיוניים שהופכים שעון רולקס לייחודי. הוא זמין בגדלים שונים, בצבעי חוגה וחומרים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלו שרוכשים רולקס בפעם הראשונה.

Rolex Yacht-Master

שעון המיועד לחובבי יאכטות ולימאים. ה-Yacht-Master כולל מסגרת סיבובית דו כיוונית עם קנה מידה מדורג של 60 דקות לתזמון מדויק. השעון זמין בחומרים שונים, כולל Rolesium (שילוב של נירוסטה ופלטינה), Everose gold (סגסוגת זהב ורוד ייחודית של רולקס), ואפשרויות דו-גוניות.

רולקס אקספלורר ואקספלורר II

דגמי האקספלורר מיועדים להרפתקנים ולחוקרים, כאשר האקספלורר המקורי כולל חוגה פשוטה אך קריא מאוד, והאקספלורר II מציע מחוג 24 שעות ולוח קבוע 24 שעות למעקב אחר שעות היום והלילה. שני הדגמים זמינים בנירוסטה, עם אפשרויות חוגה שונות.

מחיר שעוני רולקס

שעון רולקס מקורי מחיר: מחירו של שעון רולקס יכול להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים, כולל סוג הדגם, החומרים, נדירותו ומצבו. בדרך כלל, שעוני רולקס יכולים לנוע בין כ-25 אלף ש"ח לדגם התחלתי ועד מאות אלפי שקלים לפריטים נדירים או יוקרתיים. אלה כמה מהגורמים המשפיעים על מחיר השעון:

דגם

דגמי רולקס שונים מגיעים עם תגי מחיר שונים. לדוגמה, Rolex Oyster Perpetual יכול להתחיל ממחיר של כ-25 אלף שקלים, בעוד שרולקס דייטונה יכול להתחיל מסכום של כ- 50 אלף ש"ח, כאשר המחיר עולה עם מורכבות תכונות השעון והיוקרה שלו.

חומרים

רולקס משתמשת במגוון חומרים בשעונים שלהם, כאשר המחירים משתנים בהתאם לסוג החומרים. דגמי נירוסטה נמכרים בדרך כלל במחיר נמוך יחסית, בעוד שדגמי זהב או פלטינה יכולים להיות יקרים משמעותית. לדוגמה, רולקס סאבמרינר מפלדת אל חלד עשוי לעלות בסביבות 35,000 ש"ח בעוד שסאבמרינר רולקס מזהב יכול להגיע לסכום של כ- 110 אלף ש"ח או יותר.

נדירות

חלק מדגמי הרולקס מיוצרים בכמויות מוגבלות או שהופסק ייצורם, מה שהופך אותם לנדירים יותר ובעלי ערך גבוה יותר. אספנים וחובבים מחפשים לעתים קרובות את הפריטים הנדירים האלה, מה שמעלה את מחירם.

מצב

מצבו של רולקס יד 2 יכול להשפיע באופן משמעותי על מחירו. שעונים במצב חדש או מצויין עם קופסאות וניירת מקוריות בדרך כלל זוכים לתמחור גבוה יותר משעונים עם סימני בלאי או תיעוד חסר.

מה חשוב לדעת לפני שקונים שעון רולקס?

מקוריות

בעת רכישת שעון רולקס, חשוב להבטיח את האותנטיות שלו. חפשו את הקופסה המקורית, הניירת ותעודת האחריות, שיכולים לספק מידע רב ערך על מוצא השעון. בנוסף, העדיפו לקנות מחנות אמינה ואיכותית בעלת מוניטין מצוין במכירת שעוני יד שניה, כדי למזער את הסיכון של רכישת שעון מזויף.

שירות ותחזוקה

טיפול שוטף חיוני לשמירה על הביצועים ואורך החיים של שעון רולקס. בהתאם לדגם, רולקס ממליצה על שירות כל 5-10 שנים. היו מוכנים לעלויות הנלוות בהתאם לעבודה הנדרשת.

ערך מכירה חוזרת

שעוני רולקס ידועים בערך המכירה המצוינת שלהם, כאשר דגמים מסוימים אף מעלים את ערכם עם הזמן. שקלו את הערך הפוטנציאלי למכירה חוזרת של דגם ספציפי לפני ביצוע הרכישה, במיוחד אם אתם מתכננים למכור או לסחור בשעון בעתיד.

העדפות אישיות

בעת בחירת שעון רולקס, התחשבו בהעדפותיכם האישיות ובשימוש המיועד. האם תענדו את השעון מדי יום, או שהוא מיועד לאירועים מיוחדים? האם אתם זקוקים לפונקציות או תכונות ספציפיות, כגון עמידות למים או כרונוגרף? העריכו את הצרכים וההעדפות שלכם כדי למצוא את שעון הרולקס המושלם עבורכם.

תקציב

הגדירו תקציב לרכישת שעון הרולקס שלכם, תוך התחשבות בגורמים שהוזכרו לעיל. חיוני לאזן את התכונות הרצויות לכם עם מגבלות התקציב שלכם כדי למצוא אפשרויות ריאליות הן להעדפות שלכם והן לתקציב. 

רכישת שעון רולקס מקורי היא השקעה משמעותית והחלטה שאין להקל בה ראש. על ידי הבנת הגורמים השונים המשפיעים על המחיר, סוגי שעוני הרולקס הזמינים וההיבטים החיוניים שיש לקחת בחשבון לפני הקנייה, תוכלו לקבל החלטה מושכלת ולמצוא את שעון הרולקס המושלם עבורכם.

בחנות "גוטהלף ע. שענים" תמצאו שעוני רולקס חדשים ומיד שניה באיכות מעולה ועם שירות מצוין. 

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.